H ψηφιακή έκδοση αύξησε τα έσοδα των «New York Times»

H ψηφιακή έκδοση αύξησε τα έσοδα των «New York Times» Facebook Twitter
0

Η εταιρεία New York Times Co. ανακοίνωσε μια -υψηλότερη της αναμενόμενης- αύξηση των εσόδων το τελευταίο τρίμηνο, εξαιτίας της σημαντικής αύξησης στην επισκεψιμότητα της ψηφιακής έκδοσης που συνέβαλε στο να εξισορροπηθούν τα υψηλά λειτουργικά κόστη της έκδοσης συνολικά.

Η εταιρεία, η οποία πασχίζει να αντεπεξέλθει μετά τη μείωση των διαφημίσεων στις έντυπες εκδόσεις, είχε χαρακτηρίσει το 2016 ως «χρονιά επενδύσεων» όταν και θα ανέβαζε τον πήχη των ψηφιακών επενδύσεων, ρίχνοντας πάνω από 50 εκατ. δολάρια σε βάθος τριετίας με στόχο να εδραιώσει την ψηφιακή παρουσία της εκτός των ΗΠΑ.

Με βάση διορθωμένα στοιχεία, η εταιρεία είχε έσοδα 6 σεντ ανά μετοχή κατά τη χρήση της το τρίτο τρίμηνο, ξεπερνώντας κατά 4 σεντ τις μεσοσταθμικές προβλέψεις των αναλυτών, σύμφωνα με την υπηρεσία χρηματοοικονομικής ενημέρωσης Thomson Reuters I/B/E/S.

Τα έσοδα από τις διαφημίσεις στην ψηφιακή έκδοση των New York Times, που αντιστοιχούν στο 35,5% των συνολικών εσόδων, αυξήθηκαν κατά 21,4% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της περσινής χρονιάς, ανακόπτοντας την πτωτική πορεία των δύο τελευταίων τριμήνων.

Ο διευθύνων σύμβουλος των NYT Μαρκ Τόμσον είχε προβλέψει τον Ιούλιο ότι τα έσοδα από την ψηφιακή διαφήμιση θα παρουσιάσουν αύξηση κατά το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, αντισταθμίζοντας την πτώση των διαφημίσεων στις έντυπες εκδόσεις του εκδοτικού ομίλου.

Τα έσοδα από τις συνδρομές στην ψηφιακή έκδοση αυξήθηκαν κατά 16,4%.

Τα λειτουργικά κόστη αυξήθηκαν κατά 3,2% στα 345,5 εκατομμύρια δολάρια, καθώς η επιχείρηση εντείνει την προσπάθειά της να αναβαθμίσει τις ψηφιακές της υπηρεσίες.

Τα καθαρά κέρδη σημείωσαν πτώση 95,7% (σ.σ. από τα 9,4 εκατομμύρια δολάρια στα 406.000 δολάρια), μείωση που οφείλεται κυρίως στις ριζικές αλλαγές και στις αποζημειώσεις του προσωπικού που απολύθηκε.

Τα έσοδα μειώθηκαν 1% στα 363,6 εκατομμύρια δολάρια, κάτω από τις προβλέψεις των αναλυτών  που προέβλεπαν 365 εκατομμύρια δολάρια.

Με στοιχεία από Reuters και ΑΠΕ/ΜΠΕ

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

TV & Media / Κιμ Καρντάσιαν: «Πάντα ένιωθα ότι είχα το σύνδρομο της Στοκχόλμης με τον Κάνιε Γουέστ»

«Πάντα ένιωθα πολύ άσχημα, πάντα τον προστάτευα και ήθελα να τον βοηθήσω. Έλεγα ότι έπρεπε να το παλέψω περισσότερο ή  ότι μπορούσα να βοηθήσω» εξομολογήθηκε η 45χρονη στο πρώτο επεισόδιο της 7ης σεζόν των «The Kardashians»
LIFO NEWSROOM
ΕΠΕΞ Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών

TV & Media / Τα 25 πιο επιδραστικά εξώφυλλα όλων των εποχών σύμφωνα με τους ΝΥΤ

Από τον Esquire μέχρι το Rolling Stone και από το Time ως το New Yorker: εξώφυλλα που έγραψαν ιστορία, με πρόσωπα-σύμβολα που καθόρισαν την εποχή τους, από τον Μοχάμεντ Άλι και τη Μαντόνα μέχρι τον Τζον Λένον και τον Μάρτιν Λούθερ Κινγκ.
LIFO NEWSROOM