Στα λεωφορεία του κέντρου δεν ανεβαίνει ούτε ένας ελεγκτής - Τι αποκαλύπτουν στο LIFO.gr πηγές του Ο.ΣΥ

Στα λεωφορεία του κέντρου δεν ανεβαίνει ούτε ένας ελεγκτής - Τι αποκαλύπτουν στο LIFO.gr πηγές του Ο.ΣΥ Facebook Twitter
EUROKINISSI
6

Η 15η Νοεμβρίου ήταν η τελευταία ημέρα που έγιναν δεκτά τα παλιά εισιτήρια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αλλά, τέσσερις μήνες μετά, κανένας δεν ελέγχει τους επιβάτες των λεωφορείων του Κέντρου, για το αν ακυρώνουν τα νέα, ηλεκτρονικά εισιτήρια.

Όπως αποκάλυψαν διοικητικές πηγές από τις Οδικές Συγκοινωνίες (Ο.ΣΥ) στο LIFO.gr, οι μοναδικές γραμμές στις οποίες γίνονται έλεγχοι - από μόλις 15 ελεγκτές - είναι στα λεωφορεία Χ93, Χ95, Χ96, Χ97, με τελικό προορισμό το αεροδρόμιο.

Τι απαντά ο ΟΑΣΑ

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον ΟΑΣΑ, η επίσημη απάντηση που λάβαμε ήταν πως «γίνονται έλεγχοι σε όλο το δίκτυο που θα εντατικοποιηθούν με την πρόσληψη επιπλέον 160 ελεγκτών κομίστρου». 

Η διάψευση της διάψευσης

«Σε αυτή την φάση δεν γίνονται έλεγχοι στα δρομολόγια λεωφορείων του κέντρου. Ούτε ένας. Υπάρχει μεν η πρόβλεψη για πρόσληψη 160 επιπλέον ελεγκτών, αλλά για την ώρα κανένας δεν ελέγχει τα λεωφορεία στο κέντρο», διαβεβαιώνει το LIFO.gr και δεύτερη πηγή από την Ο.ΣΥ, που μίλησε στην ιστοσελίδα μας υπό την προϋπόθεση της ανωνυμίας.

«Είναι ζήτημα απόφασης και όχι προσωπικού. Υπάρχουν ήδη άτομα και εξοπλισμός για να γίνουν οι έλεγχοι, όπως γίνονται και στα δρομολόγια του αεροδρόμιου, αλλά συνεχώς το αναβάλλουν», προσθέτει.

Τι συνέβαινε όλους τους προηγούμενους μήνες

Όπως παραδέχεται ο ΟΑΣΑ, όλοι οι ελεγκτές που έχουν προσληφθεί, έως σήμερα, είναι με συμβάσεις αορίστου χρόνου.

Αυτό πρακτικά σημαίνει πως, όλους αυτούς τους μήνες που στελέχη του ΟΑΣΑ έκαναν λόγο για «περίοδο ανοχής μέχρι την εξοικείωση του επιβατικού κοινού», οι ελεγκτές αυτοί πληρώνονταν κανονικά παρά τους ανύπαρκτους ελέγχους.

Στα λεωφορεία του κέντρου δεν ανεβαίνει ούτε ένας ελεγκτής - Τι αποκαλύπτουν στο LIFO.gr πηγές του Ο.ΣΥ Facebook Twitter
SOOC

Ποιος έχει την ευθύνη

Τόσο ο εξοπλισμός όσο και ο αριθμός των ελεγκτών καθορίζεται «κεντρικά» από τον ΟΑΣΑ, που έχει την ευθύνη της κατανομής των ελεγκτών και του καθορισμού των βαρδιών σε μετρό, ηλεκτρικό, τραμ, λεωφορεία και τρόλεϊ.

Άλλωστε ο ίδιος Οργανισμός κατανέμει και τα ποσοστά από τα έσοδα του κοινού εισιτηρίου, στις θυγατρικές των ΜΜΜ, ανάλογα με την εκτιμώμενη κίνηση σε αυτά.

Η κατάσταση στο μετρό δεν είναι πολύ καλύτερη, αφού οι μπάρες έχουν πέσει σε ελάχιστους σταθμούς (Σύνταγμα, Αεροδρόμιο, Αιγάλεω, Άγιος Δημήτριος, Άγιος Αντώνιος, Ελαιώνας, Δουκίσσης Πλακεντίας) με το υπουργείο να μεταθέτει από μήνα σε μήνα την καθολική λειτουργία τους.

Στα λεωφορεία του κέντρου δεν ανεβαίνει ούτε ένας ελεγκτής - Τι αποκαλύπτουν στο LIFO.gr πηγές του Ο.ΣΥ Facebook Twitter
SOOC

Από μήνα σε μήνα

Στα τέλη του Οκτωβρίου ο κ. Σπίρτζης δεσμευόταν πως όλες οι μπάρες θα έχουν πέσει στις αρχές του Νοεμβρίου και όταν έφτασε η Πρωτοχρονιά, υποσχέθηκε την πλήρη λειτουργία τους έως το τέλος Ιανουαρίου. Ο Ιανουάριος όμως ήρθε και έφυγε και τελικά έφτασε Μάρτιος για να πέσουν οι μπάρες στο Σύνταγμα.

Όμως για τα λεωφορεία του κέντρου των Αθηνών, δεν υπάρχει καν αυτή η, έστω και τμηματική, «πολυτέλεια» έμμεσου ελέγχου στις μπάρες, με αποτέλεσμα την ανεξέλεγκτη επιβίβαση, σε όλα τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ του Κέντρου, από άτομα που έχουν μεν τη δυνατότητα να πληρώσουν εισιτήριο αλλά εκμεταλλεύονται την τετράμηνη απουσία των ελεγκτών. 

Ελλάδα
6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καρδίτσα: Αποκαταστάθηκαν οι ζημιές από τον Daniel σε δύο νηπιαγωγεία του Παλαμά

Ελλάδα / Καρδίτσα: Αποκαταστάθηκαν οι ζημιές από τον Daniel σε δύο νηπιαγωγεία του Παλαμά

Τα σχολεία που αποκαταστάθηκαν είναι το 1ο και το 3ο Νηπιαγωγείο Παλαμά Καρδίτσας, τα οποία επισκευάστηκαν πλήρως με χρηματοδότηση της Ένωσης και παραδόθηκαν δύο μήνες νωρίτερα από τις αρχικές προβλέψει
LIFO NEWSROOM

σχόλια

5 σχόλια
Η κατάσταση είναι εξαιρετικά δυσάρεστη, διότι εάν είσαι ευσυνείδητος πολίτης και δεν χτυπάς εισιτήριο αισθάνεσαι άσχημα, ενώ αν χτυπάς αισθάνεσαι κορόιδο. Τις προάλλες περίμενα στην ουρά να φορτίσω την κάρτα ώσπου μια παρέα νεαρών φιλοξενούμενων ασιατικής καταγωγής πέρασε σα να μην τρέχει τίποτα... Μετά από αυτό, δεν χτύπησα φυσικά, μόνο που δυστυχώς εγώ έκανα κακό στη χώρα μου.
Ερώτηση και απορία μαζί: Αφού δεν πληρώνουν οι επιβάτες εισιτήριο (η συντριπτική πλειοψηφία) πώς συντηρείται όλος αυτός ο στόλος χιλιάδων λεωφορείων και μαζί οι χιλιάδες εργαζομένων; Μοιραία, δεν θα χρεωκοπήσει; Μιλάμε για μήνες ¨δωρεάν" μετακινήσεων!!!
1) Έχει χρεωκοπήσει εδώ και χρόνια.2) Ο στόλος ψευτο-συντηρείται κυρίως με "μπαλώματα" και δεν ανανεώνεται με οχήματα λιγότερο ρυπογόνα.Όποιος έχει βρεθεί πεζός πίσω από τα λεωφορεία γνωρίζει πως οι εξατμίσεις τους καπνίζουν σαν την Motor Oil. Το ίδιο και για τα ταξί με τα εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα παλαιάς τεχνολογίας και χωρίς να έχουν αλλάξει καταλύτη. http://www.osy.gr/ethelsite/pages/allBuses.php3) Προσωπική εκτίμηση, δεν είναι συντριπτική πλειοψηφία όσοι δεν πληρώνουν αλλά μία σημαντική μειοψηφία.
δεν χρησιμοποιώ συχνά λεωφορεία και παρ' όλα αυτά μου έχει τύχει ήδη 3-4 φορές να μπω σε λεωφορείο που δεν λειτουργεί κανένα από τα 3 ακυρωτικά μηχανήματα, οπότε και να θες να χτυπήσεις εισιτήριο δεν μπορείς... αλλά δεν ξέρω αν είναι τεχνικό πρόβλημα ή επιλογή του οδηγού να μην τα ενεργοποιεί!