1142: Πάνω από 1000 κλήσεις για το κάπνισμα - Κάθε μέρα και περισσότερες καταγγελίες

1142: Πάνω από 1000 κλήσεις για το κάπνισμα - Κάθε μέρα και περισσότερες καταγγελίες Facebook Twitter
9

Συνολικά 463 κλήσεις δέχτηκε, χθες, η τηλεφωνική γραμμή 1142, που άρχισε να λειτουργεί τις τρεις τελευταίες ημέρες στο πλαίσιο εφαρμογής του αντικαπνιστικού νόμου.

Αναλυτικά, οι κλήσεις αυτές αφορούσαν: 129 σε καταγγελίες (27,86%), 67 κλήσεις σε αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (14,47%), 148 σε γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,97%), 75 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (16,20%), σε 23 περιπτώσεις έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (4,97%) και 21 κλήσεις αφορούσαν σε άλλο θέμα (4,53%).

Αθροιστικά, δε, τις τρεις πρώτες μέρες λειτουργίας της, η γραμμή δέχτηκε συνολικά 1045 κλήσεις, οι οποίες σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Υγείας αφορούν: οι 274 καταγγελίες (26,22%), οι 144 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (13,78%), οι 322 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (30,81%), οι 196 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (18,76%), σε 57 περιπτώσεις έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,45%) και οι 52 κλήσεις κατατάσσονται στην κατηγορία «Άλλο» (4,98%).

Να σημειωθεί ότι καλώντας στο 1142, κάποιος μπορεί να ενημερωθεί για το τι προβλέπει η νομοθεσία για την απαγόρευση του καπνίσματος, να ζητήσει βοήθεια για τη διακοπή του καπνίσματος, καθώς και να αναφέρει περιπτώσεις μη τήρηση της σχετικής νομοθεσίας, που υπέπεσαν στην αντίληψή του.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ελλάδα
9

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ρόδος: 38χρονη διέκοψε τη θεραπεία φυματίωσης της κόρης της και αναζητείται από τις αρχές

Ελλάδα / Ρόδος: 38χρονη διέκοψε τη θεραπεία φυματίωσης της κόρης της και αναζητείται από τις αρχές

Η 4χρονη έχει διακόψει τη φαρμακευτική της αγωγή, γεγονός που εγκυμονεί κινδύνους για την υγεία της, αλλά και για τη δημόσια υγεία, λόγω της μεταδοτικότητας της νόσου
LIFO NEWSROOM
First Intake: Σε λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για ραντεβού σε δομές ψυχικής υγείας

Ελλάδα / First Intake: Σε λειτουργία η νέα ψηφιακή πλατφόρμα για ραντεβού σε δομές ψυχικής υγείας

Η υπηρεσία παρέχεται δωρεάν και η ψηφιοποίηση του πρώτου αιτήματος έχει στόχο την βελτίωση της προσβασιμότητας και της αποτελεσματικότητας στην παροχή φροντίδας ψυχικής υγείας
LIFO NEWSROOM

σχόλια

4 σχόλια
Θα επρεπε, δειχνει την συμμετοχη του κοσμου και τον ενθαρρύνει να μην καθεται και να υπομενει το παθητικο καπνισμα επειδη ο αλλος δε μπορει σεβαστει τους τριγυρω του.Στοιχημα πως μεσα σε αυτη την εβδομαδα ειχαμε περισσοτερες κλησεις για παραβαση του αντικαπνιστικου νομου παρα την τελευταια δεκαετια συνολικα...
Καταλαβαίνω το σκεπτικό σου,δεν θα διαφωνήσω εντελώς.Απλά θεωρώ πως έπρεπε να είναι αυτονόητο ότι δεν καπνίζουμε επίσης σε εσωτερικούς χώρους.Τα θα έπρεπε γενικότερα θέλουν άλλη προσέγγιση.Το συγκεκριμένο άρθρο,κατά την γνώμη μου πάντα είναι μισή είδηση,τα υπόλοιπα είναι σάλτσες. Όπως λέει και άλλος σχολιαστής στο συγκεκριμένο άρθρο το θέμα είναι οι καταγγελίες που έγιναν.Πόσες κλήσεις έγιναν σε τηλ. γραμμές για κακοποίηση/παραμέληση παιδιών ή για αυτοκτονίες γιατί δεν μάθαμε ποτέ; εκεί πιστεύω οι ίδιες οι κλήσεις θα είχαν νόημα.