Η Google γιορτάζει την 4η Ιουλίου με ένα doodle, που «κάνει» μπάρμπεκιου

Η Google γιορτάζει την 4η Ιουλίου με ένα doodle, που «κάνει» μπάρμπεκιου Facebook Twitter
0

Με έναν «παραδοσιακό» τρόπο γιορτάζει η Google σήμερα την 4η Ιουλίου. Με ένα doodle που «κάνει» μπάρμπεκιου. 

Σαν σήμερα το 1776 οι 13 αποικίες υιοθέτησαν την Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας από τη Βρετανία. Με το πέρασμα των αιώνων έχουν αναδειχθεί πολλές αγαπημένες συνήθειες για το πώς γιορτάζουν οι Αμερικανοί αυτή την ημέρα. Όμως, τίποτα δεν είναι τόσο «κλασικό» όσο ένα μπάρμπεκιου στην πίσω αυλή, αναφέρει η Google εξηγώντας τον λόγω που επέλεξε αυτό το θέμα στο doodle για την 4η Ιουλίου.

Τα αμερικανικά μπάρμπεκιου χρονολογούνται από τις αρχές του 19ου αιώνα, όταν οι νότιοι τιμούσαν την επέτειο με δημόσιες γιορτές και γεύματα. Δεδομένου ότι το μπάρμπεκιου επέτρεπε να μαγειρεύεται μεγάλη ποσότητα φαγητού ταυτόχρονα, αυτή η μέθοδος έγινε βασικό στοιχείο των συγκεντρώσεων σε ανοιχτούς χώρους, όπου κτηνοτρόφοι και μέλη της κοινότητας πρόσφεραν κρέας, προκειμένου να φάνε όλοι. 

Όταν πολλοί νότιοι μετανάστευσαν στον βορρά τον 20ο αιώνα, πήραν μαζί τους και τις αγαπημένες τους συνταγές για μπάρμπεκιου. Σήμερα, εκατομμύρια Αμερικανοί συναντιούνται με τους αγαπημένους τους γύρω από ψησταριές, για να γιορτάσουν την 4η Ιουλίου, καταλήγει η Google. 
 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ