Βρέθηκε το πιο ακριβό μπουκάλι βότκας στον κόσμο - Ήπιαν το περιεχόμενό του και μετά το πέταξαν

Βρέθηκε το πιο ακριβό μπουκάλι βότκας στον κόσμο - Ήπιαν το περιεχόμενό του και μετά το πέταξαν Facebook Twitter
0

Άδειο βρέθηκε το ακριβότερο μπουκάλι βότκας στον κόσμο, αξίας 1,3 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο εκλάπη πριν από μερικές μέρες από το μπαρ του «Καφέ 33» στην Κοπεγχάγη.

Το μπουκάλι βότκας μάρκας «Russo-Baltique» που ζυγίζει έξι κιλά και είναι φτιαγμένο από χρυσάφι και ασήμι βρέθηκε χωρίς να έχει υποστεί φθορές σε ένα εργοτάξιο στη δανέζικη πρωτεύουσα.

«Δεν ξέρω τι έγινε με τη βότκα, αλλά το μπουκάλι ήταν άδειο», δήλωσε ο Riad Tooba, εκπρόσωπος της αστυνομίας της Κοπενγχάγης στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

O ιδιοκτήτης του μπαρ και συλλέκτης μπουκαλιών βότκας Μπρίαν Ίνγκμπεργκ δήλωσε ότι το μπουκάλι συνεχίζει να έχει την ίδια αξία.

«Δυστυχώς, ήταν άδειο. Το βρήκε ένας από τους εργάτες που δουλεύουν στο εργοτάξιο » εξήγησε στο δανέζικο ταμπλόιντ «Ekstra Bladet» και πρόσθεσε: «Νιώθω υπέροχα. Ο θεός της βότκας μας έσωσε».

Ο Ινγκμπεργκ είπε ακόμη ότι έχει κι άλλη από τη βότκα που περιείχε το μπουκάλι οπότε σκοπεύει να το ξαναγεμίσει και να το βάλει και πάλι στην προθήκη του.

Ο ίδιος είχε ενοικιάσει το χρυσό μπουκάλι από την λετονική εταιρία Dartz Motorz, η οποία κατασκευάζει τεθωρακισμένα αυτοκίνητα και εμφανίζεται ως συνεχιστής της εταιρείας που κατασκεύαζε πριν από την επανάσταση τα περίφημα αυτοκίνητα αγώνων «Russo-Baltique».

Μάλιστα, το σπάνιο αυτό μπουκάλι βότκας «συμμετείχε» στη σειρά «House of Cards» όπου ο Ρώσος πρόεδρος Πετρόφ (τον οποίο υποδύεται ο Δανός ηθοποιός Λαρς Μίκελσεν) κερνούσε με βότκα τον Αμερικανό Πρόεδρο Φρανκ Αντεργούντ (Κέβιν Σπέισι).

Ο δράστης της κλοπής δεν έχει συλληφθεί.

Με πληροφορίες από BBC

Διεθνή
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Διεθνή / Πώς οι δασμοί Τραμπ επηρεάζουν την οικονομία και τι σημαίνει για τους Αμερικανούς

Οι τελευταίοι οικονομικοί δείκτες δείχνουν ότι οι δασμοί του Προέδρου Τραμπ προκαλούν αύξηση των τιμών και μειώνουν τα πραγματικά εισοδήματα, κάτι που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τις πολιτικές του Ρεπουμπλικανών.
LIFO NEWSROOM
Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Διεθνή / Το μυστικό κανάλι που χρησιμοποιούν Ρωσία και Ουκρανία για να ανταλλάσσουν αιχμαλώτους πολέμου

Οι ειρηνευτικές συνομιλίες είναι τεταμένες την παραμονή της συνόδου κορυφής Πούτιν-Τραμπ, ωστόσο οι δύο χώρες έχουν καταφέρει να ανταλλάξουν περισσότερους από 10.000 στρατιώτες, κάτι σχεδόν ανήκουστο στον σύγχρονο πόλεμο
LIFO NEWSROOM
Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Διεθνή / Γιατί ο Πούτιν πιστεύει ότι η Ρωσία έχει το πάνω χέρι στην Ουκρανία

Η στρατηγική αναγέννησης του ρωσικού στρατού και πώς ο Βλαντίμιρ Πούτιν αξιοποιεί την οικονομική ανθεκτικότητα και την κινητοποίηση για να αλλάξει την κατεύθυνση του πολέμου στην Ουκρανία
LIFO NEWSROOM
Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Διεθνή / Χιροσίμα, Ναγκασάκι - 80 χρόνια μετά: Τα αποτελέσματα της έρευνας για τον καρκίνο από την ακτινοβολία

Νέα έρευνα αποκαλύπτει πως τα περιστατικά καρκίνου από την ακτινοβολία των βομβών στην Χιροσίμα και το Ναγκασάκι θα σκοτώσουν λιγότερο από το 1% των επιζώντων. Αναλυτικά αποτελέσματα 80 χρόνια μετά τις επιθέσεις.
LIFO NEWSROOM
Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Διεθνή / Ουκρανία: Προβλήματα στρατηγικής και διοίκησης στον αγώνα ενάντια στη Ρωσία

Η Ουκρανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα στρατηγικά προβλήματα και απογοήτευση στο στρατό της, καθώς η παραδοσιακή σοβιετική ιεραρχία δημιουργεί αχρείαστες απώλειες και μειώνει το ηθικό των στρατευμάτων. Η αναγκαία αλλαγή στρατηγικής και διοίκησης είναι πιο επιτακτική από ποτέ.
LIFO NEWSROOM
Πως η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Διεθνή / Πώς η μουσική επηρεάζει τη στρατηγική πολυτελών οίκων όπως η Dior και η Gucci

Η μουσική και τα τραγούδια αναδεικνύουν την κουλτούρα των πολυτελών μαρκών. Από τη διάσημη επιτυχία "Dior" μέχρι την ανάκαμψη της Gucci, αναλύουμε πώς η μουσική επηρεάζει τις πωλήσεις και τις στρατηγικές των μεγάλων οίκων
LIFO NEWSROOM