Κατά 14% το πρώτο εξάμηνο του έτους αυξήθηκαν οι πωλήσεις της εταιρείας Lego στη Δανία καθώς οι οικογένειες που βρέθηκαν σε καθεστώς καραντίνας λόγω κορωνοϊού πέρασαν περισσότερο χρόνο παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι.

 

Όπως ανακοίνωσε σήμερα η δανέζικη εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών, «Παρατηρήσαμε μια πολύ θετική ανάπτυξη στη διάρκεια του lockdown εξαιτίας του κοωνοϊού όταν οι οικογένειες ξεκίνησαν να παίζουν και να κατασκευάζουν μαζί τουβλάκια Lego», είπε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της εταιρείας Νιλς Κρίστιανσεν.

 

«Είδαμε να συνεχίζεται η τάση και μετά τον Ιούλιο, ακόμη και αφού ξεκίνησαν οι πολίτες να επιστρέφουν στη δουλειά τους και τα παιδιά στα σχολεία. Επομένως, το αποτέλεσμα δεν αντανακλά απλώς τους δύο μήνες που όλοι βρίσκονταν μέσα στα σπίτια τους», τόνισε ο Κρίστιανσεν, ο οποίος ανέλαβε την διοίκηση της εταιρείας το 2017.

 

Η οικογενειακή αυτή επιχείρηση επέστρεψε στην κερδοφορία το 2017 έπειτα από την απότομη παύση της διψήφιας αύξησης των πωλήσεων επί μια δεκαετία.

 

Έκτοτε η εταιρεία έχει καταφέρει να ξεπεράσει σε οικονομική ανάπτυξη την συνολική αγορά παιχνιδιών, μια τάση που συνεχίστηκε στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου.

 

Γνωστότερη για τα πολύχρωμα πλαστικά τουβλάκια της η Lego συναγωνίζεται για μερίδιο αγοράς την κατασκευάστρια εταιρεία της Barbie, την Mattel, και την Hasbro.

 

Με πληροφορίες του AFP/ΑΠΕ

 

Ακολουθήστε το LiFO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο LiFO.gr