«Είμαι ο υπουργός, πιστέψτε με»- Η ανάρτηση του Χατζηδάκη για υπάλληλο του ΕΦΚΑ που δεν τον αναγνώρισε

«Είμαι ο υπουργός, πιστέψτε με»- Η ανάρτηση του Χατζηδάκη για υπάλληλο του ΕΦΚΑ που δεν τον αναγνώρισε Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από την επίσκεψη του κ. Χατζηδάκη στον ΕΦΚΑ Κέρκυρας (Πηγή φωτό Facebook)
0

Ο Κωστής Χατζηδάκης επισκέφθηκε το υποκατάστημα του ΕΦΚΑ στην Κέρκυρα, αλλά υπάλληλος που καθόταν πίσω από γκισέ δεν τον αναγνώρισε, με αποτέλεσμα να ακολουθήσει μια ασυνήθιστη συνομιλία, την οποία περιέγραψε σε ανάρτησή του ο υπουργός Εργασίας. 

«“Καλημέρα, είμαι ο υπουργός”, είπα στον υπάλληλο του ΕΦΚΑ που καθόταν πίσω από ένα γκισέ στην Κέρκυρα στις 9:00 σήμερα το πρωί. “Έλα τώρα, τι είναι αυτά;” μου απάντησε. “Κοιτάξτε με καλά. Είμαι ο υπουργός. Πιστέψτε με!” του είπα. “Ωωω, συγγνώμη, κύριε υπουργέ!” μου είπε εκείνος, αφού διαπίστωσε ότι δεν του κάνω πλάκα», έγραψε στην ανάρτησή του ο κ. Χατζηδάκης, περιγράφοντας το περιστατικό που συνέβη χθες, σε «απροειδοποίητη» επίσκεψή του στον ΕΦΚΑ, καθώς βρισκόταν στην Κέρκυρα για την παράδοση των νέων εργατικών κατοικιών.

Στην ανάρτησή του ο Κωστής Χατζηδάκης σημείωσε ότι η κατάσταση που βρήκε «ήταν καλύτερη από τον μέσο όρο του ΕΦΚΑ» και ότι οι ασφαλισμένοι που ρώτησε «ήταν γενικά ικανοποιημένοι» από την εξυπηρέτηση. 

Μεταξύ άλλων, ο υπουργός σημείωσε στην ανάρτησή του ότι τα ηλεκτρονικά ραντεβού που εισήχθησαν πρόσφατα «έχουν βοηθήσει πολύ να σταματήσουν οι ουρές και οι χαοτικές εικόνες», όπως και ότι οι καινούριοι υπολογιστές «κάνουν λιγότερο δύσκολη τη ζωή των υπαλλήλων». 

Όμως, επεσήμανε ότι υπάρχουν τα δύο «γνωστά» προβλήματα, στα οποία έχει πέσει όλο το βάρος. «Από τη μια η καθυστέρηση στην απονομή των συντάξεων και από την άλλη η ενημέρωση/εξυπηρέτηση του πολίτη. Τόσο για το ένα όσο και για το άλλο τώρα το φθινόπωρο θα υπάρχει ουσιαστική βελτίωση», έγραψε. 

Στόχος, ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης, είναι «να φτάσουμε το φθινόπωρο στην έκδοση 30.000 το μήνα από 10.000 που ήταν το καλοκαίρι του 2019». 

Τέλος, σε ό,τι αφορά στον ενιαίο αριθμό εξυπηρέτησης 1555 έγραψε στην ανάρτησή του ότι «οι τηλεφωνητές απαντούν πλέον αμέσως, αλλά αυτό δεν φτάνει». Πρέπει να λειτουργήσουν καλύτερα οι σχετικές υποστηρικτικές υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, προκειμένου οι πολίτες να παίρνουν σε όλες τις περιπτώσεις γρήγορες και έγκυρες απαντήσεις, τόνισε, συμπληρώνοντας ότι αυτή θα είναι μια βασική προσπάθεια του υπουργείου μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου. 

Πολιτική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ