Σκρέκας: Έρχεται ρύθμιση για προσφορές και εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ

Σκρέκας: Έρχεται ρύθμιση για τις προσφορές στα σούπερ μάρκετ Facebook Twitter
Φωτ. Αρχείου: Eurokinissi
0

«Σοβαρή νομοθετική μεταρρύθμιση» για τις προσφορές και τις εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ προαναγγέλλει ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας.

Η νομοθετική πρωτοβουλία για τα σούπερ μάρκετ θα είναι έτοιμη μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2024 ενώ όπως σημείωσε ο Κώστας Σκρέκας σε σημερινή του συνέντευξη «θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις προσφορές. Για παράδειγμα, δεν θα επιτρέπονται εκπτώσεις οι οποίες προσφέρονται σε προϊόντα τα οποία πριν από την έκπτωση έχουν ανατιμηθεί και άρα δεν είναι πραγματικές εκπτώσεις». 

Σε ό,τι αφορά στον έλεγχο της αγοράς, ο Κώστας Σκρέκας επισήμανε ότι «οι έλεγχοι της κυβέρνησης για την πάταξη της αισχροκέρδειας είναι εντατικοί και θα συνεχιστούν όσο διαρκεί η πληθωριστική κρίση. Με διάταξη που ψηφίσαμε στη Βουλή την προηγούμενη εβδομάδα επεκτείναμε την ισχύ του νόμου κατά της αθέμιτης κερδοφορίας και για το επόμενο εξάμηνο και, αν χρειαστεί, θα το επεκτείνουμε ακόμα περισσότερο».

Σημειώνεται πως στα μέσα Νοεμβρίου το υπουργείο Ανάπτυξης είχε εκφράσει τη βούληση να παρέμβει στις «προσφορές 1+1» με στόχο να υπάρχει μία πιο καθαρή εικόνα για τις τιμές των προϊόντων στο ράφι κάτι που όπως εκτιμούσαν, στελέχη του, θα οδηγούσε και σε καλύτερες τιμές λόγω ανταγωνισμού, αλλά το μέτρο απορρίφθηκε. 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ


 

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM