Αυξημένες οι καταγγελίες στο Συνήγορο του Πολίτη

Αυξημένες οι καταγγελίες στο Συνήγορο του Πολίτη Facebook Twitter
0

Τις ηλεκτρονικές επικοινωνίες και τις ταχυδρομικές υπηρεσίες, αφορά το 30% των καταγγελιών που έγιναν το 2011 στον Συνήγορο του Πολίτη, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της Ανεξάρτητης Αρχής που παρέδωσε σήμερα ο Συνήγορος του Καταναλωτή Ευάγγελος Ζερβέας στον πρόεδρο της Βουλής και στον Πρωθυπουργό. Στις καταγγελίες ακολουθούν ο κλάδος των Χρηματοπιστωτικών Υπηρεσιών (25,8%) και ο κλάδος των καταναλωτικών αγαθών (21,5%).

Συνολικά, κατά τον προηγούμενο χρόνο 3.845 έγγραφες αναφορές, οι περισσότερες εκ των οποίων αφορούσαν ζητήματα ορθής τιμολόγησης και ποιότητας αγαθών, καθώς και αθέτησης συμβατικών όρων. Σύμφωνα με την Έκθεση ο αριθμός αυτός είναι αυξημένος κατά 4% σε σχέση με πέρυσι. Το 82% από τις καταγγελίες καταλήγουν σε φιλική διευθέτηση ενώ  σε περισσότερες από τρεις στις τέσσερις υποθέσεις υπάρχει θετική έκβαση υπέρ καταναλωτή.

Βασικός λόγος αύξησης των καταγγελιών είναι η επιδείνωση της οικονομικής κατάστασης των πολιτών που δεν μπορούν πλέον να ανταποκριθούν στις οικονομικές υποχρεώσεις. Ενδεικτικό είναι ότι η αδυναμία αυτή παρατηρείται σε όλους τους τομείς που υπάρχουν χρεώσεις πάγιας μορφής.  

Αυξημένες κατά 36% ήταν οι τηλεφωνικές διαμαρτυρίες πολιτών ενώ υπήρξαν και 3.420 αιτήσεις οφειλετών για εξωδικαστική ρύθμιση χρεών.

Ελλάδα
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σέρρες: Δεν ανήκει στον αγνοούμενο διοικητή το παρατημένο ΙΧ στο όρος Μπέλλες - Κανένα ίχνος του μέχρι σήμερα

Ελλάδα / Σέρρες: Δεν ανήκει στον αγνοούμενο διοικητή το παρατημένο ΙΧ στο όρος Μπέλλες - Κανένα ίχνος του μέχρι σήμερα

Το αυτοκίνητο βρέθηκε στα χιόνια από κυνηγούς, λίγα χιλιόμετρα από εκεί που είχε βρεθεί και το εξάρτημα του ΙΧ που ταίριαζε στο μοντέλο του οχήματος του 45χρονου
THE LIFO TEAM