Marketing Week: Στην δεκάδα των μεγαλύτερων ελληνικών εφημερίδων η LifO, σε ολες τις κατηγορίες

Marketing Week: Στην δεκάδα των μεγαλύτερων ελληνικών εφημερίδων η LifO, σε ολες τις κατηγορίες Facebook Twitter
0

Marketing Week: Στην δεκάδα των μεγαλύτερων ελληνικών εφημερίδων η LifO, σε ολες τις κατηγορίες Facebook Twitter
 #quote#

Από το Μarketing Week

Mετά τη μείωση των κυκλοφοριών, οι εφημερίδες έχουν να αντιμετωπίσουν και το πρόβλημα της μειωμένης αναγνωσιμότητας, η οποία συνεχίζεται και το 2012, όπως δείχνουν τα στοιχεία της νέας Bari/Focus για την περίοδο Σεπτέμβριος 2011 - Φεβρουάριος 2012 (Α 2012).

Σύμφωνα με αυτά, όλες σχεδόν οι εφημερίδες που μετράει η συγκεκριμένη έρευνα έχουν πτώση αναγνωσιμότητας, σε σχέση με το Α 2011, δηλαδή το διάστημα Σεπτέμβριος 2010 - Φεβρουάριος 2011. Οι μόνες εφημερίδες που εμφανίζουν άνοδο αναγνωσιμότητας είναι η «Real News», η οποία παρουσιάζει μέση αναγνωσιμότητα 586.000 αναγνωστών έναντι 528.000 που είχε στην αντίστοιχη περσινή μέτρηση, το ημερήσιο «Έθνος» (131.000 από 129.000 αναγνώστες), αλλά και η «Χρυσή Ευκαιρία» (344.000 από 303.000).

Για τη «Real Νews» τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας έρχονται απλά να επιβεβαιώσουν την ισχυρή δυναμική που έχει αναπτύξει η συγκεκριμένη εφημερίδα το τελευταίο διάστημα, η οποία αποτυπώνεται και στις κυκλοφορίες.

Στην πρώτη θέση της αναγνωσιμότητας πάντως πέρασε το «Πρώτο Θέμα», με 693.000 αναγνώστες (από 770.000), ενώ την πρώτη 5άδα συμπληρώνουν οι εφημερίδες «Το Βήμα της Κυριακής», με 671.000 (από 785.000), η «Καθημερινή της Κυριακής», με 625.000 (από 733.000), το «Έθνος της Κυριακής», με 586.000 (από 674.000), αλλά και η «Real News», η οποία ισοβαθμεί με το κυριακάτικο «Έθνος», με 586.000 αναγνώστες, όπως ήδη αναφέρθηκε.

Στην πρώτη 10άδα εμφανίζονται και πάλι οι δωρεάν εφημερίδες «Free Sunday» (στην 6η θέση, με 480.000 αναγνώστες, από 545.000), «City Press» (στην 8η θέση, με 269.000 αναγνώστες από 396.000), «Αthens Voice» (στην 9η θέση, με 266.000 αναγνώστες έναντι 317.000) και «Lifo» (10η, με 238.000 αναγνώστες, έναντι 272.000).


0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το «Παρα Πέντε» επιστρέφει 20 χρόνια μετά

TV & Media / «Θα γράψουμε το 50ο επεισόδιο μαζί»: Το teaser Καπουτζίδη για το reunion του «Παρα Πέντε»

Στην επέτειο συμπλήρωσης των είκοσι ετών από την προβολή του πρώτου επεισοδίου του «Παρά Πέντε», ο Γιώργος Καπουτζίδης εμφανίστηκε σε ένα teaser ανακοινώνοντας την επιστροφή της σειράς
LIFO NEWSROOM
Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

TV & Media / Το South Park βάζει στο στόχαστρο Νετανιάχου και Τραμπ στο νέο επεισόδιο

Με φρενήρη ρυθμό και σκηνές που θυμίζουν Looney Tunes, το επεισόδιο βάζει στο στόχαστρο τόσο τις ΗΠΑ όσο και το Ισραήλ, αποτυπώνοντας με τον καυστικό τρόπο του South Park την ένταση που επικρατεί διεθνώς
LIFO NEWSROOM
Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

TV & Media / Τζίμι Κίμελ: «Γεια σου όμορφε» - Το καυστικό σκετς με τον Ρόμπερτ ντε Νίρο κατά Τραμπ και FCC

Ο Τζίμι Κίμελ, κατά την έναρξη της εκπομπής, επιτέθηκε στην Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ (FCC) και τον διορισμένο πρόεδρό της, από τον Ντόναλντ Τραμπ, Μπρένταν Καρ, που ζήτησε την απομάκρυνσή του
LIFO NEWSROOM
Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

TV & Media / Ο Πύρρος Δήμας μετά τα σχόλια για την πώληση της Ολυμπιακής δάδας: «Εφάρμοσα στην πράξη το ολυμπιακό ιδεώδες»

Η δάδα δημοπρατήθηκε στο «Cash or Trash» και το ποσό διατέθηκε στα Παιδικά Χωριά SOS - Η ΕΟΕ μιλά για «εμπορευματοποίηση ενός ιστορικού και συμβολικού αντικειμένου»
LIFO NEWSROOM