Οι νέοι επιλέγουν πλέον ταξιδιωτικούς προορισμούς μέσω social media και πληρώνουν ψηφιακά

Οι νέοι επιλέγουν πλέον ταξιδιωτικούς προορισμούς μέσω social media και πληρώνουν ψηφιακά Facebook Twitter
0

Οι Millennials και οι εκπρόσωποι της Generation Z επιλέγουν τον επόμενο ταξιδιωτικό προορισμό τους επηρεασμένοι από posts στα social media και κάνουν χρήση των mobile apps για τις πληρωμές τους.

Προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξημένες ψηφιακές απαιτήσεις των καταναλωτών, η τουριστική βιομηχανία και το τουριστικό προϊόν βρίσκεται πλέον υπό πλήρη ψηφιοποίηση και αυτό γιατί ειδικά οι Millennials και οι εκπρόσωποι της Generation Z, που είναι οι πλέον εξοικειωμένοι με το Διαδίκτυο, αποζητούν μια πλήρως ψηφιοποιημένη εμπειρία, όταν ταξιδεύουν, από το πώς επιλέγουν έναν προορισμό μέχρι το πώς κάνουν την κράτηση και πώς τελικά πληρώνουν.

Τα δύο τρίτα των Millennials και της Generation Z, παγκοσμίως, παραδέχονται ότι η επιλογή του επόμενου ταξιδιωτικού προορισμού τους είναι εμπνευσμένη από posts που δημοσιεύονται στα social media. Επίσης, σχεδόν το 90% της αμερικανικής Generation Z παραδέχεται ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν άμεσα τα σχέδια των διακοπών, αποδεικνύοντας περίτρανα τον εθισμό της στην τεχνολογία και στο «social sharing».

Σε διεθνές επίπεδο, έξι στους δέκα Millennials επιλέγουν τον προορισμό τους, λαμβάνοντας υπόψη το πόσο εύκολο θα είναι να μετατρέψουν την εμπειρία τους σε ένα δημοφιλές Instagram post.

Ψηφιακή είναι, πλέον, για τους νέους ταξιδιώτες και η διαδικασία των πληρωμών. Μια έρευνα, που διεξήχθη για λογαριασμό της PayPal, επιβεβαιώνει το γεγονός αυτό - πάνω από το 30% των ατόμων στην ηλικιακή κατηγορία των 16-35 κάνει χρήση των mobile apps, προκειμένου να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν πιο άμεσες συναλλαγές.

Στο μεταξύ, σύμφωνα με την PayPal, ένας στους τέσσερις καταναλωτές στην ηλικιακή κατηγορία των 18-35 ετών κάνει online μεταφορές χρημάτων σε συγγενείς και φίλους, προκειμένου να καλύψει τα έξοδα των διακοπών. Επίσης, οι μισοί καταναλωτές δηλώνουν ότι τα μεγαλύτερα εμπόδια που τους αποτρέπουν από το να επωφεληθούν των νέων μεθόδων πληρωμής, είναι οι οικονομικές απάτες.

Ωστόσο, σχεδόν οι μισοί (48%) εκφράζουν ανησυχίες σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών τους στοιχείων. Βέβαια, παρά τις ανησυχίες, το 65% των επιβατών δεν διστάζει να μοιραστεί οικειοθελώς επιπρόσθετες προσωπικές πληροφορίες, για να διευκολύνει την ταξιδιωτική εμπειρία - για παράδειγμα, για να επισπεύσει την διαδικασία του check-in και της επιβίβασης στο αεροδρόμιο.

Επιπλέον, το 67% των ξενοδοχείων παγκοσμίως δυσκολεύεται να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών τους, όπως τα στοιχεία που αφορούν τις λεπτομέρειες της κράτησης ή τον αριθμό της πιστωτικής κάρτας.

«Στην εποχή μας, αισθανόμαστε την ανάγκη να ταξιδέψουμε, να κάνουμε αγορές και να ζήσουμε εμπειρίες με χαλαρό, ανέμελο και γρήγορο τρόπο και παράλληλα να μοιραστούμε τα πάντα με τους φίλους μας. Η εξέλιξη των εργαλείων ηλεκτρονικών πληρωμών όχι απλώς μας επιτρέπει να πληρώνουμε τάχιστα τη διαμονή ή τις αεροπορικές πτήσεις μας, αλλά και να εξασφαλίζουμε την επιστροφή των χρημάτων μας σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά», αναφέρει η PayPal.

Με πληροφορίες από ΣΕΠΕ

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Τech & Science / «Σεξιστικός» ο αλγόριθμος του Facebook που προβάλλει θέσεις εργασίας, σύμφωνα με πόρισμα της γαλλικής Αρχής Ισότητας

Σε δοκιμές, εννέα στους δέκα χρήστες που είδαν αγγελίες για θέσεις μηχανικών ήταν άνδρες, ενώ το ίδιο ποσοστό των χρηστών που είδαν αγγελίες για νηπιαγωγούς ήταν γυναίκες
LIFO NEWSROOM
Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM