Ενώθηκαν οι διαφημιστικοί κολοσσοί Publicis και Omnicom

Ενώθηκαν οι διαφημιστικοί κολοσσοί Publicis και Omnicom Facebook Twitter
0

Τα σχέδιά τους να συγχωνευθούν και να δημιουργήσουν έναν διαφημιστικό κολοσσό ανακοίνωσαν η Publicis και η Omnicom. Η αξία της συγχώνευσης ανέρχεται στα 35,1 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η κίνηση έχει και στρατηγική σημασία, αναγκάζοντας τον ανταγωνισμό να προχωρήσει σε ανάλογες κινήσεις. Η συγχώνευση γίνεται επί ίσοις όροις, καθώς οι μετοχές του νέου ομίλου θα μοιραστούν εξίσου στους μετόχους των παλαιών σχημάτων.

 

 

ΠΗΓΗ: Euronews

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM
Στεγαστικό: Μετά τις φοροελαφρύνσεις η ώρα των κλειστών ακινήτων

Οικονομία / Στεγαστικό: Μετά τις φοροελαφρύνσεις η ώρα των κλειστών ακινήτων

Το επόμενο μέτωπο παρεμβάσεων θα είναι αυτό της κοινωνικής αντιπαροχής καθώς και ρυθμίσεις που θα επιτρέψουν στους servicers να ρίξουν στην αγορά σπίτια που έχουν στην κατοχή τους, αλλά η πώλησή τους αντιμετωπίζει εμπόδια
LIFO NEWSROOM