Οι νέες διαφημίσεις της Microsoft υπενθυμίζουν την ανθρώπινη πλευρά της τεχνολογίας

Οι νέες διαφημίσεις της Microsoft υπενθυμίζουν την ανθρώπινη πλευρά της τεχνολογίας Facebook Twitter
2

Η παρακάτω διαφήμιση θα προβληθεί στον σημερινό αγώνα του Superbowl και σηματοδοτεί μια στροφή 360 μοιρών στο πώς η Microsoft προσεγγίζει τις marketing καμπάνιες της, υπενθυμίζοντας μια άλλη πλευρά της τεχνολογίας αλλά και των προϊόντων της εταιρείας.

Surface

Δείτε παρακάτω και τις υπόλοιπες διαφημίσεις της καμπάνιας με τίτλο #empowering, που δείχνουν πως η Microsoft χρησιμοποιεί για πρώτη φορά το συναισθηματικό marketing για να αναδείξει την σπουδαιότητα των προϊόντων της.

Kinnect


 

Skype


 

MS Paint


 


Απόψεις και σχόλια πάντα ευπρόσδεκτα στα comments.

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εφευρέτριες δημιούργησαν "έξυπνο αναπηρικό αμαξίδιο" που συνδέεται με τον εγκέφαλο

Τech & Science / Εφευρέτριες στην Τυνησία δημιούργησαν «έξυπνο αναπηρικό αμαξίδιο» που συνδέεται με τον εγκέφαλο

Το αμαξίδιο είναι ιδιαίτερα εύχρηστο αφού τα άτομα που το χρησιμοποιούν μπορούν να το κινήσουν με τη χρήση οθόνης αφής, φωνητικής εντολής και εκφράσεων προσώπου.
NEWSROOM
Ανατροπή: Κι όμως δεν φοράμε λευκά, όταν θέλουμε να παραμείνουμε δροσεροί στον καύσωνα

Τech & Science / Ανατροπή: Κι όμως δεν φοράμε λευκά, όταν θέλουμε να παραμείνουμε δροσεροί στον καύσωνα

Η επιστήμη απαντά στο τι κάναμε λάθος -τόσα χρόνια- αναφορικά με το χρώμα, το ύφασμα ακόμα και την εφαρμογή των ρούχων μας το καλοκαίρι και στην προσπάθειά μας να παραμείνουμε δροσεροί
NEWSROOM
Το Αριστείο Μποδοσάκη σε δύο σημαντικούς ερευνητές με διεθνή απήχηση

Τech & Science / Το Αριστείο Μποδοσάκη σε δύο σημαντικούς ερευνητές με διεθνή απήχηση

Η Ελληνίδα ερευνήτρια του διαστήματος, Καθηγήτρια Αστροφυσικής με μακρά πορεία στη NASA Χρύσα Κουβελιώτου και ο κορυφαίος ερευνητής της σύγχρονης βιοϊατρικής έρευνας που καθοδηγεί την ενεργή συμμετοχή της Ελλάδας στα ευρωπαϊκά ερευνητικά δρώμενα, Καθηγητής Νεκτάριος Ταβερναράκης βραβεύονται για την καθοριστική τους συμβολή στην εξέλιξη της επιστήμης
NEWSROOM
Μπορεί το χρήμα να νικήσει τον θάνατο; Τι κάνουν οι πλούσιοι για να ζήσουν για πάντα

Tech & Science / Μπορεί το χρήμα να νικήσει τον θάνατο; Τι κάνουν οι πλούσιοι για να ζήσουν για πάντα

Ο Πίτερ Διαμαντής, ο ελληνικής καταγωγής μεγαλοεπιχειρηματίας στους τομείς της τεχνολογίας και της υγείας, βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των δισεκατομμυριούχων που αγωνίζονται να κερδίσουν τη μακροζωία, αν όχι την αιώνια ζωή.
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
μακαρι, παραλληλα με τη εξελιξη της τεχνολογιας για την βοηθεια ασθενειων να γινει αυτονοητο κ δεδομενο η ιατρικη περιθαλψη για ολους και δωρεαν, ειδικα σε απορους και φτωχους! Αλλα τι ονειρευομαι παλι Κυριακατικα...