Marketing Week: Στην δεκάδα των μεγαλύτερων ελληνικών εφημερίδων η LifO, σε ολες τις κατηγορίες

Marketing Week: Στην δεκάδα των μεγαλύτερων ελληνικών εφημερίδων η LifO, σε ολες τις κατηγορίες Facebook Twitter
0

Marketing Week: Στην δεκάδα των μεγαλύτερων ελληνικών εφημερίδων η LifO, σε ολες τις κατηγορίες Facebook Twitter
 #quote#

Από το Μarketing Week

Mετά τη μείωση των κυκλοφοριών, οι εφημερίδες έχουν να αντιμετωπίσουν και το πρόβλημα της μειωμένης αναγνωσιμότητας, η οποία συνεχίζεται και το 2012, όπως δείχνουν τα στοιχεία της νέας Bari/Focus για την περίοδο Σεπτέμβριος 2011 - Φεβρουάριος 2012 (Α 2012).

Σύμφωνα με αυτά, όλες σχεδόν οι εφημερίδες που μετράει η συγκεκριμένη έρευνα έχουν πτώση αναγνωσιμότητας, σε σχέση με το Α 2011, δηλαδή το διάστημα Σεπτέμβριος 2010 - Φεβρουάριος 2011. Οι μόνες εφημερίδες που εμφανίζουν άνοδο αναγνωσιμότητας είναι η «Real News», η οποία παρουσιάζει μέση αναγνωσιμότητα 586.000 αναγνωστών έναντι 528.000 που είχε στην αντίστοιχη περσινή μέτρηση, το ημερήσιο «Έθνος» (131.000 από 129.000 αναγνώστες), αλλά και η «Χρυσή Ευκαιρία» (344.000 από 303.000).

Για τη «Real Νews» τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας έρχονται απλά να επιβεβαιώσουν την ισχυρή δυναμική που έχει αναπτύξει η συγκεκριμένη εφημερίδα το τελευταίο διάστημα, η οποία αποτυπώνεται και στις κυκλοφορίες.

Στην πρώτη θέση της αναγνωσιμότητας πάντως πέρασε το «Πρώτο Θέμα», με 693.000 αναγνώστες (από 770.000), ενώ την πρώτη 5άδα συμπληρώνουν οι εφημερίδες «Το Βήμα της Κυριακής», με 671.000 (από 785.000), η «Καθημερινή της Κυριακής», με 625.000 (από 733.000), το «Έθνος της Κυριακής», με 586.000 (από 674.000), αλλά και η «Real News», η οποία ισοβαθμεί με το κυριακάτικο «Έθνος», με 586.000 αναγνώστες, όπως ήδη αναφέρθηκε.

Στην πρώτη 10άδα εμφανίζονται και πάλι οι δωρεάν εφημερίδες «Free Sunday» (στην 6η θέση, με 480.000 αναγνώστες, από 545.000), «City Press» (στην 8η θέση, με 269.000 αναγνώστες από 396.000), «Αthens Voice» (στην 9η θέση, με 266.000 αναγνώστες έναντι 317.000) και «Lifo» (10η, με 238.000 αναγνώστες, έναντι 272.000).


0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM
Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

TV & Media / Πάου Μπρουνέτ: Ο 12χρονος σταρ του YouTube που εξηγεί στον κόσμο τον περίπλοκο σύμπαν του αυτισμού

Η φήμη του ήταν ήδη σημαντική πριν μια συνέντευξη με τον διάσημο Ισπανό ποδοσφαιριστή Μαρκ Κουκουρέγια, ο γιος του οποίου είναι επίσης αυτιστικός, τον εκτοξεύσει σε άλλα επίπεδα δημοτικότητας
LIFO NEWSROOM