Αισιοδοξία στην ΕΕ για μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων από την άνοδο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων

Αισιοδοξία στην ΕΕ για μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων από την άνοδο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων Facebook Twitter
EPA
1

Το 2017,οι πωλήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 3,4% στην Ευρώπη, αγγίζοντας τα 15,1 εκατομμύρια. Ο αριθμός που αποτελεί ρεκόρ από το 2007, τότε όπου οι πωλήσεις των αυτοκινήτων είχαν αγγίξει τα 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Το στοίχημα, όμως, όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η μείωση των εκπομπών CO2, ειδικά μετά το 2021, που θα υπάρξει νέα αυστηρότερη νομοθεσία στον τομέα των εκπομπών ρύπων και εν όψει της πρόκλησης των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Η οικολογική στροφή της αυτοκίνησης αναμένεται να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας (για παράδειγμα εργαζόμενοι σε σταθμούς φόρτισης, σε εργοστάσια κατασκευής αξεσουάρ που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση κ.ά.).

Παρά το γεγονός ότι ο Ευρωπαϊκός Σύνδεσμος Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) έχει ορίσει το 2030 ως έτος για την επίτευξη των στόχων μεγάλης μείωσης των εκπομπών CO2, εντούτοις αρκετοί φιλοδοξούν ότι θα γίνει γρηγορότερα η μετάβαση στα νέα δεδομένα.


Σήμερα, παρά τις σημαντικές επενδύσεις του κλάδου σε ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσωπεύουν λιγότερο από το 1,5% των συνολικών πωλήσεων στην ΕΕ, ενώ στα επόμενα λίγα χρόνια το μερίδιο αγοράς αναμένεται να έχει συγκρατημένη αύξηση.


«Είμαστε απολύτως προσηλωμένοι στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, αλλά μπορούμε μόνο να το κάνουμε αυτό με σεβασμό στις ανάγκες των πελατών μας, καθώς και στα 12,6 εκατομμύρια εργαζόμενους που απασχολούνται στο χώρο της αυτοκίνησης σε όλη την Ευρώπη. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα παράγουμε καθαρά οχήματα, τα οποία θα θέλουν να αγοράσουν οι πελάτες μας», τόνισε ο γενικός γραμματέας της ACEA, Erik Jonnaert.


Ο ίδιος μάλιστα αναφέρει ότι «η Ευρώπη θα χρειαστεί μια φιλόδοξη, αλλά ρεαλιστική στρατηγική για τη μείωση των εκπομπών CO2. Οι υπεύθυνοι της χάραξης της συγκεκριμένης πολιτικής θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους τον αντίκτυπο των στόχων για το CO2 μετά το 2021, συμπεριλαμβανομένων των οικονομικών και κοινωνικών διαστάσεων», τονίζει ο Erik Jonnaert.

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέα χάπι απώλειας βάρους: Κλινική δοκιμή δείχνει μείωση έως 12% του σωματικού βάρους

Τech & Science / Νέο χάπι απώλειας βάρους: Κλινική δοκιμή δείχνει μείωση έως 12% του σωματικού βάρους

Η Eli Lilly ανακοίνωσε ότι το νέο χάπι απώλειας βάρους orforglipron βοήθησε τους συμμετέχοντες να χάσουν κατά μέσο όρο 12% του σωματικού τους βάρους σε 72 εβδομάδες, με παράλληλα οφέλη στην υγεία.
LIFO NEWSROOM
Ψύχωση με την τεχνητή νοημοσύνη: Πώς το ChatGPT οδηγεί χρήστες σε παράξενες ψευδαισθήσεις και θεωρίες συνωμοσίας

Τech & Science / Ψύχωση με την τεχνητή νοημοσύνη: Πώς το ChatGPT οδηγεί χρήστες σε παράξενες ψευδαισθήσεις και θεωρίες συνωμοσίας

Η αύξηση φαινομένων «ψύχωσης με την τεχνητή νοημοσύνη» όπου το ChatGPT ενθαρρύνει ψευδαισθήσεις και ψευδείς θεωρίες σε χρήστες, με ειδικούς να προειδοποιούν για τους κινδύνους της υπερβολικής εμπιστοσύνης σε τεχνητή νοημοσύνη
LIFO NEWSROOM
Διαρροή ιδιωτικών συνομιλιών του ChatGPT στο Google

Τech & Science / Διαρροή ιδιωτικών συνομιλιών του ChatGPT στο Google

Πολλοί χρήστες συνειδητοποίησαν έκπληκτοι ότι περιεχόμενο που θεωρούσαν ιδιωτικό - όπως αιτήσεις εργασίας, επιχειρηματικά σχέδια, κομμάτια κώδικα ή ακόμα και ευαίσθητα προσωπικά δεδομέν - ήταν ξαφνικά δημόσια προσβάσιμο με ένα απλό κλικ
LIFO NEWSROOM
Σουηδία: Ο πρωθυπουργός παραδέχτηκε πως συμβουλεύεται το ChatGPT για «μια δεύτερη γνώμη» στις πολιτικές του αποφάσεις

Τech & Science / Σουηδία: Ο πρωθυπουργός παραδέχτηκε πως συμβουλεύεται το ChatGPT για «μια δεύτερη γνώμη» στις πολιτικές του αποφάσεις

«Όσο περισσότερο βασίζεται στη τεχνητή νοημοσύνη για απλά ζητήματα, τόσο μεγαλύτερος ο κίνδυνος να υπερεμπιστευτεί το σύστημα. Πρέπει να απαιτήσουμε αξιοπιστία. Δεν ψηφίσαμε το ChatGPT»
LIFO NEWSROOM
Θέλει να γίνει το Android των ανθρωποειδών ρομπότ: H OpenMind υπόσχεται επανάσταση στη συμβίωση ανθρώπου–μηχανής

Τech & Science / Θέλει να γίνει το Android των ανθρωποειδών ρομπότ: H OpenMind υπόσχεται επανάσταση στη συμβίωση ανθρώπου–μηχανής

Με λογισμικό ανοικτού κώδικα που επιτρέπει στα ρομπότ να επικοινωνούν, να μαθαίνουν και να συνυπάρχουν, η νεοφυής εταιρεία από τη Silicon Valley φιλοδοξεί να γίνει το λειτουργικό σύστημα των ανθρωποειδών ρομπότ της επόμενης εποχής.
LIFO NEWSROOM
Μούμια με τατουάζ

Τech & Science / Τα τατουάζ στα χέρια μιας μούμιας, ηλικίας 2.300 ετών, αποκαλύπτουν νέες πληροφορίες για την τεχνική τους στην αρχαία Σιβηρία

Οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν ότι τα τατουάζ της μουμιοποιημένης γυναίκας, που απεικονίζουν φανταστικά ζώα, δημιουργήθηκαν με άγνωστα εργαλεία, πιθανώς από βιοδιασπώμενα υλικά
LIFO NEWSROOM
Καρκίνος: Ξένοι ερευνητές με επικεφαλής Έλληνα καθηγητή ανέπτυξαν καινοτόμο μέθοδο για διάγνωση και θεραπεία

Τech & Science / Καρκίνος: Ξένοι ερευνητές με επικεφαλής Έλληνα καθηγητή ανέπτυξαν καινοτόμο μέθοδο για διάγνωση και θεραπεία

«Τα ευρήματα αυτής της έρευνας θα μπορούσαν να αποτελέσουν σημαντική εξέλιξη στη διάγνωση, την πρόγνωση και τη θεραπεία του καρκίνου», δήλωσε ο Κώστας Αρβανίτης
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια
Καλά ώσπου να διεισδύσουν μαζικά στην αγορά αυτά τα αμάξια θα περάσουν πολλά χρόνια, πέρα απ τους λίγους σταθμούς φόρτισης που υπάρχουν, είναι και πανάκριβα. Ειδικά για Ελλάδα όπου όλοι μεταχειρισμένα παίρνουν και αν ναι καινούργια τότε δεν ξεπερνάνε τις 15 με 18 χιλιάδες ευρω την στιγμή που αυτά τα οχήματα τα ηλεκτρικα εχουν διπλάσια τιμή τα φθηνότερα μοντέλα....Επίσης, για να κινούνται αυτά χρειάζεται ρεύμα. Να παράγεται περισσότερο ρεύμα απ ότι τώρα. Οπότε πάλι δεν μολύνεται το περιβάλλον? Προφανώς απλά λίγο λιγότερο. Εντάξει θα μου πείτε υπάρχουν οι ΑΠΕ. Αλλά και αυτές δεν προχωράνε με ταχείς ρυθμούς. Άλλωστε δεν θέλουν και οι Άραβες να χάσουν το μεροκάματο τους.