Ο Keith Flint των Prodigy σε μια προφητική συνέντευξη: «Όταν νιώσω ξοφλημένος, θα αυτοκτονήσω»

Ο Keith Flint των Prodigy σε μια προφητική συνέντευξη: «Όταν νιώσω ξοφλημένος, θα αυτοκτονήσω» Facebook Twitter
«Είμαι ένας συνδυασμός γελωτοποιού της αυλής με δραπέτη ψυχιατρικού ασύλου»: Ο Keith Flint το 2015.
1

Συνήθως ο άνθρωπος που εκπροσωπούσε τους Prodigy στις συνεντεύξεις ήταν ο βασικός συνθέτης του γκρουπ, Liam Howlett.

Λίγες μέρες όμως μετά την κυκλοφορία του άλμπουμ των Prodigy, The Day Is My Enemy, το 2015, o Keith Flint, τραγουδιστής και «πρόσωπο» της μπάντας, μίλησε στον δημοσιογράφο Matt Blake, διευθυντή σύνταξης του περιοδικού FHM, στην πιο ειλικρινή ίσως συνέντευξη που είχε δώσει ποτέ ο περιβόητος «Firestarter», ο οποίος έδωσε χθες τέλος στη ζωή του πριν κλείσει τα πενήντα του χρόνια. Ακολουθούν τα πιο σημαντικά αποσπάσματα της συνέντευξης...

«Είμαι ένας συνδυασμός γελωτοποιού της αυλής με δραπέτη ψυχιατρικού ασύλου. Θα μπορούσα να παρομοιάσω τον εαυτό μου με ένα διάδρομο σπιτιού: Νομίζεις ότι είσαι μέσα αλλά οι πόρτες των δωματίων είναι κλειστές. Μόλις πας να ανοίξεις το δωμάτιο που είμαι μέσα, θα σε περιμένω σαν κυνηγός για να σου κόψω τον λαιμό».

Δεν με φοβίζει αυτό που είμαι. Το μόνο που θέλω είναι κοιτώντας πίσω είναι να ξέρω ότι έζησα μια γεμάτη ζωή. Αυτό είναι το παν. Ευτυχισμένες μέρες.

«Στα 15, με έδιωξαν από το σχολείο. Δικαιολογημένα μάλλον, έκανα διαρκώς φασαρία και ήμουν εκτός εαυτού. Μετά αναγκάστηκα να πηγαίνω σε τάξεις αναμόρφωσης όπου πάντως όταν μου έκαναν τεστ IQ, είχαν βρει ότι είμαι αρκετά ευφυής. Το πρόβλημα είναι ότι σίγουρα έχω υπερανεπτυγμένη μια δυσλειτουργική πλευρά. Αυτό ακούγεται μάλλον σα να θέλω να στηρίξω την εικόνα του "τρελάρα Keith", αλλά αν πραγματικά θες την αλήθεια, πιο ειλικρινής δεν μπορώ να γίνω».

«Έκανα διάφορες δουλειές – χασάπης, οικοδόμος κ.λπ. Με έκαιγε όμως η δίψα της περιπέτειας. Έτσι λοιπόν, το καλοκαίρι του 1988 εγκατέλειψα το Έσεξ για να περιπλανηθώ στην Αφρική και στη Μέση Ανατολή. Όταν επέστρεψα, ένας φίλος μου με προσηλύτισε στη σκηνή του rave και της acid house. Θυμάμαι να του λέω ότι μιλάει με τον ίδιο ενθουσιασμό για τη φάση αυτή όσο εγώ για την πεζοπορία στο Ισραήλ, φερ' ειπείν. Με είχε ψήσει απολύτως».

«Με τον Liam [Howlett] γνωρίστηκα την άνοιξη του 1989 σ' ένα ανοιχτό rave στο Έσεξ όπου ήταν o DJ. Μου άρεσε πολύ η μουσική που έβαζε, του το είπα και αυτό ήταν. Ποτέ δεν ήμουν το μυαλό της μπάντας – ο Liam ήταν πάντα. Αλλά μαζί είμαστε το συνολικό πακέτο. Είχα βρει επιτέλους τη διέξοδο που αναζητούσα. Η μουσική έγινε το φάρμακό μου. Ως παιδί, έπρεπε διαρκώς να αγωνίζομαι για αυτό που ήμουν. Τώρα δεν χρειαζόταν πια να παλεύω, απλά ήμουν».

«Θυμάμαι έβγαινα κάποτε με μια κοπέλα όταν είχαμε ήδη γίνει γνωστοί, η οποία ήταν κάπως κυριλέ. Cool και προσγειωμένη. Όλα καλά μέχρι που μια μέρα η μαμά της ανοίγει τον Guardian και με βλέπει σε μια φωτογραφία από μια συναυλία. Η επικεφαλίδα έγραφε: "Τι θα κάνατε αν η κόρη σας έφερνε αυτό [ουδέτερο] στο σπίτι;". Από εκείνη τη στιγμή, οι γονείς της με μισούσαν παθιασμένα».

Ο Keith Flint των Prodigy σε μια προφητική συνέντευξη: «Όταν νιώσω ξοφλημένος, θα αυτοκτονήσω» Facebook Twitter
O Keith Flint σε σχολική φωτογραφία

«Η πιο σκοτεινή περίοδος που έχω περάσει ήταν τα πρώτα χρόνια των 2000s. Ο Liam έμοιαζε για πρώτη φορά να έχει στερέψει από ιδέες, δεν υπήρχε νέο υλικό ούτε συναυλίες και η όποια ενέργεια είχα δεν έβρισκε διέξοδο. Έπινα πολύ και έπαιρνα πολλά ναρκωτικά. Είχα πολλά λεφτά και πολύ χρόνο για να σκοτώσω και το μόνο που έκανα ήταν να φέρομαι εντελώς μαλακισμένα».

«Νομίζω ότι ο Liam είναι το μόνο άτομο που αγάπησα ποτέ πραγματικά. Αυτός και ο Maxim ήταν οι μόνοι που αφιέρωσαν τον χρόνο τους στο να με γνωρίσουν. Η μπάντα έγινε η οικογένεια που δεν είχα».

«Ο πατέρας μου ήταν ένας βίαιος μαλάκας. Μικρός είχα κάνει το μαλλί μοϊκάνα και με τράβηξε από το αυτί να με σύρει στον κουρέα. Αλλά αυτός δεν είχε τι να κουρέψει εκτός από μια λωρίδα μαλλιού οπότε μου άφησε λίγο μπροστά με αποτέλεσμα να μοιάζω με τον Τεντέν. Η ταπείνωση που δέχτηκα επιστρέφοντας στο σχολείο ήταν ανυπόφορη και τραυματική».

«Δεν κάνω ποτέ οικονομίες, τα εξαργυρώνω όλα και τα σπαταλάω. Είχα πάντα αυτή τη σκέψη μέσα μου ότι όταν νιώσω ξοφλημένος, θα αυτοκτονήσω. Ορκίζομαι στον Θεό, δεν πρόκειται για τάση αυτοκτονίας – είναι θετική αντίληψη, οπωσδήποτε. Όταν αρχίσω να χέζω το κρεβάτι μου, θα πάω να στηθώ στη μέση του δρόμου μέχρι να με πατήσει λεωφορείο».

«Νομίζω ότι είμαι πολύ γενναιόδωρος με τους ανθρώπους που αγαπώ, αλλά μπορώ να γίνω και πολύ εγωιστής. Μεγάλωσα γνωρίζοντας ότι κανείς δεν θα με φροντίσει. Αν δεν το κάνω εγώ δηλαδή, ποιος θα το κάνει; Δεν με φοβίζει αυτό που είμαι. Το μόνο που θέλω είναι κοιτώντας πίσω είναι να ξέρω ότι έζησα μια γεμάτη ζωή. Αυτό είναι το παν. Ευτυχισμένες μέρες».

Απώλειες
1

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

H Ροζ Κυρία της Β. Κορέας που αναγγέλλει πρόσχαρα πυρηνικές καταστροφές

TV & Media / H Ροζ Κυρία της Β. Κορέας που αναγγέλλει πρόσχαρα πυρηνικές καταστροφές

Ποια είναι η γυναίκα με την τρομερή φωνή που μες στη χαρά ανακοινώνει τον όλεθρο; Ιδού ο βίος και η πολιτεία του θηλυκού βορειοκορεάτη "Χαϊλάντερ" - τη γυναίκα στην οποία πρόσφατα ο Κιμ Γιονγκ Ουν χάρισε ένα διαμέρισμα.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
pj o rourke

Daily / Πι Τζέι Ο’Ρουρκ: Ο τελευταίος cool συντηρητικός

Πνεύμα αντιλογίας και αντίδρασης, ο επιφανής Αμερικανός αρθρογράφος και λειτουργός της πιο καυστικής πολιτικής σάτιρας, Πι Τζέι Ο’Ρουρκ, ήταν ο τελευταίος πνευματώδης εκπρόσωπος μιας «ζαμανφού» και καλλιεργημένης συντηρητικής αντίληψης πριν αυτή αλωθεί από τα σύγχρονα ρεύματα της ξέφρενης «εναλλακτικής» δεξιάς.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
H απίθανη περίπτωση της Κάρμεν Χερέρα που έγινε διάσημη στα 89 και πέθανε 106 ετών

Απώλειες / Κάρμεν Χερέρα: H μοναδική περίπτωση της εικαστικού που έγινε διάσημη στα 89 και πέθανε στα 106

Τα έντυπα γράφουν ότι «ο κόσμος της τέχνης θρηνεί» την απώλειά της αλλά δεν έδωσαν καμία σημασία επί δεκαετίες σε μια ζωγράφο που δεν θεώρησαν ότι θα γίνει σημαντική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μόνικα Βίτι (1931-2022): Η αγέρωχη κυρία και μοιραία κωμική ηθοποιός του ιταλικού σινεμά

Απώλειες / Μόνικα Βίτι (1931-2022): Η αγέρωχη κυρία και μοιραία κωμική ηθοποιός του ιταλικού σινεμά

Η κατ’ εξοχήν ερμηνεύτρια της θεμελιώδους ψυχικής απουσίας αποθεώθηκε από τους κριτικούς για τις σπαρτιάτικες επιδόσεις της στις καλύτερες ταινίες του Αντονιόνι, λατρεύτηκε από το, ιταλικό κυρίως, κοινό, για τις συμμετοχές της σε ανενδοίαστα λαϊκές κωμωδίες κι έφυγε σήμερα από τη ζωή στα 90 της χρόνια.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νίκος Αντύπας (1953-2022): Μια μεγάλη διαδρομή με τεράστιες επιτυχίες

Απώλειες / Νίκος Αντύπας (1953-2022): Μια μεγάλη διαδρομή με τεράστιες επιτυχίες

Η πορεία του συνθέτη στα μουσικά πράγματα υπήρξε απίστευτα επιτυχημένη την τελευταία 30ετία, όμως οι βάσεις της εντυπωσιακής του διαδρομής τέθηκαν στις δεκαετίες του ’70 και του ’80.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Avant-garde ντίβες και πλάσματα επιστημονικής φαντασίας: Πώς ο Thierry Mugler άλλαξε τα δεδομένα της υψηλής ραπτικής

Μόδα & Στυλ / Πώς ο Thierry Mugler άλλαξε τα δεδομένα της υψηλής ραπτικής

Aβανγκάρντ ντίβες και πλάσματα επιστημονικής φαντασίας: Βασικός πυρήνας της δημιουργίας του Γάλλου σχεδιαστή υπήρξε η ανάδειξη της γυναικείας σιλουέτας μέσα από μια φουτουριστική ματιά.
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΑΚΚΑ
Δέκα δίσκοι με τον Χρήστο Γερμένογλου, έναν σημαντικό μουσικό της τζαζ που πέθανε πρόωρα

Μουσική / Δέκα δίσκοι με τον Χρήστο Γερμένογλου, έναν σημαντικό μουσικό της τζαζ που πέθανε πρόωρα

Ο Χρήστος Γερμένογλου υπήρξε μουσικός με πολλαπλή συμμετοχή σε events και με πληθώρα δράσεων, πάντα προς την κατεύθυνση της τζαζ και του δημιουργικού αυτοσχεδιασμού.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ

σχόλια

1 σχόλια

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ