Η πρώτη μάχη της τηλεθέασης: Πώς πήγαν οι πρεμιέρες χθες - My Style Rocks, Shopping Star και Next Top Model

Η πρώτη μάχη της τηλεθέασης: Πώς πήγαν οι πρεμιέρες χθες - My Style Rocks, Shopping Star και Next Top Model Facebook Twitter
0

My Style Rocks και Shopping Star, τα δύο προγράμματα με περίπου ίδια θεματολογία, έκαναν πρεμιέρα χθες το απόγευμα και έδωσαν την πρώτη μεγάλη μάχη της τηλεθέασης.


Η Βίκυ Καγιά και η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου βρέθηκαν η μία απέναντι στην άλλη και η τηλεθέαση έδωσε για την έναρξη τουλάχιστον μεγάλο προβάδισμα στη μία.

Το Shopping Star το οποίο κατάφερε να έρθει πρώτο και στα σχόλια του Twitter  την ώρα της προβολής, τερμάτισε πρώτο και στους πίνακες της Nielsen.

Το πρόγραμμα με παρουσιάστρια την Βίκυ Καγιά έφτασε στο 20,9% στο σύνολο και 24,8% στο δυναμικό κοινό.

Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου έφτασε στο 11,6% στο γενικό και στο 13,4% στο δυναμικό κοινό.

To βράδυ είχαμε όμως και δεύτερη εκπομπή με την Βίκυ Καγιά καθώς έγινε και η πρεμιέρα του Next Top Model.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, το Greece's Next Top Model τερμάτισε πρώτο συγκέντρωσε ποσοστό τηλεθέασης 16,5% στο γενικό και 19,8% στο δυναμικό κοινό. Υπήρξε ωστόσο τέταρτο που έφτασε  25,9%.

TV & Media
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM