Θεσσαλονίκη: Πρόστιμα και αυστηροί κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια

Θεσσαλονίκη: Πρόστιμα και αυστηροί κανόνες για τα ηλεκτρικά πατίνια Facebook Twitter
ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/EUROKINISSI
0

Τη θέσπιση κανόνων λειτουργίας, ασφάλειας και καλής χρήσης των ενοικιαζόμενων ηλεκτρικών πατινιών και παράλληλα την επιβολή προστίμων για την αυθαίρετη κατάληψη του δημόσιου χώρου από τα δεκάδες μικροοχήματα, ετοιμάζει το προσεχές διάστημα η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης.

«Τα πατίνια ήρθαν στην πόλη, αλλά μαζί τους δεν ήρθε το σχετικό πλαίσιο λειτουργίας και ασφάλειας. Ήρθαν να βοηθήσουν την κινητικότητα, όμως καταλήγουν να είναι εμπόδια καθώς βρίσκονται παρατημένα σε διάφορα σημεία», δήλωσε στο ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ – ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FΜ", ο αντιδήμαρχος Οικονομικών του κεντρικού δήμου, Μιχάλης Κούπκας. Όπως είπε ο αντιδήμαρχος, πολλές υπηρεσίες του δήμου -μεταξύ των οποίων η Βιώσιμη Κινητικότητα και η δημοτική αστυνομία- συνεργάζονται για τον σχεδιασμό του νέου πλαισίου κανόνων λειτουργίας και ασφάλειας των ηλεκτρικών πατινιών. Στις άμεσες κινήσεις είναι η δημιουργία προκαθορισμένων χώρων - spots - στη Θεσσαλονίκη, όπου θα είναι σταθμευμένα τα μικροοχήματα και από από τα συγκεκριμένα σημεία θα τα ενοικιάζουν οι πολίτες για τις μετακινήσεις τους. Στην περίπτωση που συνεχιστεί η «αταξία» στην πόλη, θα επιβάλλονται πρόστιμα.

Ο κ.Κούπκας αναφέρθηκε ακόμη στην επιβολή τέλους χρήσης κοινόχρηστου χώρου στις εταιρίες που εκμεταλλεύονται τα πατίνια. «Οι εταιρίες καταλαμβάνουν κοινόχρηστο χώρο σε εμπορικά σημεία της Θεσσαλονίκης. Από τον δήμο υπάρχει κανονιστική, όπου για το κάθε τετραγωνικό μέτρο πληρώνονται τέλη κατάληψης δημόσιου χώρου, είτε πρόκειται για τραπεζοκάθισμα είτε για σταντ είτε για γλάστρα. Αυτό όμως, σήμερα, δεν ισχύει για τις εταιρίες που ενοικιάζουν τα μικροοχήματα». Από την επόμενη εβδομάδα αναμένονται οι πρώτες εξελίξεις στους κανόνες καλής χρήσης και καλής λειτουργίας που θα θεσπιστούν για τα ηλεκτρικά πατίνια, με τον κ. Κούπκα να αναφέρει πως η Θεσσαλονίκη «θα είναι από τις πρώτες πόλεις που θα επιβάλλει κανόνες στο κομμάτι των μικροοχημάτων».

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

Ελλάδα / Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

«Πήγαινα στην πλατεία με το ποδήλατο μου, όπως όλα τα παιδιά της γειτονιάς. Μακάρι να μην είχε εμφανιστεί ποτέ αυτό το τέρας μπροστά μου. Όμως εμφανίστηκε» εξηγεί το παιδί, λίγο πριν την απόφαση της Δικαιοσύνης
NEWSROOM
Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: Βίντεο και φωτογραφίες

Ελλάδα / Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: 10 δύτες εργάζονταν σε βάθος 50 μέτρων - Βίντεο και φωτογραφίες

Η αποκατάσταση της βλάβης του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα ήταν επιχείρηση υψηλού ρίσκου από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό
ΧΡΥΣΑ ΓΡΙΒΑ
Τέμπη: Συνωμοσιολογία το «μπάζωμα», λέει ο Τριαντόπουλος και εξηγεί ότι οι ενέργειες καθορίστηκαν από το Ειδικό Σχέδιο Ανθρώπινων Απωλειών

Πολιτική / Τέμπη: Συνωμοσιολογία το «μπάζωμα», λέει ο Τριαντόπουλος και εξηγεί ότι οι ενέργειες καθορίστηκαν από το Ειδικό Σχέδιο Ανθρώπινων Απωλειών

Δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα ισχυρισμοί που αναφέρονται στη διαμόρφωση του χώρου στα Τέμπη, δήλωσε ο Χρήστος Τριαντόπουλος
NEWSROOM