Αντικείμενο έντονης αρνητικής κριτικής έγινε, χθες, η αρχική διατύπωση της είδησης για το συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη από την ΕΡΤ, με το κρατικό κανάλι να κάνει λόγο για συμμετοχή «δεκάδων πολιτών» στις διαδηλώσεις που συμμετείχαν τουλάχιστον 90.000 άτομα.

 

Μετά την έκταση που πήρε το ζήτημα, η ΕΡΤ απαντά σήμερα, με ανακοίνωσή της, αποδίδοντας την αστοχία σε ανθρώπινο λάθος «που διορθώθηκε μέσα σε λίγα λεπτά».

 

 

 

Όπως μάλιστα προσθέτει, το κρατικό κανάλι ήταν το πρώτο που διόρθωσε το λάθος του ενώ άλλα ιδιωτικά μέσα που αναπαρήγαγαν την είδηση από την ΕΡΤ καθυστέρησαν πολύ να το διορθώσουν. 

 

Περνώντας «από την άμυνα στην επίθεση» η ΕΡΤ τονίζει πως ο χρόνος που διέθεσε για την κάλυψη του συλλαλητηρίου ήταν πολύ περισσότερος από αυτόν που δόθηκε στα ιδιωτικά κανάλια.

 

Αρκετοί είναι εκείνοι που εκτιμούν πως ο συνολικός αριθμός των παρευρισκόμενων προσέγγισε ακόμα και τις 130.000 ενώ ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης, σχεδόν τετραπλασίασε αυτό το νούμερο κάνοντας λόγο για 500.000 διαδηλωτές, που εξέφρασαν την αντίθεσή τους ακόμα και σε μία σύνθετη χρήση του όρου Μακεδονία για τα Σκόπια. 

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΕΡΤ

 

«Η ΕΡΤ κάλυψε χθες και σήμερα ειδησεογραφικά το συλλαλητήριο, με εκτενή ρεπορτάζ που μετάδωσαν όλα τα δελτία και οι ενημερωτικές εκπομπές της, ακριβώς όπως γίνεται παγίως για την κάλυψη κάθε κινητοποίησης», σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ΕΡΤ αναφορικά με την κάλυψη του συλλαλητηρίου στη Θεσσαλονίκη και προσθέτει: «Ο χρόνος που διατέθηκε από την ΕΡΤ για το συγκεκριμένο θέμα ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια. Τα στοιχεία που αποδεικνύουν του λόγου του αληθές έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο».

Το λάθος «οφείλεται σε ένα – εμφανές για κάθε καλόπιστο – ανθρώπινο λάθος, το οποίο διορθώθηκε σε λίγα λεπτά. Το ίδιο δε λάθος έκαναν πολλές επίσημες ιστοσελίδες ιδιωτικών μέσων, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την ίδια πηγή με την ΕΡΤ. Παρότι βεβαίως η ΕΡΤ το διόρθωσε πρώτη, συγκεκριμένοι κύκλοι επιλέγουν για μια ακόμα φορά τη στοχοποίηση μόνο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης».

 

ΠΟΣΠΕΡΤ: Οι θιασώτες του "μαύρου" δεν μπορούν να χωνέψουν την επαναλειτουργία της ΕΡΤ

 

«Οι θιασώτες του "μαύρου" δεν μπορούν να χωνέψουν την επαναλειτουργία της ΕΡΤ και ελλείψει πολιτικού λόγου και προγράμματος επιδίδονται σε έναν πόλεμο μηδενισμού και συκοφαντίας» απαντά στη Νέα Δημοκρατία η ΠΟΣΠΕΡΤ, με αφορμή τις κατηγορίες της αξιωματικής αντιπολίτευσης προς τη δημόσια τηλεόραση, για τον τρόπο κάλυψης του χθεσινού συλλαλητηρίου στη Θεσσαλονίκη.

 

Το συνδικαλιστικό όργανο της ΕΡΤ σημειώνει, επίσης, ότι «η ΝΔ μέσα στην αντιπολιτευτική της απελπισία και την πολιτική της ανεπάρκεια ξιφούλκησε πάλι εναντίον της ΕΡΤ για ένα ανθρώπινο λάθος και μια παράληψη που προερχόταν από το ΑΠΕ-ΜΠΕ και αναπαρήχθη από τηλεοπτικούς σταθμούς και σάιτ μεταξύ των οποίων και η ΕΡΤ. Η ηγεσία της ΝΔ, όπως κάνει σε καθημερινή βάση, επιτίθεται χυδαία και για ασήμαντους λόγους στην ΕΡΤ και στους εργαζόμενούς της κάνοντας την τρίχα τριχιά, προσπαθώντας να απαξιώσει την εγκυρότητα και την αξιοπιστία της, βέβαια χωρίς αποτέλεσμα».

 

Η ΠΟΣΠΕΡΤ υπογραμμίζει ότι για τους συναδέλφους που στοχοποιούνται από ακροδεξιά και φασιστικά στοιχεία αυτό αποτελεί τίτλο τιμής. Όπως τίτλος τιμής είναι για όλους τους εργαζόμενους της ΕΡΤ η αποδεδειγμένα αταλάντευτη και αγωνιστική στάση μας απέναντι στον φασισμό, στην μισαλλοδοξία και τον διχασμό, καταλήγει η ανακοίνωση της ΠΟΣΠΕΡΤ.

 

*ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ντροπή που η ΕΡΤ δεν κάλυψε το Συλλαλητήριο