Η Γαλλία αρχίζει να «σαρώνει» τα social media για να πιάσει φοροφυγάδες

Η Γαλλία αρχίζει να «σαρώνει» τα social media για να πιάσει φοροφυγάδες Facebook Twitter
EPA
0

Οι φορολογικές αρχές της Γαλλίας θα μπορούν πλέον να αναζητούν στις διαδικτυακές πλατφόρμες αποδείξεις για φορολογική απάτη.

Αυτό προβλέπει διάταγμα που εκδόθηκε στις 13 Φεβρουαρίου. Κατά τη διάρκεια μιας πειραματικής περιόδου τριών ετών, η γενική διεύθυνση οικονομικών και οι τελωνειακές αρχές θα μπορούν να χρησιμοποιούν προσωπικά δεδομένα από τα social media, αλλά και πλατφόρμες όπως η Airbnb ή ιστοσελίδες αγγελιών για τις έρευνές τους, ειδικά για άτομα που ψεύδονται για τη φορολογική κατοικία τους.

Πάντως, οι Γάλλοι φορολογούμενοι δεν χρειάζεται να ανησυχούν ότι μπορεί να βρίσκεται ένας ερευνητής πίσω από κάποιο νέο αίτημα φιλίας- ή από νέο follower αν ο λογαριασμός τους είναι ιδιωτικός. Οι αρχές μπορούν να συλλέξουν μόνο στοιχεία που είναι διαθέσιμα δημοσίως, μέσω ενός αλγόριθμου εξόρυξης δεδομένων.

Το 2019, όταν άρχισε να συζητιέται αυτό το μέτρο, η γαλλική ρυθμιστική αρχή για την προστασία των προσωπικών δεδομένων- σε μια μη δεσμευτική γνωμοδότηση- υπογράμμισε ότι πρέπει να υπάρχει ισορροπία ανάμεσα στον στόχο της καταπολέμησης της φοροδιαφυγής και την ανάγκη για σεβασμό στις ελευθερίες. Παράλληλα, σε ανακοίνωση τότε, είχε τονίσει πως θα παρακολουθεί το πώς θα εφαρμοστεί το μέτρο.


Με πληροφορίες από Politico

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

Διεθνή / Ερυθρά Θάλασσα: Το βρετανικό ναυτικό ανακοίνωσε πως κατέρριψε πύραυλο των Χούτι

«Το Ηνωμένο Βασίλειο συνεχίζει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της διεθνούς απόκρισης στις επικίνδυνες επιθέσεις των υποστηριζόμενων από το Ιράν Χούτι», τόνισε ο Βρετανός υπουργός Άμυνας
NEWSROOM
Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Διεθνή / Βενετία: Συγκρούσεις κατοίκων με την αστυνομία στην πρώτη μέρα εφαρμογής του εισιτηρίου των 5 ευρώ

Ορισμένοι κάτοικοι της Βενετίας λένε ότι η χρέωση 5 ευρώ που αποσκοπεί στον περιορισμό του αριθμού των τουριστών αντιβαίνει στην αρχή της ελεύθερης κυκλοφορίας
NEWSROOM
Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ