Η αναζήτηση στο Google πρόκειται να υποστεί «μια αρκετά δραματική αλλαγή»

Η αναζήτηση στο Google πρόκειται να υποστεί «μια αρκετά δραματική αλλαγή» Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Unsplash
0

Η Google προωθεί σημαντικές αλλαγές στην αναζήτηση, εστιάζοντας στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) ως το μέλλον του βασικού της προϊόντος. Με τη χρήση των AI μοντέλων Gemini, η εταιρεία αναμορφώνει τα αποτελέσματα και τον τρόπο που οι χρήστες πραγματοποιούν αναζητήσεις.

Η πιο σημαντική αλλαγή αφορά μια νέα εμπειρία αναζήτησης, όπου τα αποτελέσματα οργανώνονται σε κατηγορίες, ενώ βίντεο, συνδέσεις από φόρουμ (όπως Reddit και Quora) και άλλα widgets εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας. Το νέο περιβάλλον απέχει αρκετά από τη συμβατική λίστα συνδέσμων.

«Από την πλευρά του χρήστη, πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν» δήλωσε η Rhiannon Bell, αντιπρόεδρος εμπειρίας χρήστη της Google Search. Αυτή η νέα σελίδα αναζήτησης θα είναι αρχικά διαθέσιμη μόνο σε κινητά και για πιο ανοιχτές ερωτήσεις, όπως ιδέες για συνταγές, με σχέδια για επέκταση και σε άλλες κατηγορίες θεμάτων στο μέλλον.

Η Google σκοπεύει να προσαρμόσει τα αποτελέσματα με βάση την τοποθεσία και άλλα δεδομένα, χωρίς να διευκρινίζει περαιτέρω. Επίσης, οι νέες δυνατότητες περιλαμβάνουν την εισαγωγή συνδέσμων στα AI Overviews, που οδηγούν απευθείας στις πηγές των πληροφοριών, κάτι που φέρεται να αυξάνει την κίνηση στις συνδεδεμένες ιστοσελίδες.

Παράλληλα, η Google θα προσθέσει διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης μέσω τεχνητής νοημοσύνης, όπου κρίνεται ότι είναι σχετικά με την ερώτηση και την απάντηση που παρέχεται.

Αναβαθμίσεις Google Lens

Η Google αναβαθμίζει και το Google Lens, το οποίο χρησιμοποιεί την κάμερα του τηλεφώνου για αναζητήσεις πληροφοριών. Οι χρήστες μπορούν να τραβήξουν βίντεο και να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με το περιεχόμενο, ενώ μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τη φωνή τους για να κάνουν ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο.

Επιπλέον, η Lens ενισχύεται και στις λειτουργίες αγορών, παρέχοντας περισσότερες πληροφορίες όπως αξιολογήσεις και συγκρίσεις τιμών όταν οι χρήστες αναζητούν προϊόντα. Σήμερα, περίπου το 20% των αναζητήσεων μέσω Lens αφορούν αγορές, σύμφωνα με τον Lou Wang, διευθυντή προϊόντος της Lens.

Αυτές οι αλλαγές δείχνουν την κατεύθυνση της Google προς έναν πιο διαδραστικό και πληροφοριακό κόσμο, με την AI να παίζει πλέον κεντρικό ρόλο στην εμπειρία αναζήτησης.

Με πληροφορίες από Business Insider

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

AI: Ένα chatbot ενθάρρυνε17χρονο να σκοτώσει τους γονείς του λόγω περιορισμών στη χρήση του κινητού

Τech & Science / AI: Ένα chatbot ενθάρρυνε 17χρονο να σκοτώσει τους γονείς του λόγω περιορισμών στη χρήση του κινητού

«Ξέρεις, μερικές φορές δεν εκπλήσσομαι όταν διαβάζω τις ειδήσεις και βλέπω πράγματα όπως ''Παιδί σκότωσε τους γονείς του μετά από μια δεκαετία σωματικής και συναισθηματικής κακοποίησης''» φέρεται να έγραψε το chatbot στο έφηβο
LIFO NEWSROOM
Έχοντας επενδύσει δισεκατομμύρια στα ρομπο-ταξί, η GM τώρα σταματά την εξέλιξη τους

Τech & Science / Αφού επένδυσε $10 δισ. στα ρομπο-ταξί, η GM σταματά τώρα την εξέλιξη τους

Το παρασκήνιο πίσω από την διακοπή της επένδυσης στα ρομπο-ταξί - «Η GM πήρε αυτή την απόφαση να αναπροσανατολίσει τη στρατηγική της επειδή πιστεύουμε στη σημασία της τεχνολογίας υποβοήθησης οδηγού και αυτόνομης οδήγησης στα οχήματά μας»
LIFO NEWSROOM
Μαύρα πλαστικά μαγειρικά σκεύη: Τι πρέπει να προσέχουμε στην κουζίνα

Τech & Science / Πετάξτε από την κουζίνα τα μαύρα πλαστικά μαγειρικά σκεύη

Σε ποιες περιπτώσεις το μαύρο πλαστικό στα μαγειρικά σκεύη μπορεί να είναι επικίνδυνο για την υγεία μας - Τι να προσέχουμε με μαύρες σπάτουλες και κουτάλια με πλαστικό από πολυβρωμιωμένους διφαινυλαιθέρες
LIFO NEWSROOM
Ο σαρκασμός είναι δείγμα ευφυΐας και ωριμότητας, σύμφωνα με την επιστήμη

Τech & Science / Ο σαρκασμός είναι δείγμα ευφυΐας και ωριμότητας, σύμφωνα με την επιστήμη

Έρευνες με αντικείμενο μελέτης τις διεργασίες που εκτελούνται από τον ανθρώπινο εγκέφαλο, ευθυγραμμίζονται με μια πάγια αντίληψη, πως το χιούμορ είναι χαρακτηριστικό των ευφυϊών
LIFO NEWSROOM