Δείτε τη διαφήμιση της Ryanair που απαγορεύτηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Δείτε τη διαφήμιση της Ryanair που απαγορεύτηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Facebook Twitter
0

(κάντε κλικ πάνω στη φωτογραφία)

Η παραπάνω φωτογραφία δημοσιεύτηκε σε μεγάλες εφημερίδες του Ηνωμένου Βασιλείου (Guardian, Daily Telegraph, Independent) προωθώντας ημερολόγιο του 2012 της εταιρείας με πικάντικες φωτογραφίες αεροσυνοδών, ντυμένων ελαφρά, τα έσοδα του οποίου προορίζονται για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Online καμπάνια μιας –ανώνυμης- αεροσυνοδού, την οποία υπέγραψαν 11.000 άτομα υποστήριζε ότι η διαφήμιση είναι προσβλητική, σεξιστική, αντιμετωπίζει τις γυναίκες σαν αντικείμενα και είναι ακατάλληλη να εμφανίζεται σε εφημερίδες εθνικής κυκλοφορίας.

Ο Ιρλανδικός αερομεταφορέας επιχειρηματολόγησε ότι η φωτογραφία της διαφήμισης προέρχεται από το ημερολόγιο, για το οποίο όλες οι γυναίκες που φωτογραφήθηκαν έδωσαν τη συγκατάθεσή τους.

Η ASA, η ανεξάρτητη αρχή του Ηνωμένου Βασιλείου που επιβλέπει τις διαφημίσεις σε όλα τα μέσα ενημέρωσης, αποφάσισε τελικά να απαγορεύσει τη διαφήμιση. Έκρινε ότι η φωτογραφία σε συνδυασμό με το κείμενο και ακόμα περισσότερο η στάση και το βλέμμα της κοπέλας μπορούν να εκληφθούν ως σεξουαλικά υπονοούμενα.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM