Η online εφαρμογή γνωριμιών Bumble θα «κόβει» τους χρήστες που κάνουν body shaming στα προφίλ ή σε συνομιλίες άλλων χρηστών.

 

Η απόφαση αυτή έρχεται εν μέσω αυξανόμενης ανησυχίας για κατάχρηση που γίνεται σε εφαρμογές γνωριμιών. Ένας στους τέσσερις, ποσοστό της τάξης του 23% των ανθρώπων στη Βρετανία έχει κάνει σχετικά σχόλια στο διαδίκτυο σε μια εφαρμογή γνωριμιών ή σε κοινωνικά μέσα, σύμφωνα με έρευνα του Bumble, που διενεργήθηκε μεταξύ 1.003 ατόμων.

 

Επιπλέον, το 54% των ανθρώπων δήλωσαν ότι είναι λιγότερο πιθανό να αισθάνονται καλά μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στο Διαδίκτυο. H τακτική τoυ body shaming, σύμφωνα με την έρευνα κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται νευρικοί, σε ποσοστό 35%, ανασφαλείς σε 33% και θυμωμένοι σε 25%, αντίστοιχα.

 

Το Bumble, το οποίο επιτρέπει στις γυναίκες να επιλέξουν σε ποιον θέλουν να μιλήσουν, θα χρησιμοποιήσει έναν αλγόριθμο για να επισημάνει όρους που θεωρούνται υποτιμητικοί όσον αφορά τα περιπαικτικά σχόλια μιας πτυχής της φυσικής εμφάνισης κάποιου. Αυτό θα περιλαμβάνει γλώσσα που είναι υποτιμητική απέναντι στα κιλά κάποιου, ρατσιστικά ή ομοφοβικά σχόλια.

 

Οι επόπτες θα εξετάσουν έπειτα τους λογαριασμούς που έχει σταλεί επισήμανση, για να προσδιορίσουν εάν πρέπει να πραγματοποιηθούν περαιτέρω ενέργειες, όπως η οριστική απαγόρευση του χρήστη από την εφαρμογή.

 

Η Bumble είπε ότι ενημερώνει τις οδηγίες προ τους συντονιστές περιεχομένου, προκειμένου να παρέχει συγκεκριμένη καθοδήγηση σχετικά με το body shaming.

 

Τα άτομα που χρησιμοποιούν γλώσσα που ανήκει σε αυτήν την κατηγορία θα λάβουν πρώτα μια προειδοποίηση για την ακατάλληλη συμπεριφορά τους.

 

Εάν υπάρχουν επανειλημμένα περιστατικά ή ιδιαίτερα επιβλαβή σχόλια, το Bumble θα τα αφαιρέσει οριστικά από την εφαρμογή.

 

Οι συντονιστές θα προσπαθούν επίσης να βοηθήσουν τα άτομα να μάθουν πώς να αλλάξουν τη συμπεριφορά τους ώστε να είναι λιγότερο επιβλαβή για τους άλλους στο μέλλον.

 

Η Naomi Walkland, επικεφαλής του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας του Bumble, δήλωσε ότι θέλουν να δημιουργήσουν «έναν πιο ευγενικό, πιο σεβαστό και πιο ίσο χώρο στο Διαδίκτυο. Το κλειδί για αυτό ήταν πάντα η πολιτική μηδενικής ανοχής για ρατσισμό και μίσος, καταχρηστική συμπεριφορά και παρενόχληση».

 

Είπε ότι αισθάνεται ότι αυτή η αλλαγή θα καθιστούσε σαφές ότι «το bοdy shaming δεν είναι αποδεκτό στην πλατφόρμα της Bumble»

 

Το 2019, η Bumble παρουσίασε μια λειτουργία που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να εντοπίζει και να θολώνει αυτόματα τις ανεπιθύμητες γυμνές εικόνες. Ειδοποιεί δε, τον παραλήπτη που μπορεί να επιλέξει να δει, να διαγράψει ή να αναφέρει την εικόνα.

 

Η Bumble εξετάζει επίσης την πολιτική εποπτείας φωτογραφιών. Το 2016, η εταιρεία απαγόρευσε τις selfies σε καθρέφτη μπάνιου χωρίς μπλούζα και τις φωτογραφίες εσωτερικού χώρου με μαγιό και σουτιέν. Η εταιρεία εξετάζει τώρα τις οδηγίες για τις φωτογραφίες της και τις ενημερώνει.

 

Σε μια έρευνα του 2016, περισσότερες από τις μισές γυναίκες ανέφεραν ότι είχαν παρενοχληθεί, σε σύγκριση με το 20% των ανδρών.

 

Σε μια άλλη έρευνα του 2017, το 21% των γυναικών ηλικίας 18 έως 29 ετών ανέφεραν ότι είχαν πέσει θύματα σεξουαλικής παρενόχλησης στο διαδίκτυο, σε σύγκριση με το 9% των ανδρών στην ίδια ηλικιακή ομάδα.

 

Πλατφόρμες όπως το Facebook και το Google χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο αυτοματοποιημένα συστήματα για να πραγματοποιούν πιο άμεσες παρεμβάσεις με τοξικούς χρήστες και να καταργούν σχετικό  περιεχόμενο.

 

Το Instagram, για παράδειγμα, παρουσίασε πρόσφατα μια λειτουργία που ανιχνεύει τη γλώσσα εκφοβισμού και ρωτά τους χρήστες αν είναι σίγουροι για τη δημοσιοποίηση της ανάρτησής τους.

 

 

Με πληροφορίες του Guardian