Ο «Moz το Τέρας» είναι ο πρωταγωνιστής του νέου σποτ των καταστημάτων John Lewis που θα λατρέψετε

Ο «Moz το Τέρας» είναι ο πρωταγωνιστής του νέου σποτ των καταστημάτων John Lewis που θα λατρέψετε Facebook Twitter
0

Ο «Moz Το Τέρας» πρωταγωνιστεί στο νέο χριστουγεννιάτικο σποτάκι των βρετανικών πολυκαταστημάτων John Lewis, μια υπέροχη μικρού μήκους ταινία, που σκηνοθέτησε ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνοθέτης Michel Gondry (Eternal Sunshine of the Spotless Mind).

Ο Joe είναι ένα 7χρονο αγόρι που δυσκολεύεται να κοιμηθεί τα βράδια επειδή τον ενοχλεί το ροχαλητό του Moz, ενός φανταστικού τέρατος που ζει κάτω από το κρεβάτι του αλλά κανείς δεν μπορεί να τον δει. Η ιστορία ακολουθεί την εξέλιξη της σχέση τους, που ξεκινά με τον Joe να βρίσκει τρομακτικό και λίγο ενοχλητικό τον Moz μέχρι που τελικά γίνονται οι καλύτεροι φίλοι. Αντί όμως το βράδυ να κοιμούνται, προτιμούν να παίζουν και να γελούν παρέα με αποτέλεσμα το μικρό αγόρι να νυστάζει το πρωί. Τα Χριστούγεννα ο Joe θα λάβει ένα δώρο που θα του αλλάξει τον ύπνο τα βράδια, αλλά θα «εξαφανίσει» τον Moz... Αν και μοιάζει σαν να μην έχει happy end, το τέλος της διαφήμισης κάνει την ανατροπή.

Το δύο λεπτών σποτάκι είναι μέχρι στιγμής αυτό με την μεγαλύτερη διάρκεια ανάμεσα στα κορυφαία πολυκαταστήματα και περιλαμβάνει μια διασκευή του τραγουδιού «Golden Slumbers», ηχογραφημένη από το βρετανικό συγκρότημα Elbow. «Η φετινή χριστουγεννιάτικη διαφήμιση δίνει ζωή στη φαντασία των παιδιών και την χαρά από τις φιλίες τους», εξηγεί ο Craig Inglis, Customer Director του John Lewis.

 
TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM