Σπάνιο ροζ διαμάντι πουλήθηκε για 26,6 εκατ. δολάρια - Από τα μεγαλύτερα που έχουν ανακαλυφθεί

Σπάνιο ροζ διαμάντι πουλήθηκε για 26,6 εκατ. δολάρια - Από τα μεγαλύτερα που έχουν ανακαλυφθεί Facebook Twitter
Sotheby's
0

Ένα «σούπερ σπάνιο» ροζ διαμάντι πουλήθηκε σε τιμή-ρεκόρ 26.6 εκατομμυρίων δολαρίων σε ηλεκτρονική δημοπρασία του οίκου Sotheby's στη Γενεύη.

Ο μοναδικός λίθος, που ονομάστηκε «Πνεύμα του Ρόδου», είναι πλέον στο ακριβότερο ροζ-μοβ διαμάντι που έχει πουληθεί ποτέ σε δημοπρασία, σύμφωνα με τον οίκο. 

Η πώληση έρχεται πάνω από τρία χρόνια μετά την ανακάλυψή του σε ορυχείο της βορειοανατολικής Ρωσίας. Πήρε το όνομά του από το ρωσικό μπαλέτο «Le Spectre de la rose» του 1911 ενώ προέρχεται από ένα ακατέργαστο διαμάντι που βρέθηκε στη Ρωσία το 2017. 

Σπάνιο ροζ διαμάντι πουλήθηκε για 26,6 εκατ. δολάρια - Από τα μεγαλύτερα που έχουν ανακαλυφθεί Facebook Twitter
Sotheby's

Το διαμάντι έχει βάρος 14,8 καρατίων και πιστεύεται πως είναι το μεγαλύτερο της κατηγορίας του που έχει ανακαλυφθεί ποτέ στη χώρα. Για να κοπεί και να γυαλιστεί χρειάστηκε ένας χρόνος. 

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος κοσμημάτων του οίκου Sotheby's, η σπανιότητα του διαμαντιού οφείλεται στο μέγεθος και το χρώμα του, ενώ χαρακτηρίστηκε επίσης «εσωτερικά αψεγάδιαστο», ένδειξη της καθαρότητάς του.

Σπάνιο ροζ διαμάντι πουλήθηκε για 26,6 εκατ. δολάρια - Από τα μεγαλύτερα που έχουν ανακαλυφθεί Facebook Twitter
Sotheby's

«Μόνο το 1% όλων των ροζ διαμαντιών είναι μεγαλύτερο από 10 καράτια και μόνο το 4% από αυτά διαθέτουν πλούσιο, έντονο χρώμα. Η ευκαιρία να προσφέρουμε ένα τεράστιο γυαλισμένο ροζ διαμάντι όπως το "Πνεύμα του Ρόδου" είναι κατά συνέπεια μοναδική», σημείωσε ο Gary Schuler. 

Η τιμή πώληση ήταν ωστόσο κατώτερη της τιμής εκτίμησης του οίκου, που είχε αρχικά κοστολογήσει το διαμάντι μεταξύ 23- 38 εκατ. δολαρίων. Σε κάθε περίπτωση, ο επικεφαλής του τμήματος της Γενεύης, Benoit Repellin, είπε πως η πώληση «είναι απόδειξη της αυξανόμενης εκτίμησης και επίγνωσης της εξαιρετικής σπανιότητας των ροζ διαμαντιών παγκοσμίως». 

Διεθνή
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Διεθνή / Ο βασιλικός «πόλεμος της μαρμελάδας»: Τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και η Μέγκαν Μαρκλ διαφημίζουν το ίδιο προϊόν

Την περασμένη εβδομάδα η Μέγκαν Μαρκλ έστειλε στους φίλους της τα πρώτα βάζα μαρμελάδας του νέου της brand «American Riviera Orchard» - Την Τετάρτη το παλάτι διαφήμισε την δική του μαρμελάδα φράουλα.
ΕΥΑ ΠΑΥΛΑΤΟΥ