Θεσσαλονίκη: Ψητοπωλείο έβαλε φανάρι στην είσοδο, για να τηρούν οι πελάτες τις αποστάσεις

Θεσσαλονίκη: Ψητοπωλείο έβαλε φανάρι στην είσοδο, για να τηρούν οι πελάτες τις αποστάσεις Facebook Twitter
0

Στη Θεσσαλονίκη, ο «Γρηγόρης» και ο «Σταμάτης» ενός φαναριού δεν δίνουν το σύνθημα για τη διέλευση του δρόμου, αλλά για την παραγγελία σε ψητοπωλείο.

Κι όμως, αυτή την ευρηματική ιδέα είχε ένας ιδιοκτήτης ψητοπωλείου στην πλατεία Αριστοτέλους, προκειμένου να τηρούν οι πελάτες τις αποστάσεις που συστήνουν οι ειδικοί, στο πλαίσιο των μέτρων προφύλαξης για τον κορωνοϊό, κάτι που βέβαια αποτελεί πλέον κανόνα λειτουργίας για τα καταστήματα της εστίασης.

Το σύστημα λειτουργίας είναι απλό. «Για να μπει κάποιος στο κατάστημα, το φανάρι πρέπει να είναι πράσινο. Μόλις εισέρχεται, το φανάρι γίνεται κόκκινο, καθώς το χειρίζεται ο ταμίας. Όταν ολοκληρωθεί η συναλλαγή και βγει ο πελάτης έξω, το φανάρι γίνεται ξανά πράσινο, προκειμένου να μπει ο επόμενος πελάτης», εξήγησε ο Δημήτρης Δημητριάδης, ιδιοκτήτης του ψητοπωλείου, που είχε αυτή την ιδέα.

«Το έχουν υιοθετήσει όλοι οι πελάτες και το σέβονται, ενώ κάποιοι το διασκεδάζουν», συμπλήρωσε, μιλώντας στην ΕΡΤ, ενώ ζήτησε από τον κόσμο να δείχνει υπομονή και να περιμένει όταν εξυπηρετείται από καταστήματα εστίασης, προκειμένου να μην υπάρχει συγχρωτισμός.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

 Ένας στους επτά ενήλικες στην Ελλάδα έχει βιώσει σεξουαλική βία κατά την παιδική ηλικία, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα

Ελλάδα / Ένας στους επτά ενήλικες στην Ελλάδα έχει βιώσει σεξουαλική βία κατά την παιδική ηλικία, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα

Το ποσοστό των γυναικών που βίωσαν σεξουαλική βία ως παιδιά στην Ελλάδα ανέρχεται σε 12,1% και το ποσοστό των ανδρών 15,3% - Παγκόσμια έρευνα με επικεφαλής την Ελληνίδα Εμμανουέλα Γακίδου
LIFO NEWSROOM