Ο Φίλης απαντά στον Ιερώνυμο: Τα θέματα αυτά αποτελούν αντικείμενο επιστημονικού διαλόγου

Ο Φίλης απαντά στον Ιερώνυμο: Τα θέματα αυτά αποτελούν αντικείμενο επιστημονικού διαλόγου Facebook Twitter
ΑΠΕ - ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές
2

Τη δική του απάντηση στις δύο επιστολές του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου (στον πρόεδρο της Βουλής και τον ίδιο) έδωσε ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης.

Με δική του επιστολή, ο κ. Φίλης υποστηρίζει ότι πληροφορήθηκε από δημοσιεύματα του ηλεκτρονικού τύπου όσα δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και, μεταξύ άλλων, σημειώνει: «Τα θέματα αυτά αποτελούν αντικείμενο επιστημονικού διαλόγου καθώς και ευρύτερου δημόσιου διαλόγου που πρέπει να γίνεται νηφάλια και ψύχραιμα και με στόχο να διδασκόμαστε όλοι από τα λάθη μας».

Ολόκληρη η επιστολή του υπουργού Παιδείας:

«Μακαριώτατε,

Πληροφορήθηκα δια του ηλεκτρονικού τύπου το περιεχόμενο της επιστολής που μού απευθύνετε σχετικά με τις σχέσεις της Διοίκησης της Εκκλησίας της Ελλάδος με το δικτατορικό καθεστώς της επταετίας.

Τα θέματα αυτά αποτελούν αντικείμενο επιστημονικού διαλόγου καθώς και ευρύτερου δημόσιου διαλόγου που πρέπει να γίνεται νηφάλια και ψύχραιμα και με στόχο να διδασκόμαστε όλοι από τα λάθη μας.

Ως προς τα θεσμικά ζητήματα όπως με το μάθημα των Θρησκευτικών, είναι ωφέλιμο να συζητούνται όχι με ανταλλαγή επιστολών αλλά στο πλαίσιο της θεσμικής συνεργασίας μεταξύ της Πολιτείας και της Εκκλησίας, όπως αυτή υλοποιήθηκε και υλοποιείται και με τη σειρά τακτικών συναντήσεων μεταξύ του Αρχιεπισκόπου και του υπουργού Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων.

Γνωρίζετε ότι είμαι πάντοτε ανοιχτός στο διάλογο και βεβαίως για συνάντηση μαζί σας.»

2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τέμπη: Πειθαρχική έρευνα κατά εισαγγελίας Λάρισας σχετικά με το «μπάζωμα»

Ελλάδα / Αρειος Πάγος: Πειθαρχική έρευνα για εισαγγελέα που απέρριψε τον έλεγχο δύο υφυπουργών στην υπόθεση των Τεμπών

Η εισαγγελέας που ελέγχεται ήταν υποχρεωμένη να στείλει αμελλητί στη Βουλή τη μήνυση των συγγενών κατά των υφυπουργών Χρήστου Τριαντόπουλου και Ζωής Ράπτη
NEWSROOM

σχόλια

2 σχόλια
ΜΗΠΩΣ ΑΡΑΓΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ,ΙΟΥΔΑΙΟΙ,ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΣΧΟΛΕΙΑ ,Ή ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ Π.Χ.ΚΑΘΟΛΙΚΩΝ (ΣΥΡΟΣ ΚΛΠ),ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ (ΘΡΑΚΗ) ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝΚ Ρ Ι Σ Η ΤΟΥΣ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ,ΕΝΩ Η ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΕΣ ΠΛΕΙΟΨΗΦΟΥΣΑΘΡΗΣΚΕΙΑ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗΣ,ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΜΟΔΙΑΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ???
Και πολύ ευγενικός ήταν! Αντί να του πει, κάνε καμιά δωρεά, βοηθάτε τους φτωχούς ανθρώπους, κατεβείτε από τους θρόνους και ξεκαβαλήστε το καλάμι και εν τέλει, αφήστε τα βιβλία στους επιστήμονες! Μόνο στο Ιράν παίζει να ανακατεύονται θρησκευτικοί ηγέτες στα βιβλία των παιδιών!!