Αντιδράσεις για την διαφημιστική καμπάνια του Βίλνιους- Υπόσχεται «τουριστικό οργασμό»

Αντιδράσεις για την διαφημιστική καμπάνια του Βίλνιους- Υπόσχεται «τουριστικό οργασμό» Facebook Twitter
2

Σφοδρές αντιδράσεις έχει πυροδοτήσει η διαφημιστική εκστρατεία του Βίλνιους, πρωτεύουσας της Λιθουανίας, που με την οποία υπόσχεται «τουριστικούς οργασμούς» σε όσους το επισκεφθούν, ενώ παρουσιάζει την πόλη σαν το «σημείο G της Ευρώπης». 

Στο πλαίσιο της εκστρατείας προβλέπονται αφισοκολλήσεις στους δρόμους του Βερολίνου και του Λονδίνου. Στις αφίσες πρωταγωνιστεί μια νεαρή γυναίκα, με πλούσια κόκκινα μαλλιά, η οποία απεικονίζεται να ανατριχιάζει καθώς κρατάει σφικτά με το ένα της χέρι τον χάρτη της Ευρώπης, που μοιάζει σαν ένα ύφασμα όπου είναι ξαπλωμένη.

«Κανείς δεν γνωρίζει πού βρίσκεται, όμως όταν το βρείτε, είναι εκπληκτικό», αναφέρει το κείμενο στην αγγλική γλώσσα και προσθέτει με κεφαλαία γράμματα: «Βίλνιους, το σημείο G της Ευρώπης».

Οι υπεύθυνοι της τουριστικής εκστρατείας Go Vilnius εξηγούν ότι απευθύνεται σε πρόσωπα ηλικίας 18-35 ετών. Η αφίσα αναμένεται να προωθηθεί και στα μεγαλύτερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Αντιδράσεις για την διαφημιστική καμπάνια του Βίλνιους- Υπόσχεται «τουριστικό οργασμό» Facebook Twitter

Η πρωτοβουλία προκάλεσε αντιδράσεις, ενώ σύμφωνα με ξένα δημοσιεύματα, πρόκειται για μια καμπάνια που η κυβέρνηση ήθελε να καθυστερήσει τουλάχιστον έως το φθινόπωρο, για μετά την επίσκεψη του πάπα Φραγκίσκου.

Ο πρόεδρος της διάσκεψης των καθολικών επισκόπων της Λιθουανίας, ο αρχιεπίσκοπος του Βίλνιους Γκιντάρας Γκρούσας, αποδοκίμασε τη διαφημιστική καμπάνια εκτιμώντας ότι «ενισχύει ενδεχομένως την εικόνα του Βίλνιους ως πόλης σεξουαλικού τουρισμού και ότι εκμεταλλεύεται τη γυναικεία σεξουαλικότητα».

Την ίδια ώρα, και η κυβέρνηση της Λιθουανίας, μιας χώρας στην πλειονότητά της καθολικής, ζήτησε από τη δημοτική αρχή να αναστείλει την εκστρατεία έως την επίσκεψη του πάπα, στα τέλη Σεπτεμβρίου. Ωστόσο, οι υπεύθυνοι απέρριψαν το αίτημα.

«Όσοι έχουν εκνευριστεί το μόνο που κάνουν είναι να αποδεικνύουν ότι η εκστρατεία είναι επιτυχημένη, διότι μιλούν για εκείνη και πυροδοτούν τον δημόσιο διάλογο», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ένας από τους δημιουργούς, ο Γιούργκις Ραμανάουσκας.

Η εκστρατεία θα διαρκέσει μία εβδομάδα στο Διαδίκτυο. Οι αφίσες στους δρόμους της Γερμανίας και της Βρετανίας θα παραμείνουν για μια εβδομάδα.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ

Διεθνή
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποια είναι η Ράμα Ντουουάτζι, η σύζυγος του Ζόχραν Μαμντάνι και πιθανή νέα Πρώτη Κυρία της Νέας Υόρκης

Διεθνή / Ποια είναι η Ράμα Ντουουάτζι, η σύζυγος του Ζοχράν Μαμντάνι και πιθανή νέα Πρώτη Κυρία της Νέας Υόρκης

Γνώρισε μέσω dating app τον Μαμντάνι και παντρεύτηκαν το 2024 - Σε αναρτήσεις της έχει εκφράσει αλληλεγγύη προς τους Παλαιστίνιους και έχει επικρίνει την αμερικανική εξωτερική πολιτική
LIFO NEWSROOM
«Δεν δίστασε στιγμή»: Ο «ήρωας» εργαζόμενος που προσπάθησε να σταματήσει τον δράστη της επίθεσης στο τρένο

Διεθνή / «Δεν δίστασε στιγμή»: Ο «ήρωας» εργαζόμενος που προσπάθησε να σταματήσει τον δράστη της επίθεσης στο τρένο

O 48χρονος Σαμίρ Ζιτούνι τραυματίστηκε σοβαρά προσπαθώντας να εμποδίσει τον δράστη της επίθεσης με μαχαίρι σε τρένο που ταξίδευε από το Ντόνκαστερ προς το Λονδίνο το βράδυ του Σαββάτου
LIFO NEWSROOM
Πέθανε ο δισεκατομμυριούχος Gopichand Hinduja, επικεφαλής της πλουσιότερης οικογένειας της Βρετανίας

Διεθνή / Πέθανε ο δισεκατομμυριούχος Gopichand Hinduja, επικεφαλής της πλουσιότερης οικογένειας της Βρετανίας

Η οικογένεια Hinduja, με χαμηλό δημόσιο προφίλ αλλά τεράστια επιχειρηματική δραστηριότητα, βρέθηκε φέτος στην κορυφή της λίστας πλουσίων των Sunday Times με περιουσία που εκτιμάται στα 35,3 δισ. λίρες
LIFO NEWSROOM
Βρετανία: Η αστυνομία είχε ταυτοποιήσει τον δράστη πριν από την επίθεση με μαχαίρι στο τρένο

Διεθνή / Βρετανία: Η αστυνομία είχε ταυτοποιήσει τον δράστη πριν από την επίθεση με μαχαίρι στο τρένο

Η αστυνομία είχε ήδη ταυτοποιήσει τον δράστη ως ύποπτο για προηγούμενη επίθεση με μαχαίρι στο δίκτυο του Λονδίνου, όμως δεν κατάφερε να τον εντοπίσει προτού ξεσπάσει το αιματηρό περιστατικό στο τρένο
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια