Σπίτι μου 2: Ποιοι κερδίζουν από το πρόγραμμα - Σε αυτές τις περιοχές ψάχνουν για ακίνητα

Σπίτι μου 2: Ποιοι κερδίζουν από το πρόγραμμα - Σε αυτές τις περιοχές ψάχνουν για ακίνητα Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου: Pexels
0

Εκατοντάδες είναι οι εγκρίσεις δανείων για το «Σπίτι μου 2» μέσα στον πρώτο μήνα, με κερδισμένους να είναι οι μικρομεσαίοι.

Σχεδόν 600 αιτούντες έχουν ήδη υπαχθεί στο «Σπίτι μου 2», λιγότερο από έναν μήνα μετά την έναρξη της υποβολής αιτήσεων, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα, η οποία είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση του προγράμματος.

Οι συνεργαζόμενες τράπεζες έχουν εγκρίνει 584 επιδοτούμενα στεγαστικά δάνεια συνολικού ύψους 65 εκατομμυρίων ευρώ, τη στιγμή που το ενδιαφέρον για συμμετοχή στο πρόγραμμα παραμένει ιδιαίτερα μεγάλο καθώς περίπου 120.000 πολίτες έχουν καταθέσει στοιχεία ώστε να διαπιστωθεί εάν είναι επιλέξιμοι με βάση τα κριτήρια.

Σπίτι μου 2: Ποιοι κερδίζουν από το πρόγραμμα

Στόχος του προγράμματος είναι να αποκτήσουν πρώτη κατοικία με ευνοϊκούς όρους περίπου 20.000 νοικοκυριά. Με βάση τα πρώτα δεδομένα, το «Σπίτι μου 2» ωφελεί πρωτίστως τα χαμηλά εισοδήματα και τη μεσαία τάξη, καθώς το μέσο ετήσιο εισόδημα των εγκεκριμένων δανειοληπτών δεν υπερβαίνει τα 21.300 ευρώ.

Οι κατοικίες που θα αγοραστούν έχουν μέσο εμβαδόν 91,5 τετραγωνικά μέτρα, γεγονός που υποδεικνύει ότι πολλοί συμμετέχοντες αναζητούν οικογενειακή στέγη. Περίπου επτά στις δέκα εγκεκριμένες αιτήσεις αφορούν έγγαμα ζευγάρια και μονογονεϊκές οικογένειες.

Το «Σπίτι μου 2» έχει διευρυμένα ηλικιακά κριτήρια, καλύπτοντας πολίτες έως 50 ετών, τη στιγμή που το «Σπίτι μου Ι» είχε ως όριο τα 39 χρόνια. Η μεγαλύτερη «δεξαμενή» δικαιούχων αντικατοπτρίζεται και στις πρώτες εγκεκριμένες αιτήσεις, με τη μέση ηλικία των δανειοληπτών να ανέρχεται στα 38 έτη.

Μολονότι οι περισσότερες εγκρίσεις εντοπίζονται στα δύο μεγάλα πληθυσμιακά κέντρα, την Αττική και την Κεντρική Μακεδονία, παραπάνω από το 46% των αιτήσεων που έχουν λάβει «πράσινο φως» έως τώρα υποβλήθηκαν στην περιφέρεια, κάτι που καταδεικνύει τη γεωγραφική διασπορά του ενδιαφέροντος.

Τη μερίδα του λέοντος, εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, έχει η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη με 56 εγκρίσεις, ενώ ακολουθεί η Θεσσαλία με 37.

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM