Γιατί μπαίνει barcode στις εφημερίδες;

Γιατί μπαίνει barcode στις εφημερίδες; Facebook Twitter
Nick Paleologos / SOOC
0

Στην καθιέρωση γραμμωτού κώδικα (barcode) για την on line παρακολούθηση και τον έλεγχο των κυκλοφοριών των εφημερίδων προχωρά άμεσα το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης όπως ανέφεραν χθες οι αρμόδιες πηγές.

Η κοινή υπουργική απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Ψηφιακής Πολιτικής αναμένεται εντός δέκα ημερών αλλά η εφαρμογή θα χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα, καθώς θα πρέπει να τοποθετηθούν ειδικά μηχανάκια σε όλα τα σημεία πώλησης εφημερίδων στην Ελλάδα.

Το κόστος θα καλυφθεί από κοινοτική χρηματοδότηση μεσώ ΕΣΠΑ και όχι από τους ιδιοκτήτες περιπτέρων και σημείων πώλησης, ούτε από τα δύο πρακτορεία. Τα στοιχεία από όλη την Ελλάδα θα συγκεντρώνονται και θα ανακοινώνονται οι συνολικές πανελλαδικές κυκλοφορίες στη ΓΓΕΕ.

Η κυβέρνηση προσδοκά με τον τρόπο αυτό να να φέρει διαφάνεια στο θέμα των κυκλοφοριών. Με τη δημιουργία on line Κεντρικού Συστήματος Διαχείρισης και Πώλησης Εντύπων (Εφημερίδων και Περιοδικών) με barcode από τα Σημεία Πώλησης θέλει να διασφαλίσει πρόσβαση στη διαφημιστική αγορά ανάλογη με την πραγματική απήχηση του κάθε εντύπου.


Σήμερα, η συγκεκριμένη αγορά απαρτίζεται κατά προσέγγιση από:
-2 Πρακτορεία Διανομής
-125 Υποπρακτορεία
-8.000 Σημεία Πώλησης Τύπου
-100 Τίτλους Εντύπων που διανέμονται καθημερινά (κατά μέσο όρο)
-500.000 Έντυπα που διανέμονται καθημερινά (κατά μέσο όρο)
-300.000 Έντυπα που επιστρέφονται καθημερινά (κατά μέσο όρο)


Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι σήμερα, είναι πρακτικά αδύνατος ο έλεγχος των πραγματικών πωλήσεων εφημερίδων και περιοδικών από τα Σημεία Πώλησης, ακριβώς εξαιτίας της απουσίας ενός Κεντρικού Συστήματος Διαχείρισης όλων των εντύπων, αλλά και της απουσίας on line επικοινωνίας με όλα τα Σημεία Πώλησης. Ένα τέτοιο σύστημα, υποστηρίζουν, είναι, αφενός, απαραίτητο να ενσωματώσει τις ανάγκες των Σημείων Πώλησης και, αφετέρου, να προσφέρει αξιόπιστες και πιστοποιημένες πληροφορίες σχετικά με τις πραγματοποιούμενες πωλήσεις. Προτεραιότητα του project είναι, όπως αναφέρουν, να εστιάσει στη συνολική εικόνα και, παράλληλα, να αναπτύξει την απαραίτητη υποδομή για τη διαδικασία track & trace των εντύπων καθώς και για την επεξεργασία των επιστροφών, ώστε να υπάρξει πλήρης διαφάνεια καθ' όλη τη διαδικασία διακίνησης (παραλαβή εντύπων, αποστολή, πώληση, επιστροφή, πιστοποίηση κ.λπ.).


Βασικά χαρακτηριστικά που πρέπει να πληροί το Κεντρικό Σύστημα Διαχείρισης και Πώλησης Εντύπων σύμφωνα με τις ίδιες πηγές -:
-Έλεγχος διανομής
-Έλεγχος πωλήσεων Τύπου
-Έλεγχος επιστροφών
-Αυτόματη σύγκριση διανομής – επιστροφής (διαφοράς = πώληση)
-Δυνατότητα προσθήκης νέων κωδικών (ειδών – ενδεχομένως και πέραν των εντύπων) και διάθεσή τους στα Σημεία Πώλησης
-Αυτοματοποιημένα στατιστικά πωλήσεων
-Ευκολία ελέγχου από Εποπτικούς Φορείς
Απαιτήσεις:
-Εκσυγχρονισμός και προμήθεια software Δικτύου και Σημείων Πώλησης
-Εκσυγχρονισμός και προμήθεια hardware Δικτύου και Σημείων Πώλησης
-Εξοπλισμός Σημείων Πώλησης με hardware συστήματα Τερματικών Λιανικής Πώλησης

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

The Summer Issue + Αθήνα 2004, 20 χρόνια μετά: Κυκλοφόρησε το νέο διπλό συλλεκτικό τεύχος της LiFO

Media / The Summer Issue + Αθήνα 2004, 20 χρόνια μετά: Κυκλοφόρησε το νέο διπλό συλλεκτικό τεύχος της LiFO

Η LiFO υποδέχεται το φετινό καλοκαίρι με δύο τεύχη που δεν πρέπει να χάσετε: Το καθιερωμένο Summer Issue (144 σελίδες) και το μεγάλο αφιερωματικό τεύχος (148 σελίδες) που επιμελήθηκε ο Δημήτρης Παπαϊωάννου με αφορμή τα 20 χρόνια από τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.
LIFO NEWSROOM
Ντέμη Γεωργίου: «Το πάρτι του γάμου της θα το κάνουμε στην κηδεία της» είπε φίλη της- Ξέσπασε σε κλάματα

TV & Media / Ντέμη Γεωργίου: «Το πάρτι του γάμου της θα το κάνουμε στην κηδεία της» είπε φίλη της- Ξέσπασε σε κλάματα

«Είχε στείλει μήνυμα στον άλλο κουμπάρο, τον φίλο μας, ότι αν κλείσει τα μάτια της θα φύγει, οπότε εκεί καταλάβαμε την σοβαρότητα της κατάστασης» ανέφερε μεταξύ άλλων
LIFO NEWSROOM