Οι νέες διαφημίσεις της Microsoft υπενθυμίζουν την ανθρώπινη πλευρά της τεχνολογίας

Οι νέες διαφημίσεις της Microsoft υπενθυμίζουν την ανθρώπινη πλευρά της τεχνολογίας Facebook Twitter
2

Η παρακάτω διαφήμιση θα προβληθεί στον σημερινό αγώνα του Superbowl και σηματοδοτεί μια στροφή 360 μοιρών στο πώς η Microsoft προσεγγίζει τις marketing καμπάνιες της, υπενθυμίζοντας μια άλλη πλευρά της τεχνολογίας αλλά και των προϊόντων της εταιρείας.

Surface

Δείτε παρακάτω και τις υπόλοιπες διαφημίσεις της καμπάνιας με τίτλο #empowering, που δείχνουν πως η Microsoft χρησιμοποιεί για πρώτη φορά το συναισθηματικό marketing για να αναδείξει την σπουδαιότητα των προϊόντων της.

Kinnect


 

Skype


 

MS Paint


 


Απόψεις και σχόλια πάντα ευπρόσδεκτα στα comments.

Τech & Science
2

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εκατομμύρια παιδιά σε κίνδυνο καθώς επιβραδύνεται ο εμβολιασμός τους, σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη

Τech & Science / Εκατομμύρια παιδιά σε κίνδυνο καθώς επιβραδύνεται ο εμβολιασμός τους, σύμφωνα με παγκόσμια μελέτη

Τα κρούσματα ασθενειών που προλαμβάνονται με εμβολιασμό αυξάνονται παγκοσμίως, θέτοντας σε κίνδυνο ζωές και εκθέτοντας τις πληγείσες χώρες σε αυξανόμενο κόστος για την αντιμετώπισή τους
LIFO NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
μακαρι, παραλληλα με τη εξελιξη της τεχνολογιας για την βοηθεια ασθενειων να γινει αυτονοητο κ δεδομενο η ιατρικη περιθαλψη για ολους και δωρεαν, ειδικα σε απορους και φτωχους! Αλλα τι ονειρευομαι παλι Κυριακατικα...