Κακοκαιρία: Πλαφόν σε είδη πρώτης ανάγκης, μετά τις καταγγελίες για αισχροκέρδεια

Επεκτείνεται το πλαφόν για την αισχροκέρδεια σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης από κακοκαιρία Facebook Twitter
Φωτ.: Eurokinissi
0

Επεκτείνεται το πλαφόν για την αισχροκέρδεια σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης ύστερα από κακοκαιρία

Έπειτα από καταγγελίες για αισχροκέρδεια στις τιμές πώλησης του εμφιαλωμένου νερού, στις περιοχές που πλήττονται από τις επιπτώσεις της κακοκαιρίας Daniel, με απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα, επιβάλλεται πλαφόν στο περιθώριο μεικτού κέρδους στα επίπεδα του 2021.

Στην απόφαση αναφέρεται πως το εν λόγω πλαφόν επιβάλλεται σε «κάθε άλλη κατηγορία προϊόντων που είναι απαραίτητα για τη διατροφή και την αξιοπρεπή διαβίωση των καταναλωτών, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης που προκαλείται από φυσική ή τεχνολογική καταστροφή ή θεομηνία».

Το πλαφόν ισχύει ήδη σε 68 κατηγορίες προϊόντων, όσα δηλαδή περιέχονται στο «καλάθι του νοικοκυριού», το «καλάθι των μαθητών» καθώς και τα «προϊόντα παραγωγής ζεστού νερού χρήσεως», όπως είναι οι θερμοσίφωνες.

Νωρίτερα, κάτοικος στη Λάρισα κατήγγειλε περιστατικά αισχροκέρδειας όσον αφορά στην πώληση του νερού στην περιοχή, μετά την κακοκαιρία Daniel, λέγοντας πως μία εξάδα εμφιαλωμένα νερά πωλούνται 6 ευρώ. «Είναι εξοργιστικό. Η ΔΕΥΑΛ έχει διακόψει το νερό, μάλλον για να προστατεύσει το δίκτυό της» σημείωσε ο κάτοικος στον ΣΚΑΪ. Συμπλήρωσε πως έψαξε σε σούπερ μάρκετ για νερό, αλλά είχαν τελειώσει όλα τα αποθέματα, μάλιστα είδε κόσμο να μαλώνει.

Υπενθυμίζεται ότι, εκτός από τους ελέγχους των συνεργείων της Διυπηρεσιακής Μονάδας Ελέγχου Αγοράς οι πολίτες θα πρέπει, όταν έρχονται αντιμέτωποι με φαινόμενα αισχροκέρδειας και πολύ περισσότερο όταν δεν υπάρχει η απαραίτητη απόδειξη  να τα καταγγέλλουν, είτε στην αστυνομία είτε στις αρμόδιες ελεγκτικές υπηρεσίες της περιφέρειας.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

First Intake: Σε λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για ραντεβού σε δομές ψυχικής υγείας

Ελλάδα / First Intake: Σε λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για ραντεβού σε δομές ψυχικής υγείας

Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν και η ψηφιοποίηση του πρώτου αιτήματος έχει στόχο την βελτίωση της προσβασιμότητας και της αποτελεσματικότητας στην παροχή φροντίδας ψυχικής υγείας
LIFO NEWSROOM