Σκρέκας: Στόχος να μπει τάξη στο χάος των παραπλανητικών προσφορών, όχι να καταργηθούν

Σκρέκας: Στόχος να μπει τάξη στο χάος των παραπλανητικών προσφορών, όχι να καταργηθούν Facebook Twitter
Φωτ.: EUROKINISSI
0

Ο στόχος είναι να μπει μία «τάξη στο χάος» των «παραπλανητικών» προσφορών και όχι να καταργηθούν, δήλωσε ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας. 

Έπειτα από δημοσιεύματα περί σκέψεων για κατάργηση των προσφορών τύπου «1+1» στα σούπερ μάρκετ, ο υπουργός απάντησε ότι ο σχεδιασμός επιδιώκει «καθαρές και ουσιαστικές, όχι ψεύτικες προσφορές». 

«Τάξη στο χάος των παραπλανητικών προσφορών θέλουμε να βάλουμε, όχι να καταργήσουμε τις προσφορές στα ράφια. Τις προσφορές που εμφανίζονται ως δελεαστικές ενώ με μια απλή μαθηματική πράξη διαπιστώνουμε ότι πρόκειται για τρικ. Η άποψή μας είναι καθαρή. Ναι στις προσφορές, όχι στην παραπλάνηση των καταναλωτών», δήλωσε ο Κώστας Σκρέκας, απαντώντας σε σχετική ερώτηση του ΑΠΕ. 

Ο υπουργός ανέφερε παραδείγματα παραπλανητικών τακτικών στα ράφια των σούπερ μάρκετ. «Δεν είναι τίμιο και “καθαρό” η μονή συσκευασία ενός προϊόντος να κοστίζει, φερ' ειπείν 5 ευρώ και ακριβώς δίπλα η συσκευασία των δύο να φέρει ένδειξη "1+1 δώρο" και  να κοστίζει οκτώ ευρώ», ανέφερε σχετικά. 

Ερωτηθείς για τα πρόστιμα, σημείωσε ότι μόνο αυτά που έχουν επιβληθεί σε πέντε πολυεθνικές το τελευταίο διάστημα φτάνουν αθροιστικά τα 3,9 εκατομμύρια. ευρώ.  

«Συνολικά έχουν γίνει περίπου 20.000 έλεγχοι και έχουν επιβληθεί πρόστιμα που προσεγγίζουν τα 8 εκατ. ευρώ από τα οποία έχουν εξοφληθεί ή βεβαιωθεί στις αρμόδιες ΔΟΥ περίπου 5,9  εκατ.», συμπλήρωσε ο υπουργός και συνέχισε: «Όσον αφορά την αποτελεσματικότητα, μία από τις πολυεθνικές στην οποία πριν από λίγες ημέρες επεβλήθη πρόστιμο, την αμέσως επόμενη ημέρα πρόσθεσε 50 νέα προϊόντα στη λίστα της πρωτοβουλίας "Μόνιμη Μείωση Τιμής"».

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM