«Μέρος της ψευδαίσθησης»: Περπατώντας μέσα στο μεγαλύτερο καλειδοσκόπιο του κόσμου

World’s Largest Kaleidoscope Can Be Walked Into, Making You Part Of The Illusion Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: STUFISH
0

Το καλειδοσκόπιο αποδεικνύεται πως δεν είναι μια εμπειρία, βγαλμένη από τα παιδικά χρόνια, αυστηρά και μόνο για τα μάτια...


Το μεγαλύτερο καλειδοσκόπιο του κόσμου, μεγέθους 40 x 6 x 3 μέτρων, παρουσιάστηκε στη Σαουδική Αραβία, με τους τυχερούς να περπατούν μέσα του και να γίνονται μύστες ενός κόσμου ονειρικών χρωμάτων και αντανακλάσεων.


Σχεδιασμένο από τη λονδρέζικη αρχιτεκτονική εταιρεία STUFISH, η φουτουριστική εγκατάσταση προσέλκυε τους επισκέπτες σε ένα οπτικό παιχνίδι στο σαουδαραβικό περιβάλλον

World’s Largest Kaleidoscope Can Be Walked Into, Making You Part Of The Illusion Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: STUFISH
World’s Largest Kaleidoscope Can Be Walked Into, Making You Part Of The Illusion Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: STUFISH


 
Με αποτυπώσεις φυσικών σαουδαραβικών τοπίων, η εγκατάσταση οδηγεί τους φιλοξενούμενούς της από τα βάθη της θάλασσας μέχρι τον νυχτερινό ουράνιο θόλο της Αραβικής χερσονήσου. 

Για να κάνει την ατέρμονη αυτή ψευδαίσθηση εντονότερη, η STUFISH κάλυψε το χώρο πλακάκικα LED τοίχου και δαπέδου και έπειτα μεγέθυνε τα εφέ που προκαλούσαν με την εγκατάσταση ψηλών καθρεπτών. 

World’s Largest Kaleidoscope Can Be Walked Into, Making You Part Of The Illusion Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: STUFISH
World’s Largest Kaleidoscope Can Be Walked Into, Making You Part Of The Illusion Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: STUFISH


«Το καλειδοσκόπιό μας έχει στόχο να απεικονίσει πώς ένα απλό και μελετημένο σχέδιο, μπορεί να επιστρέψει -όταν υπσοστηριχθεί από υλικό που μπορεί να αλλάξει την κλίμακα- μια εμπειρία που είναι μακράν μεγαλύτερη από την αρχική εγκατάσταση» εξηγεί ο MAciej Woroniecki της STUFISH. 

«Μέρος της ψευδαίσθησης»: Περπατώντας μέσα στο μεγαλύτερο καλειδοσκόπιο του κόσμου Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: STUFISH
«Μέρος της ψευδαίσθησης»: Περπατώντας μέσα στο μεγαλύτερο καλειδοσκόπιο του κόσμου Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: STUFISH
«Μέρος της ψευδαίσθησης»: Περπατώντας μέσα στο μεγαλύτερο καλειδοσκόπιο του κόσμου Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: STUFISH
«Μέρος της ψευδαίσθησης»: Περπατώντας μέσα στο μεγαλύτερο καλειδοσκόπιο του κόσμου Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: STUFISH
«Μέρος της ψευδαίσθησης»: Περπατώντας μέσα στο μεγαλύτερο καλειδοσκόπιο του κόσμου Facebook Twitter
Πηγή φωτογραφίας: STUFISH
Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Διεθνή / Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Οι υπάλληλοι του οργανισμού καταγγέλλουν ότι η μακροχρόνια ρητορική του Κένεντι κατά των εμβολίων, συμπεριλαμβανομένων αυτών για τον κορωνοϊό, έχει τροφοδοτήσει το κλίμα εχθρότητας απέναντι στη δημόσια υγεία
LIFO NEWSROOM
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Διεθνή / Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Το πανεπιστήμιο Χάρβαρντ συμφωνεί να ξοδέψει $500 εκατ. σε εκπαιδευτικά προγράμματα για να αποκαταστήσει δισεκατομμύρια δολάρια ομοσπονδιακής χρηματοδότησης, κλείνοντας μήνες αντιπαράθεσης με τη διακυβέρνηση Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Από «πασιφίστρια» η Ιαπωνία γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Διεθνή / Ιαπωνία: Από ειρηνευτική δύναμη γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Η συμφωνία Αυστραλίας-Mitsubishi ύψους 6,5 δισ. δολαρίων για φρεγάτες είναι η πρώτη μεγάλη διεθνής πώληση ιαπωνικού οπλικού συστήματος μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Ο Σέργκει Μοσούνωφ εξαγοράζει τη Fabergé έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Η Φαμπερζέ των αυτοκρατορικών αυγών περνά στα χέρια του Σέργκει Μοσούνωφ έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Ο επιχειρηματίας Σέργκει Μοσούνωφ απέκτησε το διάσημο brand Φαμπερζέ, γνωστό για τα πολυτελή κοσμήματα και τα περίφημα αυγά, σε μια συμφωνία ύψους 50 εκατ. δολαρίων, συνεχίζοντας την κληρονομιά της εμβληματικής μάρκας
LIFO NEWSROOM