Σούπερ μάρκετ: Νέες μειώσεις τιμών σε 26 ζυμαρικά, 25 μαλακτικά και άλλα 311 προϊόντα

Σούπερ μάρκετ: Νέες μειώσεις τιμών σε 26 ζυμαρικά, 25 μαλλακτικά και άλλα 311 προϊόντα Facebook Twitter
Φωτογραφία αρχείου: Eurokinissi
0

Νέες, μειωμένες τιμές σε 362 κωδικούς προϊόντων σούπερ μάρκετ ανακοίνωσε το υπουργείο Ανάπτυξης, μετά από συμφωνία με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Οι τιμές στα συγκεκριμένα προϊόντα έχουν μειωθεί από 6% έως 15%, ενώ οι μειώσεις εφαρμόζονται σταδιακά, από τα μέσα Οκτωβρίου έως και τις αρχές Νοεμβρίου. Σταδιακά, οι μειώσεις στις τιμές αναμένεται να επεκταθούν σε περισσότερους από 600 κωδικούς, όπως έχει ανακοινώσει η Ένωση.

Οι μειωμένες τιμές αφορούν σε βασικά προϊόντα, διαφόρων προμηθευτών μελών του ΣΕΒΤ, του ΕΣΒΕΠ αλλά και άλλων προμηθευτών.  Υπενθυμίζεται ότι η πρώτη μείωση τιμών αφορούσε σε 120 κωδικούς προϊόντων και είχε ανακοινωθεί στις 20 Οκτωβρίου. Δέκα ημέρες μετά στους παραπάνω κωδικούς προστίθενται άλλοι 242, φθάνοντας τους 362 συνολικά, με προοπτική να αυξηθούν σε περισσότερους από 600, προοδευτικά.

Αναλυτικά, οι νέες μειωμένες τιμές στα σούπερ μάρκετ: 

Σούπερ μάρκετ: Νέες μειώσεις τιμών σε 26 ζυμαρικά, 25 μαλλακτικά και άλλα 311 προϊόντα Facebook Twitter
Σούπερ μάρκετ: Νέες μειώσεις τιμών σε 26 ζυμαρικά, 25 μαλλακτικά και άλλα 311 προϊόντα Facebook Twitter
Σούπερ μάρκετ: Νέες μειώσεις τιμών σε 26 ζυμαρικά, 25 μαλλακτικά και άλλα 311 προϊόντα Facebook Twitter

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM