Πλατεία Συντάγματος: Οι εργασίες για τον Μεγάλο Περίπατο- Οι αλλαγές και οι εναλλακτικές διαδρομές

Πλατεία Συντάγματος: Οι εργασίες για τον Μεγάλο Περίπατο- Οι αλλαγές και οι εναλλακτικές διαδρομές Facebook Twitter
ΑΠΕ-ΜΠΕ
0

Σε εξέλιξη βρίσκονται από το βράδυ του Σαββάτου, τα προγραμματισμένα έργα στο Σύνταγμα για τον Μεγάλο Περίπατο.

Στο πλαίσιο της δεύτερης φάσης της υλοποίησης του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας, μπουλντόζες και νταλίκες ξεκίνησαν τις εργασίες στην πλατεία όπου θα δημιουργηθεί επιπλέον χώρος για πεζούς στη δεξιά πλευρά κυκλοφορίας.

Λόγω της παρέμβασης στην κάτω πλευρά της πλατείας Συντάγματος στο εξής θα απομείνουν τρεις λωρίδες ελεύθερης κυκλοφορίας για όλα τα οχήματα και μία λωρίδα αποκλειστικά για τα λεωφορεία. Ειδικά για αυτά στο τμήμα μεταξύ των οδών Ερμού και Μητροπόλεως, θα δημιουργηθεί εσοχή για την στάση τους.

Για τα ταξί προβλέπεται η παλιά πιάτσα της οδού Όθωνος, καθώς και μία νέα, στην «ανάποδη» Καραγιώργη Σερβίας, στο κομμάτι από την οδό Βουλής έως την πάνω γωνία.

Από την ερχόμενη εβδομάδα θα λειτουργήσουν οι λεωφορειολωρίδες σε Πανεπιστήμιου, Ακαδημίας και Φιλελλήνων.

Πλατεία Συντάγματος: Οι εργασίες για τον Μεγάλο Περίπατο- Οι αλλαγές και οι εναλλακτικές διαδρομές Facebook Twitter
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πλατεία Συντάγματος: Οι εργασίες για τον Μεγάλο Περίπατο- Οι αλλαγές και οι εναλλακτικές διαδρομές Facebook Twitter
ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πλατεία Συντάγματος: Οι εργασίες για τον Μεγάλο Περίπατο- Οι αλλαγές και οι εναλλακτικές διαδρομές Facebook Twitter
ΑΠΕ-ΜΠΕ

Εναλλακτικές διαδρομές

«Για την αποφυγή των καθυστερήσεων που ενδέχεται να προκληθούν τις πρώτες ημέρες των αλλαγών, οι συγκοινωνιολόγοι προτείνουν εναλλακτικές διαδρομές που θα διευκολύνουν την μετακίνηση των οδηγών:

Από βορειοδυτικές περιοχές και Ομόνοια, Πατήσια, Κυψέλη

Μέσω Ακαδημίας
Μέσω Πειραιώς - Χαμοστέρνας - Καλλιρόης
Μέσω Λ. Αλεξάνδρας
«Οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις του Μεγάλου Περιπάτου της Αθήνας στοχεύουν στη μείωση της διερχόμενης κυκλοφορίας από το κέντρο της Αθήνας (οχήματα που τόσο η προέλευση όσο και ο προορισμός τους δεν έχουν σχέση με το κέντρο) και για το λόγο αυτό προτείνεται η κίνηση σε περιφερειακούς του κέντρου άξονες», αναφέρει ο δήμος Αθηναίων.

Επίσης προτείνονται εναλλακτικά μέσα και συνδυασμοί μετακινήσεων:

- Για την είσοδο στο κέντρο από τα προάστια προτείνεται και η μετεπιβίβαση, τηρώντας όλους τους προβλεπόμενους κανόνες υγιεινής, στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, στις παρυφές των κεντρικών περιοχών, όπως στο μετρό (π.χ. στον μεγάλο υπόγειο χώρο στάθμευσης στο μετρό Συγγρού-Φιξ) και στα λεωφορεία και τρόλεϊ.

- Για τις κοντινές μετακινήσεις στο κέντρο προτείνεται, όπου είναι δυνατόν, το περπάτημα και το ποδήλατο.

- Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ώρες κυκλοφοριακής αιχμής στο κέντρο είναι 8:30-10:00 το πρωί και 2:00-4:00 το απόγευμα» αναφέρει ο δήμος Αθηναίων.

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΜΑΤΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΕΦΕΣΕΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ

Ελλάδα / Μάτι: «Οι ΟΤΑ ασκούν εφέσεις» κατήγγειλε ο Σύλλογος Θανόντων και Εγκαυματιών - «Αποσυρόμαστε άμεσα» απαντούν

Μετά από τηλεφωνική επικοινωνία του Κυριάκου Πιερρακάκη με Νίκο Χαρδαλιά και δημάρχους Ραφήνας και Μαραθώνα, αποσύρονται οι εφέσεις για Μάτι και Μάνδρα
LIFO NEWSROOM
Ποιος είναι ο Χρήστος Μαυρίκης: Από τα «ΚΑΦΑΟ» των υποκλοπών στην απόπειρα δωροδοκίας αεροπαγίτη

Ελλάδα / Ποιος είναι ο Χρήστος Μαυρίκης: Από τα «ΚΑΦΑΟ» των υποκλοπών στην απόπειρα δωροδοκίας αεροπαγίτη

Γνωστός από τη δεκαετία του 1990 για τον ρόλο του στο σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών, ο Χρήστος Μαυρίκης βρίσκεται και πάλι στην επικαιρότητα, αυτή τη φορά μετά τη σύλληψή του για φερόμενη απόπειρα δωροδοκίας ανώτατου δικαστικού
LIFO NEWSROOM