Η αναζήτηση στο Google πρόκειται να υποστεί «μια αρκετά δραματική αλλαγή»

Η αναζήτηση στο Google πρόκειται να υποστεί «μια αρκετά δραματική αλλαγή» Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Unsplash
0

Η Google προωθεί σημαντικές αλλαγές στην αναζήτηση, εστιάζοντας στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) ως το μέλλον του βασικού της προϊόντος. Με τη χρήση των AI μοντέλων Gemini, η εταιρεία αναμορφώνει τα αποτελέσματα και τον τρόπο που οι χρήστες πραγματοποιούν αναζητήσεις.

Η πιο σημαντική αλλαγή αφορά μια νέα εμπειρία αναζήτησης, όπου τα αποτελέσματα οργανώνονται σε κατηγορίες, ενώ βίντεο, συνδέσεις από φόρουμ (όπως Reddit και Quora) και άλλα widgets εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας. Το νέο περιβάλλον απέχει αρκετά από τη συμβατική λίστα συνδέσμων.

«Από την πλευρά του χρήστη, πρόκειται για μια σημαντική αλλαγή σε σχέση με το παρελθόν» δήλωσε η Rhiannon Bell, αντιπρόεδρος εμπειρίας χρήστη της Google Search. Αυτή η νέα σελίδα αναζήτησης θα είναι αρχικά διαθέσιμη μόνο σε κινητά και για πιο ανοιχτές ερωτήσεις, όπως ιδέες για συνταγές, με σχέδια για επέκταση και σε άλλες κατηγορίες θεμάτων στο μέλλον.

Η Google σκοπεύει να προσαρμόσει τα αποτελέσματα με βάση την τοποθεσία και άλλα δεδομένα, χωρίς να διευκρινίζει περαιτέρω. Επίσης, οι νέες δυνατότητες περιλαμβάνουν την εισαγωγή συνδέσμων στα AI Overviews, που οδηγούν απευθείας στις πηγές των πληροφοριών, κάτι που φέρεται να αυξάνει την κίνηση στις συνδεδεμένες ιστοσελίδες.

Παράλληλα, η Google θα προσθέσει διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης μέσω τεχνητής νοημοσύνης, όπου κρίνεται ότι είναι σχετικά με την ερώτηση και την απάντηση που παρέχεται.

Αναβαθμίσεις Google Lens

Η Google αναβαθμίζει και το Google Lens, το οποίο χρησιμοποιεί την κάμερα του τηλεφώνου για αναζητήσεις πληροφοριών. Οι χρήστες μπορούν να τραβήξουν βίντεο και να κάνουν ερωτήσεις σχετικά με το περιεχόμενο, ενώ μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τη φωνή τους για να κάνουν ερωτήσεις σε πραγματικό χρόνο.

Επιπλέον, η Lens ενισχύεται και στις λειτουργίες αγορών, παρέχοντας περισσότερες πληροφορίες όπως αξιολογήσεις και συγκρίσεις τιμών όταν οι χρήστες αναζητούν προϊόντα. Σήμερα, περίπου το 20% των αναζητήσεων μέσω Lens αφορούν αγορές, σύμφωνα με τον Lou Wang, διευθυντή προϊόντος της Lens.

Αυτές οι αλλαγές δείχνουν την κατεύθυνση της Google προς έναν πιο διαδραστικό και πληροφοριακό κόσμο, με την AI να παίζει πλέον κεντρικό ρόλο στην εμπειρία αναζήτησης.

Με πληροφορίες από Business Insider

Τech & Science
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Τech & Science / Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Το σπίτι χτίστηκε τη δεκαετία του 1950 από κατοίκους που, δίχως να το γνωρίζουν, χρησιμοποίησαν πέτρες από τα ερείπια της αρχαίας πόλης Τακίνα στο Πολυδώριο Πισιδίας
LIFO NEWSROOM
Ιταλία: Χωριό της Εποχής του Χαλκού, ηλικίας 3.000 ετών εντοπίστηκε στον βυθό της λίμνης Mezzano

Τech & Science / Ιταλία: Χωριό της Εποχής του Χαλκού, ηλικίας 3.000 ετών εντοπίστηκε στον βυθό της λίμνης Mezzano

Η υποβρύχια έρευνα στη λίμνη Mezzano της Ιταλίας αποκάλυψε προϊστορικό χωριό της Εποχής του Χαλκού, με άριστα διατηρημένα αντικείμενα και ξύλινους πασσάλους που μαρτυρούν τη ζωή και την τεχνολογία μιας χαμένης κοινότητας πριν από 3.000 χρόνια
LIFO NEWSROOM
Κορινθιακός Κόλπος: Εντοπίστηκε υπόγειο σύστημα γλυκού νερού 800.000 ετών

Τech & Science / Κορινθιακός Κόλπος: Εντοπίστηκε υπόγειο σύστημα γλυκού νερού 800.000 ετών

Ένα υπόγειο σύστημα χαμηλής αλατότητας ηλικίας 800.000 ετών εντοπίστηκε στον Κορινθιακό Κόλπο, αποκαλύπτοντας πολύτιμες πληροφορίες για τα αποθέματα γλυκού νερού και την προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή
LIFO NEWSROOM