Η Apple κυκλοφορεί τις πρώτες τέσσερις διαφημίσεις της για το HomePod

Η Apple κυκλοφορεί τις πρώτες τέσσερις διαφημίσεις της για το HomePod Facebook Twitter
Παρά την «τσιμπημένη» τιμή του, το HomePod ενδέχεται να κερδίσει τις προτιμήσεις των αμέτρητων φανατικών της μάρκας.
0

Οι προπαραγγελίες για το έξυπνο ηχείο HomePod της Apple έχουν ήδη ξεκινήσει και η συσκευή έχει οριστεί να κυκλοφορήσει στις 9 Φεβρουαρίου. Ως αποτέλεσμα, η Apple κυκλοφόρησε τέσσερις νέες διαφημίσεις για τη συσκευή. Οι τέσσερις διαφημίσεις που βρίσκονται και στο ΥouTube έχουν τίτλο Beat, Equalizer, Distortion και Bass. Τα τραγούδια που ακούγονται σε αυτές είναι τα "DNA" του Kendrick Lamar, "All Night" του Big Boi, "Holy Water" του Hembree και "Ain't I" από τον Lizzo.

Πρόκειται περισσότερο για μικρά teasers, αφού το προϊόν δεν φαίνεταi σε κανένα από τα κλιπ, παρά μόνο λίγο προς το τέλος. Οι διαφημίσεις αφορούν την πιστή αναπαραγωγή του beat ενός τραγουδιού, τις ικανότητες ισοστάθμισης του equalizer, την έλλειψη παραμόρφωσης του ήχου και το ισχυρό μπάσο που η συσκευή είναι σε θέση να προσφέρει στους ακροατές. Είναι προφανές πως η Apple δίνει έμφαση στην συνολική ποιότητα αναπαραγωγής, ενδεχομένως για να προσελκύσει όσους έχουν στο νου τους άλλες προτάσεις όπως τα Amazon Echo που υστερούν στο συγκεκριμένο κομμάτι.

Φυσικά, κοντά στο τέλος κάθε σποτ θα δείτε τις λέξεις "Order Now" να πετάγονται για μερικά κλάσματα δευτερολέπτου, υπενθυμίζοντάς σας ότι το παράθυρο προ-παραγγελίας είναι πλέον ανοιχτό.

Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα «τρέξει» το HomePod στην κούρσα των έξυπνων ηχείων, ανάμεσα στην Amazon και την Google. Στα 349 δολάρια, η Apple τοποθετεί το έξυπνο ηχείο κατευθείαν στην premium αγορά. Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook, υποστηρίζει ότι χάρη στα 7 tweeters στο εσωτερικό του ηχείου και την ευαισθησία του στο χώρο, κάτι που το βοηθά να «γεμίσει» ένα δωμάτιο με ήχο, το HomePod προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ήχου σε σύγκριση με τα μοντέλα Amazon Echo και Google Home.

 
 
 
 
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Τech & Science / Από το Πάρκινσον μέχρι την κατάθλιψη: Νέα συσκευή υπερήχων υπόσχεται θεραπείες χωρίς χειρουργείο

Xρησιμοποιεί υπερηχητικούς παλμούς που κατευθύνονται με ακρίβεια σε συγκεκριμένες περιοχές του εγκεφάλου, προσφέροντας εναλλακτική λύση στη χειρουργική εμφύτευση ηλεκτροδίων
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Τech & Science / Το ταξίδι στο Διάστημα μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση, σύμφωνα με μελέτη της NASA

Ανθρώπινα αιμοσφαίρια που στάλθηκαν στο Διάστημα άρχισαν να χάνουν την ικανότητά τους να παράγουν υγιή νέα κύτταρα, ένδειξη επιταχυνόμενης γήρανσης, σύμφωνα με τη μελέτη
LIFO NEWSROOM
Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

Τech & Science / Ερευνητές του Cambridge «παγώνουν» μόριο-κλειδί και δίνουν μεγάλη ελπίδα για την αντιμετώπιση του καρκίνου στον εγκέφαλο

«Θα μπορούσε να είναι μια πραγματική ευκαιρία να επιβραδύνουμε την εξέλιξη του γλοιοβλαστώματος», υποστηρίζουν με συγκρατημένη αισιοδοξία, καθώς απαιτείται περαιτέρω δοκιμών
LIFO NEWSROOM
Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε φάρμακο που χορηγείται αποκλειστικά στο σπίτι

Τech & Science / Αλτσχάιμερ: Εγκρίθηκε θεραπεία που μπορεί να χορηγηθεί στο σπίτι από τον ίδιο τον ασθενή

Η έκδοση για χρήση στο σπίτι εγκρίθηκε ως θεραπεία συντήρησης που οι ασθενείς μπορούν να χορηγούν στον εαυτό τους αφού ολοκληρώσουν τον κύκλο της ενδοφλέβιας θεραπείας
LIFO NEWSROOM
«Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Τech & Science / «Νέα γενιά εθισμένων»: Τι κινδύνους κρύβει το άτμισμα για τον εγκέφαλο των εφήβων

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα ηλεκτρονικά τσιγάρα δημιουργούν νέους εθισμούς στη νικοτίνη και προκαλούν σοβαρούς κινδύνους για την καρδιά, τους πνεύμονες και τον εγκέφαλο των παιδιών και των εφήβων
LIFO NEWSROOM
«Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Τech & Science / «Είναι κάπως σαν νίκη για τη Google»: Πώς κατάφερε να γλιτώσει από το να πουλήσει το Chrome

Η απόφαση αυτή θεωρείται μια από τις σημαντικότερες των τελευταίων 20 ετών - Η Google διατηρεί πάντως κάποιες «ανησυχίες» για την υποχρέωσή της να μοιράζεται δεδομένα διαδικτυακών αναζητήσεων
LIFO NEWSROOM