Η Apple κυκλοφορεί τις πρώτες τέσσερις διαφημίσεις της για το HomePod

Η Apple κυκλοφορεί τις πρώτες τέσσερις διαφημίσεις της για το HomePod Facebook Twitter
Παρά την «τσιμπημένη» τιμή του, το HomePod ενδέχεται να κερδίσει τις προτιμήσεις των αμέτρητων φανατικών της μάρκας.
0

Οι προπαραγγελίες για το έξυπνο ηχείο HomePod της Apple έχουν ήδη ξεκινήσει και η συσκευή έχει οριστεί να κυκλοφορήσει στις 9 Φεβρουαρίου. Ως αποτέλεσμα, η Apple κυκλοφόρησε τέσσερις νέες διαφημίσεις για τη συσκευή. Οι τέσσερις διαφημίσεις που βρίσκονται και στο ΥouTube έχουν τίτλο Beat, Equalizer, Distortion και Bass. Τα τραγούδια που ακούγονται σε αυτές είναι τα "DNA" του Kendrick Lamar, "All Night" του Big Boi, "Holy Water" του Hembree και "Ain't I" από τον Lizzo.

Πρόκειται περισσότερο για μικρά teasers, αφού το προϊόν δεν φαίνεταi σε κανένα από τα κλιπ, παρά μόνο λίγο προς το τέλος. Οι διαφημίσεις αφορούν την πιστή αναπαραγωγή του beat ενός τραγουδιού, τις ικανότητες ισοστάθμισης του equalizer, την έλλειψη παραμόρφωσης του ήχου και το ισχυρό μπάσο που η συσκευή είναι σε θέση να προσφέρει στους ακροατές. Είναι προφανές πως η Apple δίνει έμφαση στην συνολική ποιότητα αναπαραγωγής, ενδεχομένως για να προσελκύσει όσους έχουν στο νου τους άλλες προτάσεις όπως τα Amazon Echo που υστερούν στο συγκεκριμένο κομμάτι.

Φυσικά, κοντά στο τέλος κάθε σποτ θα δείτε τις λέξεις "Order Now" να πετάγονται για μερικά κλάσματα δευτερολέπτου, υπενθυμίζοντάς σας ότι το παράθυρο προ-παραγγελίας είναι πλέον ανοιχτό.

Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα «τρέξει» το HomePod στην κούρσα των έξυπνων ηχείων, ανάμεσα στην Amazon και την Google. Στα 349 δολάρια, η Apple τοποθετεί το έξυπνο ηχείο κατευθείαν στην premium αγορά. Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple, Tim Cook, υποστηρίζει ότι χάρη στα 7 tweeters στο εσωτερικό του ηχείου και την ευαισθησία του στο χώρο, κάτι που το βοηθά να «γεμίσει» ένα δωμάτιο με ήχο, το HomePod προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία ήχου σε σύγκριση με τα μοντέλα Amazon Echo και Google Home.

 
 
 
 
Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Τech & Science / «Παράτα το Instagram, η τεχνητή νοημοσύνη θα σου δώσει δουλειά», λέει ο CEO της Perplexity

Ο CEO της Perplexity, Αραβίντ Σρινιβάς, καλεί τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την ΤΝ αντί να χάνονται στα social – Την ώρα που η ΤΝ μειώνει θέσεις εργασίας, «η λύση είναι η επιχειρηματικότητα»
LIFO NEWSROOM
Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Τech & Science / Η OpenAI επέλεξε την Google, αντί της Amazon και της Microsoft, για τις υποδομές cloud του ChatGPT

Η συνεργασία με τον τεχνολογικό κολοσσό έρχεται καθώς η OpenAI διευρύνει τους παρόχους cloud, αναζητώντας περισσότερη υπολογιστική ισχύ για την εξυπηρέτηση της αυξανόμενης ζήτησης
LIFO NEWSROOM
Οκτώ μωρά στο Ηνωμένο Βασίλειο γεννήθηκαν με DNA από τρία άτομα για την εξάλειψη ανίατης κληρονομικής ασθένειας

Τech & Science / Οκτώ μωρά στο Ηνωμένο Βασίλειο γεννήθηκαν με DNA από τρία άτομα για την εξάλειψη ανίατης κληρονομικής ασθένειας

Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη στην τεχνική της «δωρεάς μιτοχονδριακού DNA», που στοχεύει στην πρόληψη σοβαρών, συχνά θανατηφόρων παθήσεων
LIFO NEWSROOM
ALS: Η νόσος που αντιμετώπιζε ο Γεράσιμος Μιχελής

Τech & Science / Τι είναι το ALS, η νόσος που αντιμετώπιζε ο Γεράσιμος Μιχελής

Η Αμυοτροφική Πλευρική Σκλήρυνση ή νόσος του κινητικού νευρώνα, με την οποία εξοικειώθηκε μεγάλη μερίδα του κόσμου μέσα από την περίπτωση του Στίβεν Χόκινγκ - Τα πρώιμα συμπτώματα και οι πιθανότητες επιβίωσης
LIFO NEWSROOM
Πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα αποκαλύπτουν προειδοποιητικά σημάδια για τη νόσο Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον

Τech & Science / Πρωτεΐνες στο ανθρώπινο σώμα αποκαλύπτουν προειδοποιητικά σημάδια για τη νόσο Αλτσχάιμερ και το Πάρκινσον

Η ανάλυση μεγάλου συνόλου βιολογικών δεδομένων αποκαλύπτει στοιχεία που θα βοηθήσουν στην ανίχνευση και την καταπολέμηση νευροεκφυλιστικών παθήσεων
LIFO NEWSROOM