Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης»

Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης» Facebook Twitter
0

Στην εποχή του κορωνοϊού μερικά από τα πλέον διάσημα λογότυπα εταιρειών επανασχεδιάζονται με όρους «κοινωνικής απόστασης». 

Η McDonald's, η Coca-Cola, η Audi και η Volkswagen είναι λίγες μόνο από τις εταιρείες που σχεδιάζουν ξανά τα λογότυπά τους με όρους «κοινωνικής απόστασης». Η «κοινωνική απόσταση» θεωρείται αναγκαίο μέτρο για την αποφυγή εξάπλωσης του ιού. Οι ειδικοί του design είναι διχασμένοι απέναντι σε αυτούς τους επανασχεδιασμούς. 

«Η σημερινή παγκόσμια κατάσταση δεν είναι κάτι αστείο, είναι ένα σοβαρό θέμα», δήλωσε στο CNN Business ο Douglas Sellers, στέλεχος της εταιρείας Siegel+Gale εκφράζοντας τον φόβο ότι τα λογότυπα ενδέχεται να υποβαθμίσουν «τη σοβαρότητα του τι περνάμε».

Από την πλευρά του, ο Brian Braiker, αρχισυντάκτης της Ad Age, εκτιμά ότι έχει έρθει ο καιρός για τις εταιρείες να παράσχουν μία «πραγματική, ουσιαστική υπηρεσία». Ο ίδιος αναφέρει ότι η κατανόηση της κατάστασης, το κλείσιμο και η παροχή βοήθειας είναι ο μόνος τρόπος για να πράξουν οι εταιρείες και τάσσεται υπέρ των επανασχεδιασμένων λογοτύπων. 

 

McDonald's, Βραζιλία 

 

Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης» Facebook Twitter


Τα McDonald's της Βραζιλίας διαχώρισαν το χαρακτηριστικό "Μ" του λογοτύπου τους κοινοποιώντας το στη σελίδα τους στο Facebook. 

Coca-Cola, Νέα Υόρκη

Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης» Facebook Twitter

Σε διαφήμισή της η Coca-Cola, στην άδεια Times Square της Νέας Υόρκης, διαχώρισε τα γράμματα του εμβληματικού της logo. «Να μείνουμε μαζί είναι ο μόνος τρόπος για να παραμείνουμε συνδεδεμένοι», διαβάζει κανείς. 

Audi και Volkswagen

Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης» Facebook Twitter
Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης» Facebook Twitter

Ανάλογα έχουν πράξει και οι εταιρείες Audi και Volkswagen που ανήκουν στον ίδιο όμιλο. Οι τέσσερις κύκλοι, που σχηματίζουν το σήμα της Audi και τα γράμματα V W που κυριαρχούν στο σήμα της Volkswagen έχουν διαχωριστεί. 

Nike

Κορωνοϊός: Πασίγνωστα brands λανσάρουν λογότυπα «κοινωνικής απόστασης» Facebook Twitter

Από την πλευρά της η Nike δεν άλλαξε το λογότυπό της αλλά λάσναρε καμπάνια που προτρέπει τους πελάτες της να «παίξουν μέσα». 

Οικονομία
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σημαντική αύξηση στις αποδοχές εργαζομένων από υπερωρίες και στα έσοδα από ασφαλιστικές εισφορές

Οικονομία / Σημαντική αύξηση στις αποδοχές εργαζομένων από υπερωρίες και στα έσοδα από ασφαλιστικές εισφορές

Κατά το πρώτο τετράμηνο εφαρμογής, οι αποδοχές από υπερωρίες και υπερεργασία αυξήθηκαν κατά 48% και τα έσοδα από εισφορές υπερωριών και υπερεργασίας αυξήθηκαν κατά 34% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2024
LIFO NEWSROOM
Οριστικοποιείται το πακέτο ΔΕΘ: Ελαφρύνσεις στη μεσαία τάξη, ενισχύσεις για ευάλωτους, παρεμβάσεις για το στεγαστικό

Οικονομία / Οριστικοποιείται το πακέτο ΔΕΘ: Ελαφρύνσεις στη μεσαία τάξη, ενισχύσεις για ευάλωτους, παρεμβάσεις για το στεγαστικό

Βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι να αξιοποιηθεί η υπεραπόδοση της οικονομίας και τα έσοδα από την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής
LIFO NEWSROOM
LAMDA Development - ION Group: Στρατηγική συμφωνία 450 εκατ.ευρώ για τη δημιουργία Διεθνούς Κέντρου Έρευνας & Καινοτομίας στο The Ellinikon

Οικονομία / LAMDA Development - ION Group: Στρατηγική συμφωνία 450 εκατ.ευρώ για τη δημιουργία Διεθνούς Κέντρου Έρευνας & Καινοτομίας στο The Ellinikon

Το συνολικό μέγεθος της επένδυσης του Ομίλου ΙΟΝ που σχετίζεται με το Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας εκτιμάται ότι θα υπερβεί το 1,5 δισ. ευρώ
LIFO NEWSROOM