Ζάκυνθος: Χωρίζεται το «Ναυάγιο» σε ζώνες πρόσβασης

Ζάκυνθος: Χωρίζεται το «Ναυάγιο» σε ζώνες πρόσβασης Facebook Twitter
1

Μέσα στον Απρίλιο αναμένεται να επιτραπεί και πάλι η πρόσβαση στην παραλία του Ναυαγίου, στη Ζάκυνθο.

Το σημείο της παραλίας όπου σημειώθηκαν κατολισθήσεις πέρυσι θα παραμείνει μη προσβάσιμο, ενώ σύμφωνα με το πόρισμα της έρευνας του Ευθύμιου Λέκκα και της ομάδας του, που αναμένεται να δοθεί σε λίγες μέρες στη δημοσιότητα, θα επιτρέπεται η πρόσβαση μόνο σε ένα κομμάτι της παραλίας.

Ένα δεύτερο κομμάτι της παράλιας του Ναυαγίου ωστόσο αναμένεται να «ανοίξει» για κατοίκους και τουρίστες, υπό αυστηρή όμως επιτήρηση, την οποία θα αναλάβει το Λιμενικό Σώμα και το Λιμενικό Ταμείο Ζακύνθου.

Την επιτήρηση της παράλιας του Ναυαγίου θα αναλάβει το Λιμενικό και το Λιμενικό Ταμείο Ζακύνθου.

Υπενθυμίζεται πως η παραλία είχε κλείσει στις 14 Σεπτεμβρίου του 2018, μετά την πτώση βράχων σε τμήμα της παραλίας που επέφερε τον τραυματισμό τουριστών.

Ελλάδα
1

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Στους 16 οι συλληφθέντες – Βρέθηκαν χιλιάδες ευρώ και χρυσές λίρες

Ελλάδα / Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ: Στους 16 οι συλληφθέντες – Βρέθηκαν χιλιάδες ευρώ, ράβδοι χρυσού και λίρες

Οι συλληφθέντες οδηγούνται στην εισαγγελία για ποινικές διώξεις, ενώ συνεχίζονται οι έρευνες για πιθανούς νέους εμπλεκόμενους - Κατασχέθηκαν μεγάλα ποσά μετρητών, χρυσός και πολύτιμα αντικείμενα
THE LIFO TEAM
«Μεταξύ 5-10 χρονών» το παιδί που γεννήθηκε από το σπέρμα του Δανού δότη στην Ελλάδα και πέθανε από καρκίνο

Ελλάδα / «Μεταξύ 5-10 χρονών» το παιδί που πέθανε από καρκίνο στην Ελλάδα και είχε γεννηθεί από το σπέρμα του Δανού δότη

Ήταν μέλος οικογένειας με τρία παιδιά που γεννήθηκαν από το σπέρμα του συγκεκριμένου δότη - Μετά τον θάνατό του διαγνώστηκε με καρκίνο και άλλο παιδί της οικογένειας
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια
Γιατί δεν λέτε τι πιέσεις ασκήθηκαν και από ποιους για να τροποποιηθεί η απόφαση ! Το λιμενικό δηλαδή θα διαθέτει σκάφος ολη μερα αποκλειστικά για το ναυάγιο ,όταν δεν διαθέτει σκάφος για πιο σοβαρές περιπτώσεις;ποιος άλλος θα έχει την εποπτεία και με ποιο τρόπο στα δεκάδες δρομολόγια από και προς το ναυάγιο ?