Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι δήλωσε πως της έχουν πει ότι πρέπει να γίνει άσχημη για ρόλους, προκειμένου να την πάρουν σοβαρά ως ηθοποιό. 

 

Η 30χρονη έφερε ως παράδειγμα την Χάλι Μπέρι. «Για εμένα είναι μία από τις πιο όμορφες γυναίκες στον κόσμο. Αλλά κατάφερε να την πάρουν στα σοβαρά στο Χόλιγουντ, κερδίζοντας Όσκαρ», ανέφερε σε συνέντευξη στο BBC. 

 

«Πολλοί ατζέντηδες και άνθρωποι της βιομηχανίας μου έχουν μιλήσει για εκείνη συγκεκριμένα και μου έχουν πει: “Για να το πετύχεις, πρέπει να γίνεις άσχημη”. Ότι πρέπει να αποδείξεις πως είσαι περισσότερα από απλά ένα αντικείμενο του σεξ, να πας στο άλλο άκρο». 

 

Η Ραταϊκόφσκι σημείωσε ότι είναι ένα φαινόμενο που υπάρχει, στο οποίο όμορφες γυναίκες που φτάνουν στο σημείο που είναι γιατί τους προσδίδουν σεξουαλικά χαρακτηριστικά και είναι όμορφες, αλλά μετά προκειμένου να έχουν διάρκεια ή να τις πάρουν στα σοβαρά, θα πρέπει να «γίνουν άσχημες». 

 

«Μου το έχουν πει αυτό. Ατζέντηδες μου έχουν πει “Αν θες να σε πάρουν στα σοβαρά ως ηθοποιό πρέπει να σταματήσεις το μόντελινγκ και να γίνεις άσχημη για αυτούς τους ρόλους”», περιέγραψε. 

 

Μάλιστα, αναφέρθηκε και σε μία περίπτωση που γύρισε μόνη της βίντεο που της είχε ζητηθεί για οντισιόν. Ο παραγωγός της είχε πει να μην έχει καθόλου μακιγιάζ. Όμως, η σημείωση όταν είδε το βίντεο ήταν «Το παράκανε, μπορεί να φαίνεται λίγο πιο όμορφη;».  

 

«Αυτή είναι μια πραγματική περίεργη διαπραγμάτευση με την οποία γυναίκες σε όλο τον κόσμο και ιδιαίτερα στη βιομηχανία του κινηματογράφου πρέπει να βγάζουν μία άκρη κάθε ημέρα», σημείωσε. 

 

Στη συνέντευξη, η Έμιλι Ραταϊκόφσκι μίλησε και για τη σεξουαλική παρενόχληση που έχει καταγγείλει ότι δέχθηκε από τον Ρόμπιν Θικ, όταν ο τραγουδιστής άγγιξε το στήθος της στα γυρίσματα του βίντεο κλιπ για το «Blurred Lines». 

 

«Πολλοί άνθρωποι, όταν σκέφτονται τη λέξη μοντέλο, δεν αντιλαμβάνονται ότι υπάρχουν πολλά ανώνυμα μοντέλα που δουλεύουν και ήμουν τότε μία από αυτές. Στις δουλειές μου κάποιες φορές είχα να κάνω με μεσήλικες άνδρες που με είχαν να ποζάρω με εσώρουχα στα διαμερίσματά τους, οπότε το σετ του “Blurred Lines” ήταν απίστευτο», δήλωσε αρχικά. 

 

«Γυναίκες με ρωτούσαν πώς ένιωθαν. Ήθελαν να μου αρέσει αυτό που φορούσα. Ήταν διασκεδαστικό να χορεύεις με άλλες γυναίκες γύρω σου. Ένιωθα άνετα», συμπλήρωσε εξηγώντας πόσο καλύτερη ήταν αυτή η δουλειά από πολλές άλλες που έκανε εκείνη την εποχή. 

 

Αργότερα, μεγαλώνοντας, «είδα πιο προσεκτικά την πραγματική δυναμική στο σετ και ένα από τα παραδείγματα αυτού ήταν αυτό που συνέβη με τον Ρόμπιν Θικ», συμπλήρωσε. 

 

«Ήταν ένα κλάσμα του δευτερολέπτου και συνολικά στην ημέρα μου δεν μου φάνηκε σημαντικό. Είναι το παράδειγμα της αντιμετώπισης μιας πραγματικότητας ή αλήθειας που κατά κάποιο τρόπο δεν ήθελα να αντιμετωπίσω νωρίτερα», δήλωσε ακόμη.