Το YouTube άλλαξε τους κανόνες: Aπαγορεύει σε δημιουργούς να βγάζουν χρήματα αν δεν φτάσουν τα 10.000 views στο κανάλι τους

Το YouTube άλλαξε τους κανόνες: Aπαγορεύει σε δημιουργούς να βγάζουν χρήματα αν δεν φτάσουν τα 10.000 views στο κανάλι τους Facebook Twitter
0

Πριν πέντε χρόνια το YouTube άνοιξε διάπλατα τις «πόρτες» του κυριολεκτικά στους πάντες. Αυτό σημαίνει πως οποιοσδήποτε μπορούσε να κάνει λογαριασμό, να ανεβάζει βίντεο και πολύ γρήγορα να αρχίσει να βγάζει χρήματα. Αυτό το μοντέλο βοήθησε το YouTube να εξελιχθεί στην μεγαλύτερη πλατφόρμα βίντεο παγκοσμίως, αλλά παράλληλα προκάλεσε και αρκετά προβλήματα. Πολλοί χρήστες δημιουργούσαν λογαριασμούς όπου ανέβαζαν περιεχόμενο που ήταν ιδιοκτησία άλλων, πολλά εκ των οποίων ανήκαν σε γνωστές δισκογραφικές εταιρίες και κινηματογραφικά στούντιο ή άλλους δημοφιλείς δημιουργούς του YouTube.

Σε μια προσπάθεια να καταπολεμήσει αυτήν την τάση, το YouTube ανακοίνωσε πως από εδώ και στο εξής οι δημιουργοί δεν θα μπορούν να «εξαργυρώσουν» τα κανάλια τους αν δεν έχουν αγγίξει πρώτα τα 10.000 views [σ.σ. Τα «lifetime views» είναι τα συνολικά views που έχουν συγκεντρώσει μαζί όλα τα βίντεο σε ένα κανάλι].

Μόλις κάποιον κανάλι ξεπεράσει τα 10.000 views, το YouTube θα το «επιθεωρεί» με βάση τις πολιτικές του για να διαπιστώσει αν είναι εντάξει ώστε να ξεκινήσει να βγάζει χρήματα. Βάζοντας το συγκεκριμένο όριο, που δεν θεωρείται πολύ υψηλό, η δημοφιλής πλατφόρμα θέλει ταυτόχρονα να μην αποθαρρύνει νέους ανεξάρτητους δημιουργούς από το να εγγραφούν. «Μόλις κάποιος δημιουργός φτάσει τα 10.000 views στο κανάλι του, θα ελέγχουμε την δραστηριότητα και το πόσο σύμφωνη είναι με τις πολιτικές μας. Σε περίπτωση που όλα δείχνουν καλά, θα ξεκινά να προβάλλει και διαφημίσεις«, εξηγεί ο Ariel Bardin, αντιπρόεδρος του τμήματος διαχείρισης προϊόντων του YouTube. 

Τον τελευταίο καιρό το YouTube έχει πυροδοτήσει έντονες αντιδράσεις μετά τις καταγγελίες από μεγάλες εταιρίες πως διαφημίσεις τους αναπαράγονταν πριν την έναρξη βίντεο που είχαν ακατάλληλο ή ακόμη και εξτρεμιστικό περιεχόμενο. 

Με πληροφορίες από Business Insider και The Verge

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Τech & Science / Long Covid: Παιδιά και έφηβοι έχουν διπλάσιο κίνδυνο επιπλοκών μετά από δεύτερη μόλυνση

Μεταξύ των παθήσεων που σχετίζονται με τη long Covid στα παιδιά και τους έφηβους, η μυοκαρδίτιδα ήταν η πιο συχνή, με τον κίνδυνο να τριπλασιάζεται έπειτα από τη δεύτερη λοίμωξη Covid
LIFO NEWSROOM
Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Τech & Science / Οι γυναίκες διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο κατάθλιψης και ψύχωσης τις πρώτες εβδομάδες μετά τον τοκετό

Η μελέτη, που βασίστηκε σε σχεδόν 1,8 εκατομμύρια γεννήσεις στη Σουηδία, δείχνει ότι η ψυχική υγεία των γυναικών βελτιώνεται στην εγκυμοσύνη αλλά επιδεινώνεται αμέσως μετά τον τοκετό
LIFO NEWSROOM
«Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Τech & Science / «Ένας σύντροφος από κώδικα»: Πώς οι άνθρωποι κάνουν τους AI συνοδούς τους να μοιάζουν πραγματικοί

Από την επιλογή προσωπικότητας μέχρι τη δημιουργία fan art, οι χρήστες διαμορφώνουν οι ίδιοι τις σχέσεις τους με chatbots, δημιουργώντας δεσμούς που θυμίζουν ανθρώπινες σχέσεις
LIFO NEWSROOM