StupidGreg

StupidGreg Facebook Twitter
0

Με βαφτίσαν Γρηγόρη Άρη Ρήγα, από τον παππού μου τον Γρηγόρη, τον Άρη Βελουχιώτη και τον Ρήγα Φεραίο.

Όπως καταλαβαίνεις, η διάθεση των γονιών μου ήταν αριστερή, αν και δεν υπήρξαν ποτέ κομματικοποιημένοι. Ήταν αντιδραστικοί, ακόμη και μεταξύ τους. Διαφωνούσαν συνεχώς, αλλά με έναν τρόπο που εμένα μού έμαθε τον διάλογο.

Από τα παιδικά μου χρόνια στη Σουηδία θυμάμαι λίγα πράγματα: τον φίλο μου τον Ντάνιελ, που παίζαμε στην παιδική χαρά, στον ακάλυπτο της πολυκατοικίας μας, και τα σκουπίδια που τα πέταγες από μια τρύπα που υπήρχε στο χολ του κάθε σπιτιού, που κατέληγε σε έναν κάδο. Ακόμη, θυμάμαι τη στιγμή που πέταξα τις πιπίλες μου και μετά δεν υπήρχε επιστροφή. Επίσης, μου έχει μείνει το χιόνι -ωραίο, άσπρο, καθαρό- και τα βόρεια φρούτα -μπλούμπερις, κράνμπερις, βατόμουρα.

Γυρίσαμε στην Αθήνα μετά από ένα θλιβερό συμβάν: νέα τάξη πραγμάτων και για τους τρεις μας. Βέβαια, μεγάλωσα με τις φράσεις «εμείς, στη Σουηδία», «εγώ, που έχω ζήσει στη Σουηδία», «εμείς, στη Σουηδία, είχαμε αυτό», κ.λπ.

Όταν ήμουν μικρός, είχαμε μικροπροβλήματα με τον πατέρα. Όχι τίποτα σοβαρό, βέβαια. Όταν έκανα σκέιτ, δεν γούσταρε καθόλου. Του φαινόταν πολύ αμερικάνικο για να το αντέξει. Ούτε και με τη μουσική τα πηγαίναμε καλά. Εγώ άκουγα πανκ και αγγλική σκηνή, ενώ αυτός αποκλειστικά Σαββόπουλο, Τσιτσάνη, Καζαντζίδη και Μπιθικώτση. Η μάνα μου, δε, Eros Ramazzoti. Καταλαβαίνεις τι γινόταν στο σπίτι.

Μέναμε στους Αγίους Αναργύρους και εγώ πήγαινα με το σχολικό σε ιδιωτικό σχολείο στο Ψυχικό. Αξέχαστη σκηνή με το σχολικό ήταν όταν χέστηκα πάνω μου στην 3η Δημοτικού. Θυμάμαι τον εαυτό μου που κρατιόμουνα και κάποια στιγμή δεν άντεξα άλλο και τα' αμόλησα. Το θυμάμαι καρέ-καρέ. Όταν σηκώθηκα, έγινε αυτό που λένε «έφτασε το σκατό στη κάλτσα». Ε, λοιπόν, είναι αλήθεια, αυτό ισχύει.

Όταν τελείωσα το λύκειο, μου έφερε ο πατέρας μου μια μπροσούρα του Πανεπιστημίου του Έσεξ στην Αγγλία. Διάλεξα στην τύχη Computer Science. Κάθισα τέσσερα χρόνια εκεί. Φαντάσου ότι ερχόταν ο πατέρας μου κάθε χρόνο στην εξεταστική περίοδο για να με διαβάσει. Έκανα κι εγώ μεγάλη προσπάθεια. Πήγαινα σε όλα τα μαθήματα, παρόλο που δεν καταλάβαινα Χριστό. Συνέχισα και το έκανα μόνο για τους γονείς μου. Έλεγα: αυτοί με αγαπάνε και θέλουν το καλό μου, οπότε πρέπει να το προσπαθήσω. Τελικά, κατέληξα να κάνω και μεταπτυχιακό στο Λονδίνο. Μη φανταστείς ότι ξαφνικά τα πήγα σούπερ, απλά γνώρισα τον έρωτα της ζωής μου και ήθελα να παρατείνω τη διαμονή μου εκεί.

Γυρνώντας στην Αθήνα, έπιασα δουλειά στο Ερευνητικό Κέντρο "Δημόκριτος" ως προγραμματιστής. Τέλειο ακούγεται αυτό, ε; Δεν μπορούσα να προγραμματίσω τίποτα όμως, κι έτσι άρχισα να παρέχω τις υπηρεσίες που μπορούσα, δηλαδή σχέδια. Συγκεκριμένα, ήταν σχέδια για πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης για άτομα με ειδικές ανάγκες. Την ίδια χρονιά γράφτηκα στη Σχολή Ορνεράκη. Εκεί σπούδασα σκίτσο, ελεύθερο σχέδιο, animation και 3d animation και ανέπτυξα μια τελείως φιλική σχέση με τον Σπύρο Ορνεράκη και τα παιδιά του.

Δεν ανήκει τίποτα σε κανέναν. Πρέπει να βγάλουμε από το πετσί μας την έννοια της ιδιοκτησίας. Καταρρέει το καπιταλιστικό σύστημα πια και η Ευρώπη ολόκληρη. Δεν μπορούμε να θεωρούμε ότι μας ανήκουν όλα. Πρέπει να ξεχάσουμε τον τρόπο με τον οποίο μετράμε τον χρόνο γιατί είναι λάθος και άδικος. Ο καθένας έχει τον χρόνο του για να επικοινωνήσει, για να νιώσει. Παράνομα είναι τα όνειρα σήμερα.

Κάποια στιγμή έχασα έναν πολύ καλό μου φίλο, τον Χάρη. Σχεδόν έναν χρόνο πριν από αυτό το συμβάν, είχα χάσει έναν άλλο κολλητό, τον Παναγιώτη τον Ντομάτα. Αυτά τα δύο περιστατικά ένιωσα ότι με άλλαξαν. Τα συναισθήματα που ένιωσα μετά από αυτά ήταν σαν μου άλλαξαν το DNA. Ένιωσα αυτό το αίσθημα της ματαιότητας και ξεκίνησα να σκέφτομαι πόσο χαζό είναι να «τσακωνόμαστε». Χαζομάρες. Μετά από αυτά ξεκίνησα το πρότζεκτ που ονόμασα StupidGreg.

Η απληστία και η συνήθεια είναι αυτά τα συστατικά που μας κάνουν όλους ίδιους. Εγώ αποφάσισα ότι θέλω να είμαι χαζός και είμαι ευτυχισμένος με λίγα και καλά. Είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος.

Πιστεύω στην ομαδική ζωή και ότι μπορούμε να καταφέρουμε πολλά περισσότερα όταν ενωνόμαστε σε ομάδες. Ποντάρω πολύ σε αυτό. Για παράδειγμα, δεν χρειάζεται να βγάζουμε λεφτά και να τα ξοδεύουμε μόνο για την πάρτη μας. Στην παρέα μου έχουμε κοινό ταμείο. Βολεύει πολύ αυτό όταν κάνουμε όλοι μαζί διακοπές

Είμαστε πολλά άτομα στο πρότζεκτ που ονομάζεται GPO. Από γκραφιτάδες, εικονογράφους, εικαστικούς επιμελητές, μουσικούς μέχρι και δικηγόρους, και φιλοδοξούμε να γίνουμε η μεγαλύτερη εικαστική ομάδα της Ευρώπης. Είναι ένα «κίνημα» κάθαρσης. Δεν μας νοιάζουν τα στυλ και ζωγραφίζουμε χωρίς προσχέδιο, έτσι όπως νιώθουμε και όπως μας βγαίνει η γραμμή. Και αυτό είναι για εμάς η αρχή της τέχνης.

Στα αρχικά GPO μπορεί να κολλήσει ο καθένας ό,τι θέλει: grafo panta orthios, gamao poli omorfa, generic prolific oddities, guerilla politics only. Το τελευταίο μας πρότζεκτ είναι ένα βιβλίο που ταξιδεύει, ένα χοντρό sketch book που αλλάζει χέρια και χώρες. Όταν γεμίσουν οι σελίδες του, θα το εκδώσουμε.

Τώρα που βρήκαμε κενά τα billboard στην Πειραιώς, έχουμε έναν τέλειο καμβά για να κάνουμε ό,τι θέλουμε. Είναι σαν να γράφει ένας γίγαντας με μαρκαδόρο.

Το γκράφιτι, επίσης, είναι μια από τις χειρότερες μορφές επιτήδευσης. Δεν είμαι πολύ θετικός πια. Έχει γίνει μόδα που πάει πακέτο με το σκέιτ και τη χιπ χοπ μουσική.

Τελευταία την έψαξα λίγο, να δω, είμαι τρελός ή όχι. Πήγα σε ψυχολόγο. Μου είπε να το ρίξω στην κηπουρική. Είμαι άνθρωπος που τρελαίνεται για τα λαχανικά: τις ντομάτες, τα κολοκυθάκια, τον μαϊντανό, το κόλιαντρο, τις μελιτζάνες, το τσάι του βουνού και φυσικά το χόρτο.

Όταν στην πόλη έχει καύσωνα, μου αρέσει να κοιμάμαι σε sleeping bag στον λόφο της Πνύκας, κάτω από τα πεύκα.

Οι Αθηναίοι
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Οι Αθηναίοι / O Δημήτρης Γκιώνης, οι ένδοξες μέρες της «Ελευθεροτυπίας» και το σημερινό μιντιακό σούπερ μάρκετ

Ο 81χρονος δημοσιογράφος και συγγραφέας που για δεκαετίες διηύθηνε τις πολιτιστικές σελίδες της Ελευθεροτυπίας, αφηγείται τη συναρπαστική καριέρα του στη LiFO
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

Οι Αθηναίοι / Μιχάλης Ρέππας: «Θέλω να διασκεδάζω. Πέρασα τα 65 και έχει αρχίσει να μη με νοιάζει»

«Τρεις Χάριτες», «Βίρα τις Άγκυρες», «Δις εξαμαρτείν», «Safe Sex», «Το Κλάμα βγήκε από τον Παράδεισο», «Μπαμπάδες με ρούμι». Λίγοι μας έχουν κάνει να γελάσουμε τόσο τα τελευταία 30 χρόνια όσο ο Μιχάλης Ρέππας. Ο ηθοποιός, συγγραφέας και σκηνοθέτης που εξαιτίας του «το Τζέλα Δέλτα δεν είχε φουγάρα» αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Οι Αθηναίοι / Βασίλης Λαμπρινουδάκης: Ο αρχαιολόγος πίσω από το νέο μουσείο της Επιδαύρου

Από τις ανασκαφές στην Επίδαυρο και τη Νάξο, ο ομότιμος καθηγητής Κλασικής Αρχαιολογίας αφηγείται μια ζωή αφιερωμένη στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Και όπως λέει, το πιο πολύτιμο εύρημα δεν ήταν αρχαιολογικό – ήταν η γυναίκα του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Fotis Benardo: «Εξάγουμε πολιτισμό, αλλά στην Ελλάδα δεν μας το αναγνωρίζουν»

Μουσική / Fotis Benardo: «Κανένα ΑΙ δεν μπορεί να εκφράσει αυτά που νιώθω, ούτε αυτά που έχω περάσει»

Είναι ο ντράμερ των Nightfall. Έκανε τη μουσική όχημα για τα ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοιράστηκε τη σκηνή με θρύλους της μουσικής όπως οι Black Sabbath, οι Iron Maiden οι Kiss και οι Motorhead. Πιστεύει πολύ στη νέα μουσική σκηνή της Ελλάδας και ότι ο άνθρωπος θέλει άνθρωπο και όχι ΑΙ. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
ΕΠΕΞ Ελένη Σαράντη

Γεύση / Ελένη Σαράντη: «Κυνήγησα πράγματα που τελικά δεν είχαν σημασία»

Μετά από μια δύσκολη στιγμή, κατάλαβε πως η μόνη επιβράβευση που μετρά δεν είναι τα αστέρια, αλλά το “φάγαμε καταπληκτικά”. Όταν την αποκαλούν σεφ, απαντά απλά: «Εγώ μαγειρεύω». Η υπερήφανη μαγείρισσα που προκαλεί ουρές στην οδό Σαλαμίνος, στον Κεραμεικό, είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Μουσική / Eddie Dark: «Γράφω μουσική επειδή έχω σιχαθεί τα πάντα»

Από μικρός ένιωθε αποσυνάγωγος. Πιστεύει ότι τα κόμικς είναι η μόνη μορφή τέχνης που είναι τελείως αφιλτράριστη και πιστεύει ότι η γενιά του θα μείνει στην ιστορία ως η γενιά που έχασε τα καλά πράγματα στο τσακ. Ο μουσικός Eddie Dark είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
M. HULOT
Κώστας Σπαθαράκης, εκδότης.

Κώστας Σπαθαράκης / Κώστας Σπαθαράκης: «Δεν έχουμε αφηγήσεις για τις ερωτικές μας σχέσεις, για τα νιάτα μας»

Για τον άνθρωπο πίσω από τις εκδόσεις αντίποδες, το μεγαλύτερο όφελος ήταν ότι, ενώ του άρεσε να είναι χωμένος μέσα στα βιβλία – μια μοναχική και ίσως ναρκισσιστική συνήθεια –, στην πορεία έμαθε να τη μετατρέπει σε εργαλείο κοινωνικότητας και επαφής με τους γύρω του.
M. HULOT
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κατερίνα Βαγενά: «Δεν καταλαβαίνω γιατί φερόμαστε λες και το να μεγαλώνεις είναι αρρώστια»

Οι Αθηναίοι / «Δεν έκανα την Κιμωλία για τα λεφτά αλλά για να δείξω αυτό που είμαι»

Eίναι η ιδιοκτήτρια της Κιμωλίας, του art café που έγινε σημείο αναφοράς στην Πλάκα. Δηλώνει αυτοδίδακτη στα πάντα και πιστεύει στη δύναμη των ανθρώπων να ξαναγεννιούνται. Η Κατερίνα Βαγενά είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Οι Αθηναίοι / Κωνσταντίνος Τσουκαλάς: «Ακούμε συνεχώς για ανάπτυξη, χωρίς να διερευνάται τι είναι το "καλό"»

Η εκτέλεση του Μπελογιάννη τον έκανε αριστερό. Η αυτοκτονία του Νίκου Πουλαντζά, μπροστά στα μάτια του, τον καθόρισε. Ο Κωνσταντίνος Τσουκαλάς, ένας από τους σημαντικότερους διανοούμενους της μεταπολιτευτικής Ελλάδας, αφηγείται το προσωπικό του ταξίδι και την πνευματική περιπέτεια μιας ολόκληρης εποχής, από τη διανόηση του Παρισιού μέχρι τους δρόμους της πολιτικής και τις αίθουσες των πανεπιστημίων.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γκίκας Ξενάκης

Γκίκας Ξενάκης / «Έχω κάνει λάθη – δούλεψα πολύ με τον εαυτό μου για να τους σέβομαι όλους στην κουζίνα»

Μεγαλώνοντας στη Θήβα, αγάπησε το φρέσκο ψάρι, τα άγρια χόρτα και τις ταπεινές συνταγές. Αν και είχε αρχικά πολύ κακή εικόνα για τους μάγειρες, εξελίχθηκε σε σεφ για τον οποίο –όπως είπε ο Επίκουρος– μπορούσε να καταλάβει κανείς ένα πιάτο του με κλειστά τα μάτια. Ο «τιμονιέρης» της κουζίνας του Aleria, Γκίκας Ξενάκης, είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιώργος Βότσης: «Κάποτε δεν χρειαζόταν να δώσεις ορισμό για το τι εστί αναρχικός»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Βότσης: «Κάποτε δεν χρειαζόταν να δώσεις ορισμό για το τι εστί αναρχικός»

Για τις Αρχές ήταν «τρομοκράτης» και «αρχηγός» της 17Ν, ενώ για την Αριστερά «προβοκάτορας». Σήμερα δηλώνει αντιστασιακός εκ φύσεως και πιστεύει ότι η «Ελευθεροτυπία» της δικής του εποχής δεν μπορεί να ξαναβγεί. Ο θρυλικός δημοσιογράφος αφηγείται την πολυτάραχη ζωή του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

Oι Αθηναίοι / Εβελίνα Παπούλια: «Δεν μου χαρίστηκε τίποτα»

«Μην παίξεις ποτέ κωμωδία», της είχαν πει, αλλά τελικά το ευρύ κοινό τη λάτρεψε ως Μαρίνα Κουντουράτου. Όταν αποφάσισε να ερμηνεύσει τον ρόλο μιας τρανς γυναίκας, της είπαν «θα καταστραφείς». Ήταν πάντα τολμηρή και άφοβη. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ