«Είναι διαπόμπευση ανηλίκου» - Μήνυση της οικογένειας για τον 12χρονο που θέλουν να διώξουν από το σχολείο

«Είναι διαπόμπευση ανηλίκου» - Μήνυση της οικογένειας για τον 12χρονο που θέλουν να διώξουν από το σχολείο Facebook Twitter
4

Μήνυση κατά παντός υπευθύνου κατέθεσε η οικογένεια του 12χρονου μαθητή του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς, που συμμαθητές του προχώρησαν σε κατάληψη, για να τον διώξουν από το σχολείο, λόγω της επιθετικής του -όπως υποστηρίζουν- συμπεριφοράς.

Ο πατέρας του μαθητή σημειώνει στο ΑΠΕ ότι «όταν έγινε αυτό το πρωτοφανές συμβάν, το ξέσπασμα ρατσιστικής βίας, πήγαμε στην εισαγγελία και αποφασίσαμε να κάνουμε μήνυση κατά παντός υπευθύνου, διότι δεν θέλουμε ένα τέτοιο γεγονός να μένει στα ατιμώρητα από την ελληνική δικαιοσύνη».

«Ας αναζητήσει ο εισαγγελέας ποιος είναι υπεύθυνος που φτάσαμε σε μια διαπόμπευση ενός ανηλίκου», προσθέτει.

«Φαίνεται πως η Πολιτεία έχει καλά αντανακλαστικά σε τέτοια λεπτά και σοβαρά ζητήματα. Είναι καλό ότι επενέβη ο εισαγγελέας και χαίρομαι που το υπουργείο Παιδείας είχε την ευαισθησία να ανταποκριθεί άμεσα στην έγγραφη καταγγελία μας» δήλωσε.

Ο πατέρας του δωδεκάχρονου υποστήριξε ότι «το παιδί αποβαλλόταν δύο, τρεις, τέσσερις φορές την ημέρα, με ωριαίες αποβολές, από την ημέρα που μπήκε μέσα στο σχολείο. Έφτασε τις 150 ωριαίες αποβολές» και τόνισε πως «όσο ενοχλητικό και να ήταν το παιδί, καθώς τα θέματα που έχει εμπεριέχουν αυτή τη συμπεριφορά, η αντιμετώπιση ήταν καταδιωκτική έως και εξοντωτική».

Υποστήριξε ακόμη ότι η οικογένεια ποτέ δεν ενημερώθηκε για κάτι, πέρα από τις απουσίες του. «Το μόνο χαρτί που πήραμε ήταν το χαρτί με τις απουσίες. Ας λάμψει η αλήθεια, αφού το σχολείο δεν θέλησε ούτε διάλογο να κάνει, ούτε να μας ενημερώσει για το παιδί μας, επομένως ήταν αναγκαίο να κινηθεί μια τέτοια διαδικασία ώστε να μάθουμε τελικά τι έγινε, τι έχει γραφτεί, τι συκοφαντίες υπήρξαν».

Ο πατέρας του παιδιού τόνισε ακόμη ότι «το υπουργείο και η δικαιοσύνη πρέπει να αναζητήσουν την αλήθεια που απέκρυψε το σχολείο όλο το χρόνο, διότι δεν πρέπει να ξανασυμβούν τα ίδια σε κανένα σχολείο της πατρίδας μας».

Υπενθυμίζεται ότι από την πλευρά των γονέων των συμμαθητών του 12χρονου ο δικηγόρος Αντώνης Ευστρατιάδης διευκρίνισε:

«Έχουν γίνει επανειλημμένες συναντήσεις από ό,τι διάβασα στα πρακτικά του σχολείου, έχουν καταβληθεί άπειρες προσπάθειες από τους δασκάλους, έχει γίνει αίτηση αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος, έχει απορριφθεί. Οι άνθρωποι είναι απολύτως άξιοι και απολύτως προσηλωμένοι στο καθήκον τους, αλλά όταν μπαίνει ο μαθητής μέσα και αρχίζει να βρίζει από την πρώτη στιγμή, να καταστρέφει τις εργασίες των συμμαθητών του, να σπάει την πόρτα, να πετάει αντικείμενα, να κλωτσάει τους συμμαθητές, πώς μπορούν να τον περιορίσουν και να τον διδάξουν αγάπη; Όλα τα παιδιά που έχουν κάποιο πρόβλημα αντιμετωπίζονται με σεβασμό και κάθε καλοσύνη, το θέμα είναι να προλάβουμε να μην γίνουν καταστάσεις που είναι πλέον επικίνδυνες».

Ελλάδα
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

Ελλάδα / Υπόθεση Κολωνού: «Ζητώ συγγνώμη που δε μίλησα από την αρχή, φοβόμουν» δηλώνει η 12χρονη

«Πήγαινα στην πλατεία με το ποδήλατο μου, όπως όλα τα παιδιά της γειτονιάς. Μακάρι να μην είχε εμφανιστεί ποτέ αυτό το τέρας μπροστά μου. Όμως εμφανίστηκε» εξηγεί το παιδί, λίγο πριν την απόφαση της Δικαιοσύνης
NEWSROOM
Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: Βίντεο και φωτογραφίες

Ελλάδα / Πώς έγινε η αποκατάσταση του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα: 10 δύτες εργάζονταν σε βάθος 50 μέτρων - Βίντεο και φωτογραφίες

Η αποκατάσταση της βλάβης του υποθαλάσσιου αγωγού στην Αίγινα ήταν επιχείρηση υψηλού ρίσκου από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό
ΧΡΥΣΑ ΓΡΙΒΑ

σχόλια

2 σχόλια
Αφού τονίσω ότι ούτε ειδικός είμαι, ούτε γνωρίζω τη συγκεκριμένη περίπτωση, μήπως είναι τραβηγμένο από τα μαλλιά να μιλάμε για ρατσιστική περίπτωση; Καλώς ή κακώς, οι υποδομές των περισσοτέρων σχολείων δεν είναι κατάλληλες για ειδικές περιπτώσεις ατόμων και ούτε οι εκπαιδευτικοί είναι καταρτισμένοι για την αντιμετώπιση ειδικών περιπτώσεων, ούτε φυσικά οι μαθητές. Αν ο συγκεκριμένος μαθητής έχει προβλήματα συμπεριφοράς και παρεμποδίζει συστηματικά το μάθημα, φέρεται επιθετικά στους συμμαθητές του και δε μπορεί να ενταχθεί ομαλώς στο ευρύτερο σχολικό περιβάλλον τι πρέπει να γίνει; Μήπως και γι αυτόν και για τους υπόλοιπους θα ήταν καλύτερο να αναζητηθεί μια καλύτερη λύση; Η επέμβαση του εισαγγελέα δε νομίζω ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα λύσει το πρόβλημα, ούτε θεωρώ ότι η συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να ενταχθεί στις περιπτώσεις ρατσιστικής συμπεριφοράς. Καλό θα ήταν να μη τα ισοπεδώνουμε όλα..
Χωρίς να είμαι ειδικός, τυχαίνει να έχω ακούσει ότι ειδικά κάποιες κατηγορίες προτείνεται να πηγαίνουν κάποιες ώρες σε κανονικά σχολεία γιατί βοηθά στην ένταξη τους κοινωνικά. Αυτό βέβαια ανάλογα την περίπτωση κ το έχω ακούσει για μικρές ηλικίες που τα παιδια αναπτύσσουν κοινωνικά αντανακλαστικά. Αυτά είναι μεγάλα παιδιά κ.δεν γνωρίζω τι ισχύει. Κατανοώ ειλικρινά αυτούς τους γονείς όμως αν όντως έχουν βάση οι κατηγορίες θα πρέπει να καταλάβουν ότι το παιδί τους ετσι μονο χειρότερα θα γίνει γιατί δεν παίρνει τη βοήθεια που έχει ανάγκη, αντίθετα απομονώνεται... κρίμα πάντως ειναι τοοοσο δύσκολες αυτές οι καταστάσεις...
Ο γονιός πια επιλέγει ο ίδιος σε ποιο σχολείο θα γραφτεί το παιδί του. Μετά από έλεγχο από τις σχετικές δομές (κεδδυ) εάν το παιδί κριθεί ότι έχει απλές μαθησιακές δυσκολίες παρέχεται παράλληλη στήριξη ή παρακολουθεί μαθήματα σε τμήμα ένταξης. Αν οι δυσκολίες κριθούν ανυπέρβλητες είναι πάλι στο χέρι του γονέα να αποφασίσει το ειδικό σχολείο ή αν θα επιλέξει και πάλι το γενικό, πληρώνοντας όμως ο ίδιος την παράλληλη στήριξη.