Αισιοδοξία στην ΕΕ για μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων από την άνοδο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων

Αισιοδοξία στην ΕΕ για μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων από την άνοδο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων Facebook Twitter
EPA
1

Το 2017,οι πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 3,4% στην Ευρώπη, αγγίζοντας τα 15,1 εκατομμύρια. Ο αριθμός που αποτελεί ρεκόρ από το 2007, τότε όπου οι πωλήσεις των αυτοκινήτων είχαν αγγίξει τα 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Το στοίχημα, όμως, όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η μείωση των εκπομπών CO2, ειδικά μετά το 2021, που θα υπάρξει νέα αυστηρότερη νομοθεσία στον τομέα των εκπομπών ρύπων και εν όψει της πρόκλησης των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η οικολογική στροφή της αυτοκίνησης αναμένεται να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας (για παράδειγμα εργαζόμενοι σε σταθμούς φόρτισης, σε εργοστάσια κατασκευής αξεσουάρ που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση κ.ά.).

Παρά το γεγονός ότι ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει ορίσει το 2030 ως έτος για την επίτευξη των στόχων μεγάλης μείωσης των εκπομπών CO2, εντούτοις αρκετοί φιλοδοξούν ότι θα γίνει γρηγορότερα η μετάβαση στα νέα δεδομένα.


Σήμερα, παρά τις σημαντικές επενδύσεις του κλάδου σε ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 1,5% των συνολικών πωλήσεων στην ΕΕ, ενώ στα επόμενα λίγα χρόνια το μερίδιο αγοράς αναμένεται να έχει συγκρατημένη αύξηση.


«Είμαστε απολύτως προσηλωμένοι στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, αλλά μπορούμε μόνο να το κάνουμε αυτό με σεβασμό στις ανάγκες των πελατών μας, καθώς και στα 12,6 εκατομμύρια εργαζόμενους που απασχολούνται στο χώρο της αυτοκίνησης σε όλη την Ευρώπη. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα παράγουμε καθαρά οχήματα, τα οποία θα θέλουν να αγοράσουν οι πελάτες μας», τόνισε ο γενικός γραμματέας της ACEA, Erik Jonnaert.


Ο ίδιος μάλιστα αναφέρει ότι «η Ευρώπη θα χρειαστεί μια φιλόδοξη, αλλά ρεαλιστική στρατηγική για τη μείωση των εκπομπών CO2. Οι υπεύθυνοι της χάραξης της συγκεκριμένης πολιτικής θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους τον αντίκτυπο των στόχων για το CO2 μετά το 2021, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών και κοινωνικών διαστάσεων», τονίζει ο Erik Jonnaert.

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βρισκόμαστε πιο κοντά από ποτέ σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Τech & Science / Πόσο κοντά βρισκόμαστε σ’ ένα πυρηνικό ολοκαύτωμα;

Σύμφωνα με το βιβλίο «Nuclear Age», ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος από ποτέ, με την παρουσία τουλάχιστον εννέα πυρηνικών δυνάμεων και την έλλειψη αποτελεσματικού διεθνούς πλαισίου για τον περιορισμό της απειλής.
LIFO NEWSROOM
Η Ε.Ε. αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Τech & Science / Η ΕΕ αποσύρει iPhone από την αγορά λόγω υπερβολικής ακτινοβολίας

Η υπόθεση ξεκίνησε στη Γαλλία, όταν τεχνικοί έλεγχοι αποκάλυψαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο ξεπερνούσε το όριο SAR, δηλαδή τον δείκτη που υπολογίζει πόση ακτινοβολία απορροφά ο ανθρώπινος οργανισμός
LIFO NEWSROOM
Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Τech & Science / Αυξάνονται τα κρούσματα υπνικής άπνοιας στους καύσωνες

Η υπνική άπνοια, κατά την οποία η αναπνοή του ατόμου διακόπτεται κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν προκαλεί απλώς υπερβολική υπνηλία, αλλά μπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο υπέρτασης, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρδιακών παθήσεων και διαβήτη τύπου 2
LIFO NEWSROOM
Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Τech & Science / Παγκόσμια βλάβη στη Microsoft: Προβλήματα σε Outlook, Teams, Minecraft και μεγάλες εταιρείες

Η εταιρεία αναφέρει ότι «ορισμένοι χρήστες του Microsoft 365 ενδέχεται να αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις ή δυσκολίες σύνδεσης», ενώ οι μηχανικοί της εργάζονται για την πλήρη αποκατάσταση των υπηρεσιών
LIFO NEWSROOM
Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Τech & Science / Τουρκία: Σπίτι στην Πισιδία χτίστηκε με λίθους που φέρουν στα ελληνικά επιστολή του Ρωμαίου αυτοκράτορα Καρακάλλα

Το σπίτι χτίστηκε τη δεκαετία του 1950 από κατοίκους που, δίχως να το γνωρίζουν, χρησιμοποίησαν πέτρες από τα ερείπια της αρχαίας πόλης Τακίνα στο Πολυδώριο Πισιδίας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Καλά ώσπου να διεισδύσουν μαζικά στην αγορά αυτά τα αμάξια θα περάσουν πολλά χρόνια, πέρα απ τους λίγους σταθμούς φόρτισης που υπάρχουν, είναι και πανάκριβα. Ειδικά για Ελλάδα όπου όλοι μεταχειρισμένα παίρνουν και αν ναι καινούργια τότε δεν ξεπερνάνε τις 15 με 18 χιλιάδες ευρω την στιγμή που αυτά τα οχήματα τα ηλεκτρικα εχουν διπλάσια τιμή τα φθηνότερα μοντέλα....Επίσης, για να κινούνται αυτά χρειάζεται ρεύμα. Να παράγεται περισσότερο ρεύμα απ ότι τώρα. Οπότε πάλι δεν μολύνεται το περιβάλλον? Προφανώς απλά λίγο λιγότερο. Εντάξει θα μου πείτε υπάρχουν οι ΑΠΕ. Αλλά και αυτές δεν προχωράνε με ταχείς ρυθμούς. Άλλωστε δεν θέλουν και οι Άραβες να χάσουν το μεροκάματο τους.