Στο 20,7% υποχώρησε η ανεργία τον Οκτώβριο

Στο 20,7% υποχώρησε η ανεργία τον Οκτώβριο Facebook Twitter
INTIME NEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
0

Νέα μείωση της ανεργίας στη χώρα καταγράφηκε τον περασμένο Οκτώβριο, με το ποσοστό να διαμορφώνεται στο 20,7% έναντι 23,3% τον Οκτώβριο 2016 και από 20,8% που ήταν το αναθεωρημένο προς τα άνω ποσοστό τον Σεπτέμβριο 2017.

Σύμφωνα με τη μηνιαία έρευνα εργατικού δυναμικού της ΕΛΣΤΑΤ, οι άνεργοι ανήλθαν σε 990.288 άτομα και μειώθηκαν κατά 123.054 άτομα σε σχέση με τον Οκτώβριο 2016 (μείωση 11,1%) και κατά 4.528 άτομα σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2017 (μείωση 0,5%).

Το σύνολο των απασχολουμένων εκτιμάται ότι ανήλθε σε 3.783.483 άτομα. Οι απασχολούμενοι αυξήθηκαν κατά 109.584 άτομα σε σχέση με τον Οκτώβριο 2016 (αύξηση 3%) και μειώθηκαν κατά 1.322 άτομα σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2017 (αμελητέα μεταβολή).

Οι οικονομικά μη ενεργοί (τα άτομα που δεν εργάζονται ούτε αναζητούν εργασία) ανήλθαν σε 3.228.662 άτομα και μειώθηκαν κατά 18.607 άτομα σε σχέση με τον Οκτώβριο 2016 (μείωση 0,6%), ενώ αυξήθηκαν κατά 3.298 άτομα σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2017 (αύξηση 0,1%).

Στις γυναίκες το ποσοστό ανεργίας (25,4% τον Οκτώβριο 2017 από 27,9% τον Οκτώβριο 2016) παραμένει σημαντικά υψηλότερο από εκείνο στους άνδρες (17% από 19,5%0.

Ηλικιακά, τα υψηλότερα ποσοστά καταγράφονται στις ομάδες 15- 24 ετών (40,8% τον Οκτώβριο 2017 από 44,4% τον Οκτώβριο 2016) και 25- 34 ετών (25,7% από 29,7%). Ακολουθούν οι ηλικίες 25- 44 ετών (18,9% από 19,7%), 45- 54 ετών (16,4% από 18,8%), 55- 64 ετών (16,7% από 19,5%) και 65- 74 ετών (12,5% από 17,6%).

Σε επίπεδο αποκεντρωμένων διοικήσεων της χώρας, στις τρεις πρώτες θέσεις βρίσκονται η Ήπειρος- Δυτική Μακεδονία (25,8% τον Οκτώβριο 2017 από 27,5% τον Οκτώβριο 2016), η Πελοπόννησος- Δυτική Ελλάδα- Ιόνιοι Νήσοι (21,9% από 23,7%) και η Μακεδονία- Θράκη (21,4% από 24%). Ακολουθούν η Αττική (21,2% από 22,8%), η Θεσσαλία- Στερεά Ελλάδα (19,5% από 24,1%), το Αιγαίο (17,5% από 18,9%) και η Κρήτη (14,8% από 20,1%).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM