Μία δυνατή καμπάνια για την αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ

Μία δυνατή καμπάνια για την αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας κατά τη διάρκεια του Μουντιάλ Facebook Twitter
0

Ενώ εκατομμύρια φίλαθλοι σε όλο τον κόσμο απολαμβάνουν το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας αυξάνονται.

Μία δυνατή καμπάνια από την εταιρία J Walter Thompson (JWT) του Λονδίνου και το Εθνικό Κέντρο για την Ενδοοικογενειακή Βία, με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, έρχεται να ρίξει φως σε αυτή τη θλιβερή πραγματικότητα.

Ειδικότερα, είναι εμπνευσμένη από τα στατιστικά στοιχεία που δείχνουν αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας κατά 26% κάθε φορά που παίζει η Αγγλία. Αν μάλιστα η Αγγλία χάσει το παιχνίδι, ο αριθμός αυτός αγγίζει το 38%.

Με τον εύστοχο τίτλο «Ένα όχι και τόσο όμορφο παιχνίδι» (The Not-So-Beautiful Game), η καμπάνια έχει στόχο να αναδείξει τη λιγότερο γνωστή πλευρά της παρακολούθησης ποδοσφαιρικών αγώνων.


Αποτελείται από αφίσες, στις οποίες οι σημαίες διάφορων χωρών αποτυπώνονται με αίμα στα πρόσωπα γυναικών. Για παράδειγμα, στην αφίσα για την Αγγλία, ο κόκκινος σταυρός της σημαίας της (Σταυρός του Αγίου Γεωργίου) σχηματίζεται στο πρόσωπο μίας γυναίκας με αίμα από τη μύτη και το στόμα της.

Οι αφίσες, που αφορούν και άλλες χώρες όπως η Ιαπωνία και η Ελβετία, προβάλλονται σε διάφορες πλατφόρμες κατά τη διάρκεια αγώνων του Μουντιάλ.


Όπως οι φίλαθλοι των ποδοσφαιρικών ομάδων αισθάνονται άγχος κατά την παρακολούθηση των αγώνων, έτσι και τα θύματα της ενδοοικογενειακής βίας αισθάνονται το ίδιο, εξήγησε η διευθύντρια δημιουργικού της JWT, Jo Wallace.

TV & Media
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έχουν πραγματικά τηλεπαθητικές ικανότητες τα παιδιά με αυτισμό;

TV & Media / Έχουν τα παιδιά με αυτισμό τηλεπαθητικές ικανότητες;

Το αμερικανικό podcast «The Telepathy Tapes», που σπάει ρεκόρ ακροαματικότητας παγκοσμίως, υποστηρίζει ότι τα παιδιά με μη λεκτικό αυτισμό μπορούν να διαβάσουν τις σκέψεις άλλων ανθρώπων· όμως, η επιστημονική του εγκυρότητα αμφισβητείται.
LIFO NEWSROOM