ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Ευφάνταστη διαφήμιση μπύρας: Ένα billboard που σχηματίζεται με το φως του ήλιου

Ευφάνταστη διαφήμιση μπύρας: Ένα billboard που σχηματίζεται με το φως του ήλιου Facebook Twitter
0

Μια αναπάντεχη συνεργασία με τον... ήλιο έκανε για τη νέα διαφημιστική της εκστρατεία η ζυθοποιία Corona. 

Η εταιρεία χρειάστηκε να τοποθετήσει τη διάσημη ετικέτα της πάνω σε έναν κίτρινο τοίχο. Καθώς οι ώρες περνούν και ο ήλιος προχωρά στη δύση του, το φως δημιουργεί μετακινούμενες σκιές που αλλάζουν θέση στο «μπουκάλι» της. 

Η «χρυσή ώρα» είναι μεταξύ 6:30 και 6:45 το απόγευμα που το μπουκάλι «ευθυγραμμίζεται» ενσωματώνοντας την ετικέτα και η διαφήμιση ολοκληρώνεται ενημερώνοντας πως «η Corona είναι φτιαγμένη από τον φυσικό κόσμο» χάρη στα φυσικά συστατικά της. 

Χρειάστηκαν «μήνες έρευνας, υπολογισμοί προβολής τού ήλιου, ρεπεράζ και μηχανικών δοκιμών» για να υλοποιηθεί το ευφάνταστο διαφημιστικό πρότζεκτ, εξηγεί η Sketch Events, η εταιρεία πίσω από την ιδέα. 

Η διαφήμιση φιγουράρει σε μια παραλία του Μπράιτον - πόλη που έχει χαρακτηριστική η πιο οικολογική του Ηνωμένου Βασιλείου. 

Διεθνή
0

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρίγκιπας Ουίλιαμ: Ζήτησε συγγνώμη για την απουσία της Κέιτ Μίντλετον σε επίσκεψη σε σχολείο

Διεθνή / Πρίγκιπας Ουίλιαμ: Ζήτησε συγγνώμη για την απουσία της Κέιτ Μίντλετον σε επίσκεψη σε σχολείο

 Είναι η πρώτη φορά, μετά την ανακοίνωση του καρκίνου της συζύγου του, που ο διάδοχος του θρόνου μιλά για την απουσία της Κέιτ Μίντλετον από τα δημόσια καθήκοντα
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ
Κεντζί Ζιράκ: Ο Γάλλος τραγουδιστής προσποιήθηκε αυτοκτονία για να μην τον αφήσει η σύντροφός του

Διεθνή / Κεντζί Ζιράκ: Ο Γάλλος τραγουδιστής προσποιήθηκε αυτοκτονία για να μην τον αφήσει η σύντροφός του

Ο νικητής του γαλλικού «The Voice 2014» βρέθηκε τραυματισμένος από σφαίρα την περασμένη Δευτέρα - Υπό την επήρεια αλκοόλ και ναρκωτικών προσποιήθηκε αυτοκτονία για να μην τον εγκαταλείψει η σύντροφός του
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ