Aλλαγές σε τρόλεϊ-λεωφορεία που ισχύουν από Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου

Aλλαγές σε τρόλεϊ-λεωφορεία που ισχύουν από Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου Facebook Twitter
0

Οι Συγκοινωνίες Αθηνών εφαρμόζουν από σήμερα αλλαγές και τροποποιήσεις στις γραμμές των λεωφορείων. Σύμφωνα με την ανακοίνωσή τους οι τροποποιήσεις γίνονται στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης του δικτύου των επιφανειακών Μέσων Μεταφοράς, με στόχο τη καλύτερη συνεργασία τους με τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, την βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού με τους υφιστάμενους πόρους, καθώς και την αύξηση της λειτουργικής απόδοσης των γραμμών.

Οι αλλαγές αφορούν 8 γραμμές στα βόρεια και δυτικά προάστια ενώ καταργείται προσωρινά και η γραμμή Express «Πειραιάς - Ακρόπολη - Σύνταγμα» που από τον περασμένο Μάιο εξυπηρετούσε τους τουρίστες της κρουαζιέρας.

Σύμφωνα με το σχέδιο της «Συγκοινωνίες Αθηνών»:

  • Η λεωφορειακή γραμμή Β8 (ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ – ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ – ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ), τροποποιείται και μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή στο σταθμό ΗΣΑΠ «ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ», ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής στις οδούς Πατησίων – Μάρνη – 3ης Σεπτεμβρίου. Η νέα γραμμή 619 (ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ- Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ- ΣΤ. Α. ΠΑΤΗΣΙΑ), θα είναι κυκλική και θα έχει Αφετηρία - Τέρμα στην οδό Ζέας (Νέα Ζωή, Μεταμόρφωση).
  • Η λεωφορειακή γραμμή 444 (ΣΤ. ΧΑΛΑΝΔΡΙ-ΓΑΛΑΤΣΙ-ΣΤ. ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ), τροποποιείται και μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή στο σταθμό ΗΣΑΠ «ΕΙΡΗΝΗ», ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής από τον κόμβο Ομορφοκκλησιάς-Καποδιστρίου μέχρι το σταθμό μετρό Χαλάνδρι. Η εξυπηρέτηση των επιβατών σε αυτό το τμήμα της διαδρομής θα πραγματοποιείται μέσω της υπάρχουσας γραμμής ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ-ΑΓ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ (421). Η νέα γραμμή 444 (ΣΤ. ΕΙΡΗΝΗ – ΓΑΛΑΤΣΙ – ΣΤ. ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ), θα είναι κυκλική και θα έχει Αφετηρία – Τέρμα απέναντι από τον σταθμό ΗΣΑΠ «ΕΙΡΗΝΗ». Η διαδρομή της θα είναι η εξής:

ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΑΦΕΤΗΡΙΑ:
Από Στ. Ειρήνη (Νέα Αφετηρία - Τέρμα), Α. Αρτέμιδος, Πιτταρά, Σπύρου Λούη, Κύμης, Καποδιστρίου, Βυζαντίου, Βιθυνίας, Αμμοχώστου, Μηδείας Αναγεννήσεως, Ομορφοκκλησιάς (Βείκου), Γαλατσίου, Πατησίων, Αγίας Λαύρας.


ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΠΟ ΤΕΡΜΑ :
Από την οδό Αγίας Λαύρας, Γαλατσίου, Ομορφοκκλησιάς (Βείκου), Αναγεννήσεως, Δεμιρδεσίου, Γιαννά, Μηδείας, Αμμοχώστου, Νέα Βυζαντίου, Καποδιστρίου, Κύμης, Νερατζιωτίσσης, Στ. Ειρήνη (Νέα Αφετηρία - Τέρμα).


· Η αφετηρία της λεωφορειακής γραμμής 640 (ΤΟΠΙΚΗ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ), μεταφέρεται, από την Πλ. 28ης Οκτωβρίου, στην οδό Κουντουριώτου, στο Δήμο Ηρακλείου, ενώ η παλαιά αφετηρία μετατρέπεται σε απλή στάση.


· Η γραμμή 501 (ΠΕΥΚΗ – ΜΑΡΟΥΣΙ Α) μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή στο σταθμό ΗΣΑΠ «ΜΑΡΟΥΣΙ», ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής στην Κάτω Πεύκη, καθώς και αυτό προς τη Λεωφ. Κηφισίας. Η ονομασία της νέας γραμμής θα είναι 501 (ΠΕΥΚΗ- ΜΑΡΟΥΣΙ) και η διαδρομή της η εξής:

Από Ελ. Βενιζέλου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ – ΤΕΡΜΑ) , Ηλίου, Αιόλου, Σ. Καράγιωργα, Αγ. Βαρβάρας, Μάρκου Μπότσαρη, Δημοκρατίας, Πίνδου, 25ης Μαρτίου, Πίνδου, Ν. Πλαστήρα, Λεωφ. Ειρήνης, Περικλέους, Παν. Τσαλδάρη, Θεμιστοκλέους, Θησέως, Πλαταιών, Χατζηαντωνίου, Βασ. Σοφίας, 28ης Οκτωβρίου, Βασ. Όλγας, Όθωνος, Κονδύλη Γ., Βασ. Αλεξάνδρου, Άρεως, Θερμοπυλών, Πέλλης, Αγ. Παρασκευής, Αργυροκάστρου, Δάσους, Ελ. Βενιζέλου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ –ΤΕΡΜΑ).


· Η γραμμή 527 (ΠΕΥΚΗ ΜΑΡΟΥΣΙ Β) μετατρέπεται σε τροφοδοτική στο σταθμό ΗΣΑΠ «ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ», μετονομάζεται σε 527 (ΠΕΥΚΗ – ΣΤ. ΝΕΡΑΤΖΙΩΤΙΣΣΑ), ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής προς Λεωφ. Κηφισίας. Η νέα διαδρομή της γραμμής θα είναι η εξής:
Από Ελ. Βενιζέλου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ- ΤΕΡΜΑ), Λεωφ. Αγ. Βαρβάρας, Μάρκου Μπότσαρη, Δημοκρατίας, Πίνδου, Ν. Πλαστήρα, Λεωφ. Ειρήνης, Ελ. Βενιζέλου, Βύρωνος, Μ. Ανδρόνικου, Κυρίλλου, Πέλικα, Νερατζιώτισσας, Ρέας, Χάλκης, Ψαρών, Χρυσοστόμου Σμύρνης, Λεωφ. Ειρήνης, Δημοκρατίας, Πίνδου, 25ης Μαρτίου, Αργυροκάστρου, Δάσους, Ελ. Βενιζέλου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ – ΤΕΡΜΑ).


· Η λεωφορειακή γραμμή 701 (ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ), τροποποιείται και μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή στο σταθμό METΡΟ «ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ», ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής στις οδούς Δημοκρατίας-Λιοσίων. Η νέα γραμμή 701 (ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΙΛΙΟΝ-ΣΤ.ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ), θα είναι κυκλική και θα έχει Αφετηρία - Τέρμα στην οδό Αγ. Νικολάου (Καματερό).


· Η λεωφορειακή γραμμή 704 (ΚΑΜΑΤΕΡΟ-ΣΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ), τροποποιείται ώστε να καταλήγει στη πλατεία Αγ. Αναργύρων, ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής στις οδούς Δημοκρατίας-Λιοσίων. Η νέα γραμμή 704 (ΚΑΜΑΤΕΡΟ- ΠΛ.ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ), θα είναι κυκλική και θα έχει Αφετηρία - Τέρμα στην οδό Αγ. Νικολάου (Καματερό).


· Η λεωφορειακή γραμμή 747 (ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ-ΣΤ.ΑΤΤΙΚΗΣ), τροποποιείται και μετατρέπεται σε τροφοδοτική γραμμή στο σταθμό METΡΟ «ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ», ενώ καταργείται το τμήμα της γραμμής στις οδούς Ιλίου-Κύπρου-Δημοκρατίας-Λιοσίων. Η νέα γραμμή 747 (ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ-ΠΑΝΟΡΑΜΑ-ΣΤ. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ), θα είναι κυκλική και θα έχει Αφετηρία - Τέρμα το διαμορφωμένο χώρο στο προαύλιο του θεάτρου Πέτρας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τροχαίο στη Βουλιαγμένης: Λεωφορείο κινήθηκε χωρίς οδηγό για 150 μέτρα και ξήλωσε κολώνες φωτισμού

Ελλάδα / Τροχαίο στη Βουλιαγμένης: Λεωφορείο κινήθηκε ανεξέλεγκτο για 150 μέτρα και ξήλωσε κολώνες φωτισμού

Βίντεο από κάμερα ασφαλείας καταγράφει το λεωφορείο να ανεβαίνει στο πεζοδρόμιο, να παρασύρει κολώνες φωτισμού και πινακίδες και τελικά να προσκρούει στην περίφραξη παρακείμενου κτηρίου
LIFO NEWSROOM
Γιατί αναστέλλεται η Ιατροδικαστική Υπηρεσία Πάτρας μετά την υπόθεση Μουρτζούκου

Ελλάδα / Γιατί αναστέλλεται η λειτουργία της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας Πάτρας μετά την υπόθεση Μουρτζούκου

Από την ίδια υπηρεσία είχαν εκδοθεί πορίσματα και για τον θάνατο ενός εκ των παιδιών της Ρούλας Πισπιρίγκου – «Σοβαρές δυσλειτουργίες», λέει το Υπουργείο Δικαιοσύνης
LIFO NEWSROOM
Φωτιά στον Ωρωπό: ;Επιχειρούν ξανά τα εναέρια μέσα - Μάχη με τους ανέμους

Ελλάδα / Φωτιά στον Ωρωπό: Επιχειρούν ξανά τα εναέρια μέσα - Μάχη με τους ανέμους

Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς - Με το πρώτο φως της ημέρας σηκώθηκαν και τα εναέρια μέσα - Σε ετοιμότητα για εκκένωση βρίσκεται η δομή μεταναστών στη Μαλακάσα, για προληπτικούς λόγους
LIFO NEWSROOM
Θεσσαλονίκη: Καταδίκη 7 ατόμων για υπερκοστολογήσεις σε κατασκευή στην Εγνατία Οδό

Ελλάδα / Θεσσαλονίκη: Καταδίκη 7 ατόμων για υπερκοστολογήσεις σε κατασκευή στην Εγνατία Οδό

Μετά από πολύμηνη δίκη, το Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων Θεσσαλονίκης έκρινε ενόχους - χωρίς να τους αναγνωρίσει κανένα ελαφρυντικό - συνολικά 7 από τους 15 κατηγορούμενους
LIFO NEWSROOM