H διαφήμιση που λέει την αλήθεια

H διαφήμιση που λέει την αλήθεια Facebook Twitter
0

Kώδικες QR κάνουν δικτάτορες να μιλήσουν σε πρόσφατη έντυπη διαφήμιση των Ρεπόρτερ Χωρίς Σύνορα.

Οι κώδικες QR είναι ένα barcode δύο διαστάσεων. Μέσα σε ένα κώδικα QR μπορεί να αποθηκευτεί, π.χ., ένας σύνδεσμος προς μια ιστοσελίδα. Ο χρήστης φωτογραφίζει με το κινητό του τηλέφωνο τον κώδικα QR και πλοηγείται αυτόματα στην ιστοσελίδα.

Στην περίπτωση της διαφήμισης, αυτό που γίνεται είναι ότι αφού σκανάρει κανείς τον κώδικα με το iPhone του και το βάλει πάνω στο στόμα του δικτάτορα, το στόμα αρχίζει να μιλάει- μόνο που πρόκειται για τη φωνή ενός δημοσιογράφου που ενημερώνει περί λογοκρισίας στη συγκεκριμένη χώρα.

via

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM