Μπαταρίες e-σκούτερ αναφλέγονται - Το Λονδίνο τα απαγορεύει στα ΜΜΜ

Λονδίνο: Απαγορευμένα από Δευτέρα τα e-σκούτερ στα ΜΜΜ - Λόγω κινδύνου έκρηξης μπαταριών Facebook Twitter
Τέλος τα ιδιωτικά ηλεκτρικά σκούτερ και μονόκυκλα στα μέσα μαζικής μεταφοράς του Λονδίνου - Πηγή φωτογραφίας: Getty Images
0

Τα ηλεκτρικά σκούτερ απαγορεύονται, αρχής γενομένης από την ερχόμενη Δευτέρα, από το δημόσιο δίκτυο μεταφορών του Λονδίνου, για λόγους ασφαλείας, λόγω σειράς περιστατικών με ανάφλεξη μπαταριών. 


Η απαγόρευση θα αφορά τα ιδιωτικά ηλεκτρικά σκούτερ και τα μονόκυκλα ακόμη κι όταν αυτά είναι διπλωμένα ή απλώς μεταφέρονται από τους ιδιοκτήτες τους σε μετρό, λεωφορεία ή τραμ. 

Σύμφωνα με την TfL (υπηρεσία Μεταφορών του Λονδίνου), έρευνα έχει υποδείξει πλήθος προβλημάτων από ελαττωματικές μπαταρίες που εκρήγνυνται, πιάνουν φωτιά και εκλύουν τοξικό καπνό, συνιστώντας κίνδυνο για τους επιβάτες των μέσων μεταφοράς. 


Σε όποιον δεν συμμορφώνεται, μεταφέροντας μαζί του τέτοιες συσκευές στα μέσα μεταφοράς της βρετανικής πρωτεύουσας, θα επιβάλλεται πρόστιμο άνω των 1.000 λιρών.
 


Η υπεύθυνη ασφαλείας της TfL, Λίλι Μάτσον, ανέφερε πως η υπηρεσία «είναι εξαιρετικά ανήσυχη» μετά τα πρόσφατα περιστατικά εκρήξεων μπαταριών σε δημόσια ΜΜΜ. 


«Αν αυτό ξανασυμβεί και ξεσπάσει φωτιά σε κλειστή περιοχή όπως το μετρό ή ένα λεωφορείο, ενδέχεται να υπάρξει κίνδυνος για επιβάτες και προσωπικό, καθώς και τραυματισμοί από ανθρώπους που επιχειρήσουν να διαφύγουν από την περιοχή» σημείωσε χαρακτηριστικά. 

Τα νέα μέτρα έρχονται μετά από συμβάν τη Δευτέρα 1 Νοεμβρίου στο σταθμό Parsons Green, όταν μια μπαταρία λιθίου ηλεκτρονικού σκούτερ έπιασε φωτιά σε μετρό. Οι επιβάτες αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τον συρμό λόγω αναθυμιάσεων. Βίντεο από το σημείο κατέγραψε κάποιους να βήχουν ενώ από το φλεγόμενο σκούτερ έβγαιναν καπνοί. 

Είχε προηγηθεί ανάλογο περιστατικό, ξανά με ανάφλεξη μπαταρίας λιθίου, στο Στάνμορ, στις 26 Οκτωβρίου. 


Τα ιδιωτικά ηλεκτρονικά σκούτερ παραμένουν παράνομα για χρήση στους δρόμους του Ηνωμένου Βασιλείου, παρότι έχουν πουληθεί ήδη εκατοντάδες χιλιάδες. 

Το Λονδίνο βρίσκεται σε πιλοτικό πρόγραμμα ενοικίασης e-σκούτερ από τον περασμένο Ιούνιο. Τα ενοικιαζόμενα αυτά ηλεκτρικά οχήματα είναι τα μόνα που επιτρέπονται στους δρόμους. Ωστόσο, επειδή δεν είναι αναδιπλούμενα, δεν επιτρέπονται ούτε αυτά στα λονδρέζικα μέσα μεταφοράς. 

Με πληροφορίες από BBC/Guardian

Τech & Science
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καρκίνος του αίματος: Το φάρμακο «Δούρειος ίππος» χορηγείται για πρώτη φορά σε ασθενείς

Τech & Science / Καρκίνος του αίματος: Το φάρμακο «Δούρειος ίππος» χορηγείται για πρώτη φορά σε ασθενείς

«Θα αλλάξει η ζωή των ασθενών και των οικογενειών τους» - «Πράσινο φως» από τη NICE για το φάρμακο που μπορεί να σταματήσει το πολλαπλούν μυέλωμα να εξελίσσεται για τριπλάσιο χρονικό διάστημα σε σύγκριση με τις συνήθεις θεραπείες
LIFO NEWSROOM
Επιστημονικό ορόσημο: Γεγονός η πρώτη εγκυμοσύνη με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Επιστημονικό ορόσημο: Γεγονός η πρώτη εγκυμοσύνη με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Το σύστημα STAR (Sperm Track and Recovery) και αντλεί την έμπνευσή του από παρόμοιες μεθόδους που χρησιμοποιούν οι αστροφυσικοί για την ανίχνευση νέων άστρων ή πλανητών μέσω τεχνητής νοημοσύνης
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Apple: Οι καθυστερήσεις αναβάθμισης της Siri με Τεχνητή Νοημοσύνη προβληματίζουν τους επενδυτές

Τech & Science / Apple: Οι καθυστερήσεις αναβάθμισης της Siri με Τεχνητή Νοημοσύνη προβληματίζουν τους επενδυτές

Οι προσπάθειες ενσωμάτωσης του Apple Intelligence δεν έχουν ακόμη αποδώσει - Η Apple βρίσκεται «ουσιαστικά τρία χρόνια πίσω» στην ανάπτυξη ενός σύγχρονου φωνητικού βοηθού, επισημαίνουν αναλυτές
LIFO NEWSROOM
Η τεχνολογία πίσω από τα εμβόλια Covid φέρνει ελπίδες για θεραπεία του HIV

Τech & Science / Η τεχνολογία πίσω από τα εμβόλια Covid φέρνει ελπίδες για θεραπεία του HIV

Αυστραλοί ερευνητές ανακοίνωσαν ότι, χρησιμοποιώντας mRNA, κατάφεραν να «ξεγελάσουν» τον ιό ώστε να βγει από την κρυψώνα του – ένα κρίσιμο βήμα για την πλήρη εξάλειψή του από τον οργανισμό
LIFO NEWSROOM
Μία ιαπωνική εταιρεία θέλει να χτίσει πόλη στη Σελήνη μέχρι το 2040 - Αλλά πρώτα πρέπει να φτάσει

Τech & Science / Μία ιαπωνική εταιρεία θέλει να χτίσει πόλη στη Σελήνη μέχρι το 2040 - Αλλά πρώτα πρέπει να φτάσει

Η εταιρεία φιλοδοξεί να δημιουργήσει, μέσα στις επόμενες δεκαετίες, σεληνιακές υποδομές ικανές να υποστηρίξουν 1.000 κατοίκους και να υποδέχονται χιλιάδες επισκέπτες
LIFO NEWSROOM