Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης»

Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης» Facebook Twitter
0

Στην εποχή του κορωνοϊού μερικά από τα πλέον διάσημα λογότυπα εταιρειών επανασχεδιάζονται με όρους «κοινωνικής απόστασης». 

Η McDonald's, η Coca-Cola, η Audi και η Volkswagen είναι λίγες μόνο από τις εταιρείες που σχεδιάζουν ξανά τα λογότυπά τους με όρους «κοινωνικής απόστασης». Η «κοινωνική απόσταση» θεωρείται αναγκαίο μέτρο για την αποφυγή εξάπλωσης του ιού. Οι ειδικοί του design είναι διχασμένοι απέναντι σε αυτούς τους επανασχεδιασμούς. 

«Η σημερινή παγκόσμια κατάσταση δεν είναι κάτι αστείο, είναι ένα σοβαρό θέμα», δήλωσε στο CNN Business ο Douglas Sellers, στέλεχος της εταιρείας Siegel+Gale εκφράζοντας τον φόβο ότι τα λογότυπα ενδέχεται να υποβαθμίσουν «τη σοβαρότητα του τι περνάμε».

Από την πλευρά του, ο Brian Braiker, αρχισυντάκτης της Ad Age, εκτιμά ότι έχει έρθει ο καιρός για τις εταιρείες να παράσχουν μία «πραγματική, ουσιαστική υπηρεσία». Ο ίδιος αναφέρει ότι η κατανόηση της κατάστασης, το κλείσιμο και η παροχή βοήθειας είναι ο μόνος τρόπος για να πράξουν οι εταιρείες και τάσσεται υπέρ των επανασχεδιασμένων λογοτύπων. 

 

McDonald's, Βραζιλία 

 

Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης» Facebook Twitter


Τα McDonald's της Βραζιλίας διαχώρισαν το χαρακτηριστικό "Μ" του λογοτύπου τους κοινοποιώντας το στη σελίδα τους στο Facebook. 

Coca-Cola, Νέα Υόρκη

Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης» Facebook Twitter

Σε διαφήμισή της η Coca-Cola, στην άδεια Times Square της Νέας Υόρκης, διαχώρισε τα γράμματα του εμβληματικού της logo. «Να μείνουμε μαζί είναι ο μόνος τρόπος για να παραμείνουμε συνδεδεμένοι», διαβάζει κανείς. 

Audi και Volkswagen

Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης» Facebook Twitter
Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης» Facebook Twitter

Ανάλογα έχουν πράξει και οι εταιρείες Audi και Volkswagen που ανήκουν στον ίδιο όμιλο. Οι τέσσερις κύκλοι, που σχηματίζουν το σήμα της Audi και τα γράμματα V W που κυριαρχούν στο σήμα της Volkswagen έχουν διαχωριστεί. 

Nike

Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης» Facebook Twitter

Από την πλευρά της η Nike δεν άλλαξε το λογότυπό της αλλά λάσναρε καμπάνια που προτρέπει τους πελάτες της να «παίξουν μέσα». 

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM