ΕΡΓΟΣΕ: «Τρέχει» το σιδηροδρομικό έργο Θεσσαλονίκη-Ειδομένη που θα ενώνει την Ελλάδα με την Ευρώπη

ΕΡΓΟΣΕ: Με αμείωτο ρυθμό οι εργασίες για τη σιδηροδρομική γραμμή που θα ενώνει την Ελλάδα με την Ευρώπη Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: EUROKINISSI
0

Συνεχίζονται πυρετωδώς τα έργα εκσυγχρονισμού της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, μίας από τις πιο σημαντικές διασυνοριακές συνδέσεις της χώρας με την Ευρώπη.

Το μεγάλης σημασίας αυτό έργο, σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2026. Σκοπός είναι η αναβάθμιση της ηλεκτροκινούμενης σιδηροδρομικής γραμμής που οδηγεί πρώτα στη Βόρεια Μακεδονία και έπειτα στην Κεντρική Ευρώπη. Με αυτό τον τρόπο ανοίγει ξανά ο δρόμος για διεθνή επιβατικά δρομολόγια από την Ελλάδα σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Ωστόσο ο εκσυγχρονισμός του συγκεκριμένου άξονα, παράλληλα θα βελτιώσει τις εμπορευματικές μεταφορές προς το εξωτερικό. Συγκεκριμένα θα ενισχύσει τη διακίνηση των container μέσω του σιδηροδρόμου προς τα Δυτικά Βαλκάνια.

Αποτελεί μια γραμμή μεγάλης σημασίας, καθώς ως διασυνοριακό τμήμα του βασικού δικτύου ΔΕΔ-Μ (Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών που συνδέει τις περιφέρειες εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εξασφαλίζει τις πολυτροπικές επιβατικές και εμπορικές μετακινήσεις) μπορεί να βοηθήσει μοιράζοντας τις μεταφορές εμπορευμάτων από τους οδικούς στους σιδηροδρομικούς άξονες. Το συνολικό μήκος του άξονα της γραμμής Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, στο οποίο θα εγκατασταθεί νέο σύστημα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ETCS L1, είναι 71 χιλιόμετρα.

Στο τμήμα Πολύκαστρο - Ειδομένη, το έργο εκτείνεται κατά μήκος της νέας παραλλαγής της γραμμής. Σημαντική ωστόσο είναι και η εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης και ECTS Level1 στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Ειδομένη, μέσω της νέας παραλλαγής στο τμήμα μήκους 20 χλμ. Πολύκαστρο - Ειδομένη, με την οποία αποφεύγεται η κίνηση. Τέλος προβλέπεται και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες του συστήματος σηματοδότησης, ενώ στη νέα στάση του Μικρού Δάσους θα κατασκευασθεί παρακαμπτήριος γραμμή με ηλεκτροκίνηση, μήκους 2,2 χλμ.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών, θα παραδοθεί σε χρήση η γραμμή Πολύκαστρο - Ειδομένη με εγκατεστημένο σύστημα ηλεκτροκίνησης σε όλο το μήκος της.

ΕΡΓΟΣΕ: «Τρέχει» το σιδηροδρομικό έργο Θεσσαλονίκη-Ειδομένη που θα ενώνει την Ελλάδα με την Ευρώπη Facebook Twitter

Με πληροφορίες από ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καύσωνας: Απαγόρευση delivery και εξωτερικών εργασιών το Σάββατο από 12:00 έως 16:00 στην Αττική

Ελλάδα / Καύσωνας: Απαγόρευση delivery και εξωτερικών εργασιών το Σάββατο από 12:00 έως 16:00 στην Αττική

Έκτακτα μέτρα προστασίας για εργαζομένους στον ιδιωτικό τομέα ανακοίνωσε το Υπουργείο Εργασίας λόγω των επικίνδυνα υψηλών θερμοκρασιών. Πρόστιμα 2.000 ευρώ για παραβάσεις.
LIFO NEWSROOM
Ρόδος: Η κατάθεση 31χρονης για σεξουαλική κακοποίηση από τον πατέρα της – «Με βίαζε τρεις φορές την ίδια μέρα»

Ελλάδα / Ρόδος: Η κατάθεση 31χρονης για σεξουαλική κακοποίηση από τον πατέρα της – «Με βίαζε τρεις φορές την ίδια μέρα»

Η 31χρονη κατέθεσε – παρουσία ψυχολόγου – πως έπεσε πρώτη φορά θύμα σεξουαλικής επίθεσης από τον πατέρα της όταν ήταν 16 ετών και ζούσαν μαζί στο σπίτι της γιαγιάς της, έπειτα από τον χωρισμό των γονιών της
LIFO NEWSROOM
Δίκη Γρίβα: «Περίμενα ότι θα αυτοκτονούσε, όχι ότι θα σκότωνε» - Ενταση στην αίθουσα με τους γονείς του θύματος

Ελλάδα / Δίκη Γρίβα: «Περίμενα ότι θα αυτοκτονούσε, όχι ότι θα σκότωνε» - Ενταση στην αίθουσα με τους γονείς του θύματος

Ολοκληρώθηκε η εξέταση των μαρτύρων στη δίκη για τη γυναικοκτονία της Κυριακής Γρίβα, με τους γονείς της να ξεσπούν εναντίον του κατηγορούμενου
LIFO NEWSROOM
ΦΩΤΙΑ ΣΤΟΝ ΦΕΝΕΟ

Ελλάδα / Φωτιά στον Φενεό: «Η σημαντικότερη μέχρι στιγμής οικολογική καταστροφή της φετινής αντιπυρικής περιόδου»

Τα αίτια της φωτιάς στον Φενεό - Τα 5.950 από τα 11.460 στρέμματα που κάηκαν, αφορούν δασικό είδος χωρίς δυνατότητα φυσικής αναγέννησης μετά από πυρκαγιά - Δείτε χάρτες
LIFO NEWSROOM