ΗΠΑ: Τα McDonald's θα είναι πολύ διαφορετικά όταν ανοίξουν μετά την καραντίνα

ΗΠΑ: Τα McDonald's θα είναι πολύ διαφορετικά όταν ανοίξουν μετά την καραντίνα Facebook Twitter
0

Όταν τα McDonald's ανοίξουν εκ νέου τις σάλες τους στα καταστήματα τους στις ΗΠΑ, τίποτα δεν θα θυμίζει την εικόνα που είχαν συνηθίσει οι πελάτες πριν την πανδημία. 

Σύμφωνα με τον εσωτερικό οδηγό που διέρρευσε στο αμερικανικό CNN, ο χώρος θα γεμίσει με αυτοκόλλητα, υποδεικνύοντας στον κόσμο σε ποια σημεία θα πρέπει να στέκεται, ώστε να βρίσκεται πάντα σε απόσταση δύο μέτρων από τον επόμενο και τον προηγούμενο πελάτη.

Η αλυσίδα δούλευε κατά τη διάρκεια του lockdown αποκλειστικά με drive-through αλλά καθώς ορισμένες πολιτείες χαλαρώνουν την καραντίνα, το franchise σκέφτεται να ανοίξει τα εστιατόριά του και για όσους θέλουν να φάνε στα κατά τόπους εστιατόρια. 

Στις 59 σελίδες του οδηγού που έχει στη διάθεσή του το CNN Business, αναφέρονται εκτενώς οι κανόνες υγιεινής και οι ελάχιστες αποστάσεις ασφαλείας για την υγεία των εργαζομένων και των επισκεπτών. Μεταξύ άλλων τονίζεται πως όχι μόνο οι πελάτες θα πρέπει να στέκονται σε αποστάσεις δύο μέτρων μεταξύ τους στην ουρά, αλλά και η κάθε ουρά θα πρέπει να πρέπει να απέχει δύο μέτρα από οποιοδήποτε τραπέζι στο εσωτερικό. 

Τα τραπέζια θα πρέπει να καθαρίζονται κυριολεκτικά μετά από κάθε χρήση και τα μπάνια τουλάχιστον κάθε τριάντα λεπτά. Η εταιρεία, προτείνει μάλιστα στους διαχειριστές των εστιατορίων να κρατούν γραπτό οργανόγραμμα όπου θα καταγράφονται όλοι οι καθαρισμοί.

Οι υπάλληλοι θα πρέπει να πλένουν τακτικότατα τα χέρια τους - τουλάχιστον μία φορά την ώρα. Σε περίπτωση που ανοίξουν τις οθόνες αφής για αυτοματοποιημένοι παραγγελία χωρίς υπάλληλο, οι οθόνες αυτές θα πρέπει επίσης να καθαρίζονται μετά από κάθε χρήση. 

Στο εγχειρίδιο των οδηγιών αναφέρεται ακόμα πως οι υπεύθυνοι των καταστημάτων θα πρέπει να φροντίζουν ώστε όλοι οι πελάτες να μην πλησιάζουν για κανέναν λόγο σε απόσταση μικρότερη των δύο μέτρων. Τα πατώματα θα γεμίσουν αυτοκόλλητα τόσο στις ουρές των ταμείων όσο και γύρω από τα τραπέζια. 

ΗΠΑ: Τα McDonald's θα είναι πολύ διαφορετικά όταν ανοίξουν μετά την καραντίνα Facebook Twitter

Οι παιδότοποι θα παραμείνουν για την ώρα κλειστοί ενώ προς το παρόν δεν θα λειτουργήσουν ούτε τα σελφ σέρβις για αναψυκτικά, σε όσα καταστήματα υπήρχε αυτή η επιλογή πριν την πανδημία. 

Όλοι οι υπάλληλοι θα πρέπει να φορούν μάσκα ή κάλυμμα προσώπου και όσοι χειρίζονται τροφές ή παραδίδουν δίσκους θα φορούν συνεχώς και γάντια. Οι πελάτες δεν θα είναι υποχρεωμένοι να φορούν μάσκα μέσα στα καταστήματα, αλλά μάσκες θα είναι διαθέσιμες για αυτούς σε εμφανή σημεία. 

Προστατευτικά πάνελ από πλεξιγκλάς έχουν ήδη τοποθετηθεί σε όλους τους σταθμούς drive-thru και στα ταμεία. 

Με πληροφορίες από CNN Business και Wall Street Journal

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Διεθνή / Οργή για τις αντιεμβολιαστικές δηλώσεις Κένεντι μετά την ένοπλη επίθεση στην Ατλάντα

Οι υπάλληλοι του οργανισμού καταγγέλλουν ότι η μακροχρόνια ρητορική του Κένεντι κατά των εμβολίων, συμπεριλαμβανομένων αυτών για τον κορωνοϊό, έχει τροφοδοτήσει το κλίμα εχθρότητας απέναντι στη δημόσια υγεία
LIFO NEWSROOM
Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Διεθνή / Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και κυβέρνηση Τραμπ προς διακανονισμό $500 εκατ. και αποκατάσταση ομοσπονδιακής χρηματοδότησης

Το πανεπιστήμιο Χάρβαρντ συμφωνεί να ξοδέψει $500 εκατ. σε εκπαιδευτικά προγράμματα για να αποκαταστήσει δισεκατομμύρια δολάρια ομοσπονδιακής χρηματοδότησης, κλείνοντας μήνες αντιπαράθεσης με τη διακυβέρνηση Τραμπ
LIFO NEWSROOM
Από «πασιφίστρια» η Ιαπωνία γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Διεθνή / Ιαπωνία: Από ειρηνευτική δύναμη γίνεται μεγάλος εξαγωγέας όπλων με την επιλογή της Mitsubishi για φρεγάτες

Η συμφωνία Αυστραλίας-Mitsubishi ύψους 6,5 δισ. δολαρίων για φρεγάτες είναι η πρώτη μεγάλη διεθνής πώληση ιαπωνικού οπλικού συστήματος μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Ο Σέργκει Μοσούνωφ εξαγοράζει τη Fabergé έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Διεθνή / Η Φαμπερζέ των αυτοκρατορικών αυγών περνά στα χέρια του Σέργκει Μοσούνωφ έναντι 50 εκατ. δολαρίων

Ο επιχειρηματίας Σέργκει Μοσούνωφ απέκτησε το διάσημο brand Φαμπερζέ, γνωστό για τα πολυτελή κοσμήματα και τα περίφημα αυγά, σε μια συμφωνία ύψους 50 εκατ. δολαρίων, συνεχίζοντας την κληρονομιά της εμβληματικής μάρκας
LIFO NEWSROOM