Νέα αστικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Ξεκινά ο διαγωνισμός

Νέα αστικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη - Ξεκινά ο διαγωνισμός Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου.
1

Ξεκινά ο διαγωνισμός για την προμήθεια 750 αστικών λεωφορείων σε Αττική και Θεσσαλονίκη με καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών την 1η Ιουλίου 2019.

Την προκήρυξη του διαγωνισμού για την προμήθεια 750 αστικών λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και την συντήρησή τους για 15 χρόνια απέστειλε στην ΕΕ το υπουργείο Μεταφορών. Ο συνολικός προϋπολογισμός του διαγωνισμού της προμήθειας συντήρησης ανέρχεται σε 461 εκ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 89.εκ ευρώ), εκ των οποίων τα 215 εκ. ευρώ. για τη Θεσσαλονίκη και 246 εκ. ευρώ για την Αττική. Η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών είναι η 1η Ιουλίου 2019.

«Ο εκσυγχρονισμός του στόλου με σύγχρονα, χαμηλών ρύπων λεωφορεία, που θα μπορούν να λειτουργήσουν ενιαία με το υπόλοιπα μεταφορικά μέσα, στη βάση της συμπληρωματικότητας και της περιβαλλοντικής / αισθητικής αναβάθμισης του αστικού ιστού, έχει σαν στόχο να αποκτήσει η Αττική και η Θεσσαλονίκη ένα καλύτερο επίπεδο εξυπηρέτησης για τους επιβάτες, με βελτιωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, στο πλαίσιο της μετάβασης σε μία οικονομία χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του 'Ανθρακα» τονίζει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Η προμήθεια αφορά 320 Ηλεκτροκίνητα (12m), 330 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και 100πετρελαιοκίνητα Euro (18 m). Πιο συγκεκριμένα, για τη Θεσσαλονίκη προβλέπονται συνολικά 350 λεωφορεία, εκ των οποίων τα 150 Ηλεκτροκίνητα (12m), τα 150 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και τα 50 πετρελαιοκίνητα Euro VI (18 m). Στην Αττική τα 400 λεωφορεία είναι 170 Ηλεκτροκίνητα (12m),180 με κινητήρα Συμπιεσμένου Φυσικού Αερίου (12m) και 50 πετρελαιοκίνητα Euro IV (18 m). Για την προμήθεια έχει υπογραφεί και η προβλεπόμενη συμφωνία με τους εποπτευόμενους φορείς ΟΑΣΘ και ΟΣΥ.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

σχόλια

1 σχόλια
Για όνομα του Θεού Επιτέλους Ας κάνουν λεωφορεία χαμηλά που να μπορούν να μπαίνουν σε ευθεία με το κράσπεδο και τα αναπηρικά καρότσια Καθώς και τα καρότσια με τα μωρά όπως γίνεται σε όλο το εξωτερικό.